Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker cod4 som oppvarming jeg, etter noen runder på killhouse med mp5 merker jeg at jeg håndterer fast paced situasjoner i bf4 bedre.

Fungerer også veldig bra for sniping utrolig nok.

Har hatt 1.4K/D+ siden jeg startet og har vel enda ikke full oversikt over alle maps. men jeg merker også at dette kommer godt med.

om du er så utålmodig kan du heller prøve å flanke fiendene, men ikke glem å være taktisk, bruk cover og skaff deg god oversikt før du begynner å skyte.

Lenke til kommentar

Når man capper flagg mye er man jo også så utsatt som man kan få blitt og når det går dritt så går det som regel skikkelig dritt. Selv driver jeg nesten 100% med cap, ellers så beveger jeg meg rett ved capgrensa og forsvarer. Har faktisk ikke campet en eneste gang i BF4 ennå.

Lenke til kommentar

Skjønner rett og slett ikke hvordan noen klarer å bli flinke i dette spillet. Har en K/D på 0,56 og klarer ikke på noen måte å få den høyere. Greit nok at jeg kanskje ikke er verdensmester i slike spill, men dette går jo over alle støvleskaft.
Spawn/die
Spawn/die
Spawn/die
Repeat until RageQuit. :(

Har ikke den beste K/Den selv, men det som fungerer her er å bruke minimappet ofte, lær deg mappene, finn et våpen du er komfortabel med å hold deg til den en stund (M416 er et godt allround våpen), bruk burst fire istede for å gå full auto på fiender som ikke er oppe i trynet ditt.

Lenke til kommentar

Kommer veldig an på klasse du spiller også. Jeg var recon i starten for jeg liker klassen og kombinerte det med carbine våpen. Men selv om klassene kan velge noe annet så er de dessverre designet for å være best med en viss ting. Assault våpen er så insane overlegent. Gjør enormt mye skade og er utrolig stabil så jeg kan plukke snipere fra lang avstand faktisk.

Lenke til kommentar

Andre mener sniper-rifler er OP, noen mener LMG-er er for OP, noen mener heli er OP, andre mener AA er OP... Jeg føler det ikke er så verst balansert, sånn egentlig.

Jeg synes LAV alltid er OP, men det er fordi jeg ofte dominerer totalt dersom jeg får fatt i en LAV på et by-kart som f. eks. Dawnbreaker. :)

Lenke til kommentar

Andre mener sniper-rifler er OP, noen mener LMG-er er for OP, noen mener heli er OP, andre mener AA er OP... Jeg føler det ikke er så verst balansert, sånn egentlig.

Jeg synes LAV alltid er OP, men det er fordi jeg ofte dominerer totalt dersom jeg får fatt i en LAV på et by-kart som f. eks. Dawnbreaker. :)

det som er drit er jo at dice driver å nerfer ting uten å melde ifra om det. F.eks m416 som nå sprer kulene mer vannrett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...