Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste fordelen Premium får er ca. 1 battlepack i måneden med et par unlocks, resten får jo alle andre enten senere (expansions) eller sjeldnere (Double XP events).

Nei, det er ikke eneste fordelen. Den andre fordelen er at du kommer først i køen, såkalt pay2win. Det er en kynisk måte for EA å selge "luft" til massene. Alle har betalt for spillet. Nå må du betale ytterligere for ikke å havne bakerst i køen. EA kunne teoretisk solgt dette i et uendelig antall ledd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nei, det er ikke eneste fordelen. Den andre fordelen er at du kommer først i køen, såkalt pay2win. Det er en kynisk måte for EA å selge "luft" til massene. Alle har betalt for spillet. Nå må du betale ytterligere for ikke å havne bakerst i køen. EA kunne teoretisk solgt dette i et uendelig antall ledd.

Nettopp det jeg ja, "resten får jo alle andre enten senere (expansions) eller sjeldnere (Double XP events)."

Dessuten er det vel bare å velge en annen server uten kø?

Lenke til kommentar

Jeg har nå stått lenge i kø jeg også, selv om jeg har Premium. :) Så er ikke bare de uten som må stå i kø. Syns premium er ganske greit jeg. Slipper jeg å kjøpe alle DLC'ene når de kommer. Det at de har 2x XP etc er bare en liten bonus.

Hadde lett kjøpt premium selv om de ikke hadde disse ektra bonusene.

Lenke til kommentar

Det beste er jo bare å velge en anna server med mer plass og spiller man med flere så velger man bare en server med flere tomme plasser, noe som sier seg selv, så eneste fordelen er vel at man sparer noen få kroner på dlc, men for de som ikke har tenkt å kjøpe alle dlcene er det neppe så lønnsomt.

Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe annet enn second assault når enn den kommer til pc, utenom china rising jeg "fikk" med på kjøpe.

Lenke til kommentar

Dette irriterer mest med BF. Du må ha sinnsvakt mange timer for å få en høy level og unlocke våpen, det holder ikke å bare være god.

I tillegg må man vel nesten ha Premium skal man ha de fete mapsa, double xp weekend osv. Kjøpte man dette når det kom på Origin passerte man vel 1000-lappen. Det blir bare mer og mer P2W dessverre. I tillegg er man rene forsøkskanin de første 2-3 måneder, med både røde og blå skjermer, lydting som henger seg og krasjer spillet, listen er lang og folk blir forbannet. Likevel fortsetter de å spille. Det fins mye billigere spill som gir langt bedre spillfølelse og er vesentlig mer solid bygget enn dette. Det er vel den krigsfølelsen mange er ute etter sikkert.

En annen ting er overdreven eksplosjon og "skjermhopping" når man sprenger bare en liten granat, samt destruction. Det høres bra ut først, så blir det mer og mer plagsomt.

Lenke til kommentar

Kynisk? Premium er jo billigere en China Rising alene... Det er rart at folk kjøper en expansion om gangen, det er jo svindyrt.

Lenke til kommentar

Dette irriterer mest med BF. Du må ha sinnsvakt mange timer for å få en høy level og unlocke våpen, det holder ikke å bare være god.

Dette stemmer ikke helt mener jeg. Det er mulig vi har ulike oppfattelser av hva sinnsvakt mange timer er, men jeg har 50 timer og er level 84 og har unlocket alle unlocks til kjøretøyene og halvparten av håndvåpnene.

Hadde det gått mye raskere enn hva det gjør nå, så hadde folk klaget på det også.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette stemmer ikke helt mener jeg. Det er mulig vi har ulike oppfattelser av hva sinnsvakt mange timer er, men jeg har 50 timer og er level 84 og har unlocket alle unlocks til kjøretøyene og halvparten av håndvåpnene.

Hadde det gått mye raskere enn hva det gjør nå, så hadde folk klaget på det også.

Det kommer vel an på om man har noen å spille med og hvilke moduser man spiller på. Noen er raske på leveling, var inne på conquest en tur og fikk 3 tusen poeng på 5 minutter noe som er ganske bra.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden får du det regnestykket til å gå opp?

China rising aleine koster ikke 500kr.

Premium koster 270kr.- billigste prisen jeg fant uten bruk av VPN. For noen dager siden hadde China Rising en pris på nesten 400kr.- Nå har den riktig nok falt ned til 200kr.- For meg har det aldri vært fornuftig å kjøpe China Rising, når Premium var billigere en China Rising. Selv i dag nå som Premium koster 70kr.- mer enn China Rising vil det fortsatt være mer fornuftig å kjøpe Premium.

Lenke til kommentar

I tillegg må man vel nesten ha Premium skal man ha de fete mapsa, double xp weekend osv. Kjøpte man dette når det kom på Origin passerte man vel 1000-lappen. Det blir bare mer og mer P2W dessverre. I tillegg er man rene forsøkskanin de første 2-3 måneder, med både røde og blå skjermer, lydting som henger seg og krasjer spillet, listen er lang og folk blir forbannet. Likevel fortsetter de å spille. Det fins mye billigere spill som gir langt bedre spillfølelse og er vesentlig mer solid bygget enn dette. Det er vel den krigsfølelsen mange er ute etter sikkert.

En annen ting er overdreven eksplosjon og "skjermhopping" når man sprenger bare en liten granat, samt destruction. Det høres bra ut først, så blir det mer og mer plagsomt.

Vel du kunne undersøkt andre steder, tok meg 5 min å finne et sted som var billigere enn Origin. Sparte nesten 500kr.- på handle BF4 med Premium på et annet sted en Origin. Det som irriterer meg at jeg ikke kan stoppe double XP. Hater å ranke opp fort, jeg liker å unlocke litt og litt. Tok meg ikke lengre en liten runde før jeg hadde unlocka alt på Anti-Air. Synd at man ikke kan slå av double XP, den tar gleden fra meg. Spillet er P2W egentlig, fordi man unlocket for våpen og utstyr. Eneste som er litt dumt nå er at assault rifla ACE tar lang tid å unlocke og den er OP fordi den har langt bedre stats en andre rifler.

Lenke til kommentar

En ting som faktisk EA/Dice skal ha honnør for er at de i tillegg til Punkbuster også har implementert "FairFight" som et forsøkt på å få færre tapere som må bruke cheats for å klare å spille. FairFight fungerer annerledes en PunkBuster ved at den analyserer resultater på server siden istedet for å bare lete etter kjente jukseprogrammer hos klienten slik Punkbuster gjør (med et ikke altfor overbevisende resultat..)

Lenke til kommentar

Hvordan klarer folk å bruke det kinesiske red-dot'en? Hver gang jeg prøver begynner jeg å lete etter prikken, og ender opp med å bomma på alle skudd. Den runde er derimot awesome.

Mener du den åpne "firkantede" ?? - Synes den er den beste jeg, helt åpent, mye lettere å se hva som foregår rundt :o - #2 for meg er den russiske med T-sikte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...