Ronald Ulysses Swanson Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Oh...Alpha invite...me like Samme her, og det er mange fler - men vi kommer ikke til å få spilt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fikk mail jeg også! Bf4 Alpha invite Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er den ikke fake? Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) fikk mail jeg og, men finner ikke spillet noen steder.. edit: så ikke posten over her.. Endret 25. juni 2013 av Iadiesman217 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Lurer på hvor lenge etter release de slipper BF4 premium.. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 fikk også en alpha trial invite Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fikk en invite jeg også, synd at det bare var en feil. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Men jeg får ingen jævla invite? Enda jeg er battlefield veteran, har alle spillene i seriene registrert på kontoen min, brukt mye tid på bf3 også videre. Edit: Jeg fikk vist også pga min erfaring med BF serien. Edit: Det er feil? Men for helvete DICE. Endret 25. juni 2013 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Metro er tilbake i BF4. Hellyeah Dersom de hadde gjort det hadde jeg bare blitt irritert.. Metro er et av de minst balanserte mapene i hele BF serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Og her trodde jeg det skulle være noe som lignet på Cryteks demoer: http://youtu.be/Fp5bSZmaQto I stedet var det dårlig kamuflert reklame som kun viste fram et teknologisk fremskritt i BF4: dynamisk terreng. Cryteks Cry engin er jo rå, men jeg har aldri hatt noe særlig forhold til Crysis serien, synes ikke gameplay er noe særlig. Endret 25. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Så dere som har fått invite med en feil får ikke prøve alpha? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Så dere som har fått invite med en feil får ikke prøve alpha? Nei. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Sniktitt 3. juli - E3 relatert Gamer.no "........Slik pakken fremstår nå virker dette som et mellomspill – en mindre oppgradering mens vi venter på at neste konsollgenerasjon skal sparkes i gang for fullt. Jeg tviler ikke på at det blir heidundrende moro, og at DICEs finsliping fører med seg mye godt til slagspillet. Jeg er bare usikker på om det er nok". Oppdatert førstepost Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Oppdatert første post Gamer.no - Aldri realisme foran morro 4. juli "......... Ingen Drapssimulator: Det er alltid interessant å høre hva spillutvikleren tenker om de moralske og samfunnsmessige påvirkningene spillene deres kan ha. For et spill som Battlefield, som omhandler krig, er det naturlig at slike diskusjoner tas på alvor. Jeg kan ikke ha vært den eneste som tenkte på tvillingtårnene som falt i New York, når skyskraperen falt i Battlefield-traileren?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvilke langdistanserifler er dere keen på? En DSR-1 hadde vært utrolig fett, men den brukes jo av så få styrker rundt om i verden :/ En Barrett .50 kaliber hadde vært fint, ikke halv-automat, men bolt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Visst de skulle ha inkludert 50 kaliber, så burde det kun være mulig å ha 1 skudd i magasinet før reload. Visst ikke det skjer så kan jeg tenke meg at den blir litt vel op. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Eller gjort de langt mindre mobile enn de andre. Treg gange, ingen spurt etc. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg har en våt drøm om at de fjerner mesteparten av "fire and forget" våpnene, men det er antagelig å håpe på for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå