Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, men får du ikke en bitter smak i munnen din med tanke på hva du egentlig betaler for?

Jeg har ikke tenkt og klage på EA som de 1000 andre folkene her, men du betaler for et spill hvor spillet i seg selv ikke er ferdig, alle Dlc skulle egentlig vært med i spillet siden de var planlagt med spillet, de har rett og slett laget en episode versjon av et spill som ikke krever episoder, siden det er null historie.

Du må skjønne at når man planlegger og kreve 100 prosent over vanlig pris for Dlc som er egentlig hoved spillet. så må det begynne og samle seg noe i hodet ditt som heter tvil.

Nei her er det ingen bitter smak, og jeg er ikke enig med deg. - Jeg er ikke enig i at spillet ikke er ferdig og at DLCene skulle vært en del av det - Hadde de releaset spillet med alle kartene som ligger i DLC inkludert fra starten så hadde det vært helt uhørt - det er jo veldig mange. Det er jo slik at ett nytt map på en FPS krever ganske mye ressurser å utvikle, og selv om ikke alle kartene er like bra så er dette innhold som jeg ønsker, og er villig til å betale for - hvis ikke så kan du jo bare droppe premium og kose deg med det du fikk med spillet uten å tape spesielt mye (Ja, noen battlepacks og dobbelt XP, men det er ikke det som betyr noe for meg iallefall)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei her er det ingen bitter smak, og jeg er ikke enig med deg. - Jeg er ikke enig i at spillet ikke er ferdig og at DLCene skulle vært en del av det - Hadde de releaset spillet med alle kartene som ligger i DLC inkludert fra starten så hadde det vært helt uhørt - det er jo veldig mange. Det er jo slik at ett nytt map på en FPS krever ganske mye ressurser å utvikle, og selv om ikke alle kartene er like bra så er dette innhold som jeg ønsker, og er villig til å betale for - hvis ikke så kan du jo bare droppe premium og kose deg med det du fikk med spillet uten å tape spesielt mye (Ja, noen battlepacks og dobbelt XP, men det er ikke det som betyr noe for meg iallefall)

Hva er det jeg leser? Du er ikke enig at spillet ikke er ferdig?

Nei, orker ikke å bruke mer tid på deg der, ble for mye.. :tease:

Lenke til kommentar

Min nye favoritt PDW: CZ-3A1. Easybutton på kloss hold og kan brukes på litt avstand med forsiktig tapping.

1000 (!) rpm gjør jobben mot det meste:).

Spørsmål: Noen på 360 som får spilt Air Superiority? Ingen servere tilgjengelig. Aldri. Har foreløpig ikke sett noen med den nye supertrollgadgeten så det kan jo tyde på at de fleste eller alle har samme problemet siden den marerittassignmenten krever AS ribbon....

Lenke til kommentar

Tror ikke vi kan lage noen definisjon på hva slags innhold som kjennetegner en expansion pack kontra en DLC, det er vel helt opp til hva utvikleren selv definerer det som. En fin sammenligning som motbeviser at det er noen standard definisjon på det er jo Diablo 3 vs. Borderlands. Til D3 kommer det en expansion pack neste år med en ganske vesentlig mengde innhold. Til Borderlands 1 og 2 kom det bare DLCer, men enkelte av disse var jo helt enorme mtp innhold.

Men det er jo en expansion pack uansett når du får 4+ nye maps og annet som våpen etc, du ekspanderer eller utvider spillet, ergo en expansion pack, utvidelses pakke.

Skulle man kjøpt en ny ovn i sims 3 eller battlepacks eller camos så ville det i beste fall vært kalt en mikro transaksjon og det er ingenting du skal behøve å laste ned.

De bruker vel bare DLC fordi man kan laste det ned, men det er like fult en expansion pack når den utvider spillet utover hva som var orginalt.

Eneste grunnen til å kalle BF4 halv ferdig er jo pga alle feilene som har vært og det virker som de glemte ett par sider med kode når de slapp spillet, men det gjelder jo for andre spill også det.

Men uansett hvordan man definerer dette så har nye maps/map packs alltid kostet penger så og si i sånn ca alle spill som er der ute, så jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å hakke på sånn egentlig.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Min nye favoritt PDW: CZ-3A1. Easybutton på kloss hold og kan brukes på litt avstand med forsiktig tapping.

1000 (!) rpm gjør jobben mot det meste:).

Spørsmål: Noen på 360 som får spilt Air Superiority? Ingen servere tilgjengelig. Aldri. Har foreløpig ikke sett noen med den nye supertrollgadgeten så det kan jo tyde på at de fleste eller alle har samme problemet siden den marerittassignmenten krever AS ribbon....

Nope, så langt finnes det visstnok bare noen få servere, og de er asiatiske - så ikke tilgjengelige for oss. Har vært noe tull visstnok, DICE har sagt de jobber med saken.

Lenke til kommentar

K/D har ingenting å si.

Det er direkte feil. De som jukser, uavhengig av hvilke hjelpe middler de bruker, ender opp med en høy K/D (hvis ikke så bør de seriøst vurdere om dette er ett spill for de, når de ikke klarer å gjøre det bra selv når de jukser ;)), forutsatt at de for holde på en stund.

Som jeg skrev, det kan gi indikasjon på juks, slik at det er en spiller man bør følge med på om man er en admin eller EA/Dice. Vi vet at PB ikke tar alt, og at noen jukser, så hvordan skal man klare å avsløre de som ikke bruker det mest opplagte jukse metodene? Da er vi tilbake på høy K/D og/eller høy SPM som er hva man jukser seg til.

Lenke til kommentar

Nope, så langt finnes det visstnok bare noen få servere, og de er asiatiske - så ikke tilgjengelige for oss. Har vært noe tull visstnok, DICE har sagt de jobber med saken.

Takk. Egentlig er det bare bra. Da trenger jeg ikke å begynne på den grusomme grinden fylt av aggresjon og håpløshet det kommer til å bli å skulle få 5 kills 3 GANGER med de forbannede flyene. Mistenker at det er ekstra grusomt på 360 pga crappy drawdistance. Når først tankene popper opp på skjermen har man 0,00003 sekunder å sikte og skyte på.

Lenke til kommentar

Takk. Egentlig er det bare bra. Da trenger jeg ikke å begynne på den grusomme grinden fylt av aggresjon og håpløshet det kommer til å bli å skulle få 5 kills 3 GANGER med de forbannede flyene. Mistenker at det er ekstra grusomt på 360 pga crappy drawdistance. Når først tankene popper opp på skjermen har man 0,00003 sekunder å sikte og skyte på.

Hvis du kan se tankene dine plutselig poppe opp på skjermen, og du føler en trang til å sikte og skyte på dem, så tror jeg kanskje det kan være på tide å dra til en psykolog/lege. :p

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er direkte feil. De som jukser, uavhengig av hvilke hjelpe middler de bruker, ender opp med en høy K/D (hvis ikke så bør de seriøst vurdere om dette er ett spill for de, når de ikke klarer å gjøre det bra selv når de jukser ;)), forutsatt at de for holde på en stund.

Som jeg skrev, det kan gi indikasjon på juks, slik at det er en spiller man bør følge med på om man er en admin eller EA/Dice. Vi vet at PB ikke tar alt, og at noen jukser, så hvordan skal man klare å avsløre de som ikke bruker det mest opplagte jukse metodene? Da er vi tilbake på høy K/D og/eller høy SPM som er hva man jukser seg til.

Nå vett jeg ikke hvor lure alle andre er, men hadde jeg cheatet hadde jeg ikke gjort det sånn at det var helt åpenbart at jeg cheatet med 127 i KD-ratio hvert game.

Lenke til kommentar

De som får 100-0, de driter i om de blir oppdaga og de holder på til de går lei, men de fleste disconnecter når runden er ferdig om nok folk "finner" ut at de cheater om en admin ikke tar affære først.

Men man skal ikke dømme folk etter verken k/d eller høy spm, i BF3 så kunne du resette statsene dine om du var premium member, dvs, du restatte bare spm osv, så når det da det kom en dobbel xp event så kunne man lett få SKY HØY spm uten å faktisk cheate.

Men så klart, folk kan ha høy k/d og spm både med og uten cheat.

Lenke til kommentar

Jeg mener fortsatt det er for lett å få en "unaturlig" høy K/D uten å jukse til at det kan brukes som noen indikasjon. Er den helt på hue med 70-0 som support på toppen av en bygning, hundrevis av meter fra alt annet? Ja, men da er det som regel ikke K/Den hans som er det avslørende momentet. Selv killcamet vil da mest sansynlig avsløre hacken ut fra bevegelsene på spilleren. Problemet er at en dårlig spiller kan jukse seg til høy K/D med maphack/wallhack, mens en god spiller kan ha samme stats uten å jukse i det hele tatt, og sånn er det bare desverre.

I BF3 ble jeg bannet stadig vekk fra CQ-maps fordi jeg var god. Det dummeste jeg har vært med på var at jeg ble bannet for ha 9-0 i stats og en begrunnelse med "unnatural K/D". Serr? Min høyeste streak i BF3 er på 26 og det er MANGE som har høyere enn det uten å ha jukset. Derfor mener jeg at man ikke kan banne folk utelukkende pga at K/D og SPM er mistenksom. Det går selvsagt en grense som nevnt over når det blir helt obvious, men generelt mener jeg det er et for tynt grunnlag. Husker tilbake i gamledager med CS og TFC. Var sjelden noen som ble bannet utelukkende pga stats da fordi folk var voksne nok til å forstå at det faktisk fantes gode spillere som rett og slett var så ufattelig mye bedre enn en selv at man omtrent tok ned og sendte "kill" kommandoen i console når man var igjen til slutt for å spare seg selv for garantert ydmykelse. Om admins var i tvil, spectatet de og da var det ofte svært lett å avsløre om de brukte f.eks wallhack.

Men det er jo en expansion pack uansett når du får 4+ nye maps og annet som våpen etc, du ekspanderer eller utvider spillet, ergo en expansion pack, utvidelses pakke.

Skulle man kjøpt en ny ovn i sims 3 eller battlepacks eller camos så ville det i beste fall vært kalt en mikro transaksjon og det er ingenting du skal behøve å laste ned.

De bruker vel bare DLC fordi man kan laste det ned, men det er like fult en expansion pack når den utvider spillet utover hva som var orginalt.

Eneste grunnen til å kalle BF4 halv ferdig er jo pga alle feilene som har vært og det virker som de glemte ett par sider med kode når de slapp spillet, men det gjelder jo for andre spill også det.

Men uansett hvordan man definerer dette så har nye maps/map packs alltid kostet penger så og si i sånn ca alle spill som er der ute, så jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å hakke på sånn egentlig.

Jeg klaget ikke over hvordan det fungerer med BF + Premium, for min del er det helt ok. Poenget mitt er at hva det kalles blir definert av utvikleren/utgiveren, ikke nødvendigvis av hva det inneholder. Noen kaller det exp. pack, noen kaller det dl pack/dl addon. Selv om begge deler kan være downloadable. At alt som tilfører spillet noe nytt i teorien er en expansion pack er jeg enig i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Før var Expansion for store til å lastes ned, da måtte de komme på CD/DVD. I dag er ikke båndbredde regnet som et problem så derfor er også Expansions ned-lastbare.

Min "tolkning":

DLC - Ting som ikke tilfører mer gameplay. ( kostymer, avatarer, emblems, etc..)

Expansions - Ny unik gameplay, nye brett med ny grafikk, nye 3D-modeller etc.

Men selvfølgelig er det idag ikke vanskelig å finne ting som ligger i grenseland.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kan vi stoppe denne diskusjonen om "Hva er forskjellen på en DLC og en expansion", ikke særlig relevant (iallefall ikke sånn som det har sklidd ut nå).

Bare jeg som syns at spillet har blitt langt mer stabilt etter siste patch?
Har ikke hatt så mye problem før det utenom en disconnect i ny og ne, har faktisk slitt mest med servere som krasjer.

Lenke til kommentar

I BF3 ble jeg bannet stadig vekk fra CQ-maps fordi jeg var god. Det dummeste jeg har vært med på var at jeg ble bannet for ha 9-0 i stats og en begrunnelse med "unnatural K/D".

Oversettelse: "you killed me you fucking bitch fucking cheater gtfo my server no way you could kill me from that angle admins=gods enjoy your ban"

Lenke til kommentar

Jeg klaget ikke over hvordan det fungerer med BF + Premium, for min del er det helt ok. Poenget mitt er at hva det kalles blir definert av utvikleren/utgiveren, ikke nødvendigvis av hva det inneholder. Noen kaller det exp. pack, noen kaller det dl pack/dl addon. Selv om begge deler kan være downloadable. At alt som tilfører spillet noe nytt i teorien er en expansion pack er jeg enig i.

Var ikke deg jeg siktet til, det var mer ett generelt utsagn.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Før var Expansion for store til å lastes ned, da måtte de komme på CD/DVD. I dag er ikke båndbredde regnet som et problem så derfor er også Expansions ned-lastbare.

Min "tolkning":

DLC - Ting som ikke tilfører mer gameplay. ( kostymer, avatarer, emblems, etc..)

Expansions - Ny unik gameplay, nye brett med ny grafikk, nye 3D-modeller etc.

Men selvfølgelig er det idag ikke vanskelig å finne ting som ligger i grenseland.

Kan vi stoppe denne diskusjonen om "Hva er forskjellen på en DLC og en expansion", ikke særlig relevant (iallefall ikke sånn som det har sklidd ut nå).

Bare jeg som syns at spillet har blitt langt mer stabilt etter siste patch?

Har ikke hatt så mye problem før det utenom en disconnect i ny og ne, har faktisk slitt mest med servere som krasjer.

Det er ikke lengere forskjell på DLC eller Expansion.

en DLC expander spillet på samme måte som en expansion gir mer content i spillet.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...