Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Pay2play er det jo beviselig med det kyniske pengegriske oppfinnelsen premium er. Jeg ble negativt overrasket over at de fortsatte med det, men hey, penger er penger.

Hva snakker du om? - Premium er jo en måte å gi oss trofaste spillere som vil ha alle DLCer rabatt og ekstra bonusinnhold på, og vi får da for guds skyld ikke håpe at de endrer noe på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tips med unlock i battlelog, trenger omtrent 36'000 poeng for å unlocke hver av kitsa. De har alltid vært default tidligere :( Finner ikke gleden lenger i unlocking når det skal ta såpass med tid.

Det er jo hele poenget at det skal ta litt tid, personlig synes jeg at det går for fort med alle basic tingene. Men det du må unlocke via assignments er ganske nice, gir litt mer mening med spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er jo hele poenget at det skal ta litt tid, personlig synes jeg at det går for fort med alle basic tingene. Men det du må unlocke via assignments er ganske nice, gir litt mer mening med spillet.

Enig, litt trist når du unlocker alt du mangler på kitsene i løpet av et par timer pga. double xp + xp boosts.

Lenke til kommentar

Kunne droppet hele unlock pisset og alt av assigment og latt alle få spille mot hverandre på samme vilkår. Unlock og assigments er bare i veien for det som er selve kjernen i spillet. Nå har man en hel haug med egotrippere som bryr seg dritten om objectives.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kunne droppet hele unlock pisset og alt av assigment og latt alle få spille mot hverandre på samme vilkår. Unlock og assigments er bare i veien for det som er selve kjernen i spillet. Nå har man en hel haug med egotrippere som bryr seg dritten om objectives.

Et spill uten noen form for belønning? Det hørtes ut som et dårlig spill jeg hadde gått fort lei av.

Han her utdyper det med belønning og spill langt mer om du er interessert i å vite hva jeg snakker om:

http://www.ted.com/talks/tom_chatfield_7_ways_games_reward_the_brain.html

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Et spill uten noen form for belønning? Det hørtes ut som et dårlig spill jeg hadde gått fort lei av.

Kunne godt klart meg veldig fint uten folk som absolutt må ha "belønning" for hver eneste ting de gjør. Belønning er jo når man har gjort en god jobb slik at laget vinner. Ikke at man får et nytt kikkert sikte og en eller annen gadget for å ha campet i 20min. Konsollifisert piss. Men team-play og objective er jo noe dritt...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hold deg til CS, jeg personlig føler at unlocks og assignments gir spillet mer mening. Det at de opfordrer deg til å drepe folk på litt unormale måter gjør det hele litt mer spennende.

Lenke til kommentar

Hold deg til CS, jeg personlig føler at unlocks og assignments gir spillet mer mening. Det at de opfordrer deg til å drepe folk på litt unormale måter gjør det hele litt mer spennende.

unlocks fører til mindre variasjon, og mer grinding, ikke motsatt...

det er bedre å belønne deg for å spille bra enn å belønne spillere fordi de har spilt/drept X antall

• Liker 2
Lenke til kommentar

unlocks fører til mindre variasjon, og mer grinding, ikke motsatt...

det er bedre å belønne deg for å spille bra enn å belønne spillere fordi de har spilt/drept X antall

det å ranke opp og unlocke ting til våpen krever jo at du spiller bra, samme med alle hoved assignments.

Det er de få ekstra assignmentsa som krever at du spiller på en spesiell måte for å unlocke ting.

hoved oppgavene i alle classenes basic, veteran og expert challenger handler jo om healing, resupply, repair og squad spawn. om dette ikke er rett måte å spille på, vær vennlig å forklar meg hva som er riktig.

Men de har jo og de få ekstra assignmentsene som krever at du kniver X antall folk, eller dreper noen med 2 forskjellige våpentyper i løpet av en game, dette er jo for mer spesiellt interesserte, dette kan fort gjøres på noen minutter uten at noen tar noe skade av dette.

Mange assignments oppfordrer jo også til å variere våpenbruken, noe jeg synes er ganske bra. Litt kjedelig å se alle springe rundt med samme jevla våpen hele tiden (acw-r) kremt... og heller prøve noe annet.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Hva snakker du om? - Premium er jo en måte å gi oss lettlurte kunder som vil ha alle DLCer rabatt og ekstra bonusinnhold på, og vi får da for guds skyld ikke håpe at de endrer noe på det.

Det er mulig du føler deg lettlurt om du kjøper premium, men hva er alternativet? - Jeg vil ha alle DLCene, og premium er jo grisebillig.

Lenke til kommentar

Lock on våpen er rimelig noobish ja, bruk stridsvogna, mye bedre og mye mer morsomt.

Stinger brukes bare ut av desperasjon og når man ikke får de ned på annet vis, still noobish.

Det er uansett lettere å ta ned ett heli med stinger/AA i BF4, reload tiden på flares tar alt for, alt for lang tid å reloade og spesielt på ett map som zavod der det er nada cover om man stiller seg nærmere mainbasen til den som flyr heli, med tanke på at de fleste flyr mot mainbasen eller ut mot den dalen utafor D flagget.

Mest episke i BF3 var jo faktisk å ta ned heli og fly med stridsvogn, mmmm, blir vill i buksa av sånt.

Mer "noobish" å bruke et helicopter for å få kills, for og så kalle noen noob fordi de skyter deg ned.

Lenke til kommentar

det å ranke opp og unlocke ting til våpen krever jo at du spiller bra, samme med alle hoved assignments.

Det er de få ekstra assignmentsa som krever at du spiller på en spesiell måte for å unlocke ting.

hoved oppgavene i alle classenes basic, veteran og expert challenger handler jo om healing, resupply, repair og squad spawn. om dette ikke er rett måte å spille på, vær vennlig å forklar meg hva som er riktig.

Men de har jo og de få ekstra assignmentsene som krever at du kniver X antall folk, eller dreper noen med 2 forskjellige våpentyper i løpet av en game, dette er jo for mer spesiellt interesserte, dette kan fort gjøres på noen minutter uten at noen tar noe skade av dette.

Mange assignments oppfordrer jo også til å variere våpenbruken, noe jeg synes er ganske bra. Litt kjedelig å se alle springe rundt med samme jevla våpen hele tiden (acw-r) kremt... og heller prøve noe annet.

Det å ranke opp i BF3/4 krever bare at du tar deg nok tid, uansett om du får 1 kill per match eller 15 kills i minuttet vil du alltid nå enden på linja med nok tid.

Hvis unlocksystemet hadde vært mer fleksibelt hadde XP gain steget eksponensielt med nivået ditt og du kunne valgt akkurat hvilke unlocks du ønsket uansett om det var våpen, sikter, eller ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Får man China Rising med i Battlefield 4 Digitale Deluxe Edition?

Her står det at man gjør det. Men når jeg skal joine servere som spiller China Rising brett så får jeg opp melding at jeg trenger en "Expention". Etterfulgt av "Trykk her for å laste ned i Origin". Når jeg trykker åpnes Origin opp med liste over "Mine Spill" som kun er Battlefield 4 Digitale Deluxe Edition

Lenke til kommentar

Får man China Rising med i Battlefield 4 Digitale Deluxe Edition?

Her står det at man gjør det. Men når jeg skal joine servere som spiller China Rising brett så får jeg opp melding at jeg trenger en "Expention". Etterfulgt av "Trykk her for å laste ned i Origin". Når jeg trykker åpnes Origin opp med liste over "Mine Spill" som kun er Battlefield 4 Digitale Deluxe Edition

Som andre har svart før, premium får det en uke før...

Og det er enda G2play som selger billig premium som det også blir spørt om annenhver side.

Lenke til kommentar

Du får jo et par battlepacks hver andre level, du får også rundt 7 battlepacks på alle våpene etter at du har unlocket alt som kan unlockes med kills.

Enn ved fremtidige ekspansjoner, vil battlepack være forbeholdt de som har premium? Mener jeg leste noe om det et sted, men det er mulig jeg misforstod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...