Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan funker egentlig upgradesene du får iløpet av spillet ?

 

ett eksempel :

 

eg unlocker alt til krigs heliet, får gunneren min f.eks bruke tv missile om han er fersk ?

 

eller omvendt, hvis eg er gunner, men piloten er noob, hvordan foregår det da??

 

håper noen forstod hva eg mente :p

Nei, det du unlocker unlockes bare til deg, og om du har TV- missile unlocket og du styrer helien, så kan ikke nooben i gunner sete bruke TV-missiles hvis han ikke har unlocka det.

Lenke til kommentar

Klankamper osv spilles utelukkende eller nærmest utelukkende i Normal, men selv foretrekker jeg Hardcore på grunn av friendly fire og mangel på 3D-spotting. Spesielt på 48 til 64p-servere synes jeg HC er å foretrekke, ellers blir det så mye clusterfuck. 32p eller færre passer fint på Normal. :)

Lenke til kommentar

Spilte kun normal før, men så funket ikke normal-serverne på 360 noen dager så jeg måtte spille HC. Klarer ikke å spille normal lengre i det hele tatt, føles ut som om jeg må bruke hele magasinet for å drepe noen. Har ikke noe behov for kartet lengre heller (selv om det hadde vært fint i fly/helikopter). Kommer ikke til å gå tilbake til normal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillte nettopp på en no explosive server hvor man blir kicket hvis man bruker noe som sprenger, og det var noen som drepte meg med Mortar og det sto da at han drepte meg med main våpenet hans, selv om det er umulig da han sto langt vekk fra meg. Skjedde 2-3 ganger. Også var det en som drepte meg med C4 og der sto det at han drepte meg med pistolen..

Er dette hacks, eller bugg? Disse personene hadde ikke mulighet til å drepe meg med våpnene da de sto langt vekke fra meg.

Lenke til kommentar

HC er og blir moden for folk som camper med sniper, verste med HC er null 3D spot eller minimap også alle som tar punish om man uheldigvis tar en tk fordi noen bare MÅ løpe over alt de finner av granater og whatnot, det burde het camp mode og vært fjernet.

Også i HC så er alle snipere one hit kill, så latterlig, holder meg unna alt som har med HC å gjør med mindre jeg uheldigvis forviller meg innpå en så kanskje jeg tar en runde eller to til jeg blir sur på alle som lusker i buskene med hver sin sniper eller sitter oppå det høyeste taket med en sniper og tror de er, the shit.

Er jo helt ubrukelig å fly noe på HC servere også.

 

Må gjerne bli sure pga mitt hat mot HC.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

3D spotting er det som gjør spillet verdt å spille mer enn ett par runder, ser ikke hvorfor det ødelegger, når du spiller normal så må du alltid tro at du er spotta, i HC kan du luske rundt med snipern alt du orker og alle camper i frykt for å dø.

Eller så bare dør du instant av noen du lett hadde sett på minimapet når alt rundt deg eksploderer.

Og hvorfor ødelegger det?

Det er jo uansett ubrukelig å bruke kjøretøy i HC, alt man ser er bare trær også dør man på C4, yay gøy og fly eller heli, oh boy, det er ett kapittel for seg selv.

Lenke til kommentar

HC er og blir moden for folk som camper med sniper, verste med HC er null 3D spot eller minimap også alle som tar punish om man uheldigvis tar en tk fordi noen bare MÅ løpe over alt de finner av granater og whatnot, det burde het camp mode og vært fjernet.

Også i HC så er alle snipere one hit kill, så latterlig, holder meg unna alt som har med HC å gjør med mindre jeg uheldigvis forviller meg innpå en så kanskje jeg tar en runde eller to til jeg blir sur på alle som lusker i buskene med hver sin sniper eller sitter oppå det høyeste taket med en sniper og tror de er, the shit.

Er jo helt ubrukelig å fly noe på HC servere også.

 

Må gjerne bli sure pga mitt hat mot HC.

Snipere ødelegger generelt mye av spillet enten det er HC eller normal, men kan nok være hakket verre i HC, noe som er veldig synd. At man kan ta TK med granater ol. er bare bra da det fordrer til en spillestill uten ukritisk spamming hver gang fi er i nærheten. Om man får en TK eller to spiller ingen rolle, punish eller ei, om man får mange TK så er det noe feil med ens egen spillestil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...