Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Kan man ikke like gjerne si at flares er noobish? Skyt ned den som står og 'locker' før han får sendt ivei missilen, slik skikkelige menn gjør. ;)

 

Pffftt.. flares er for kjærringer.

 

Du veit det tar 25sek før flares reloader?

Du rekker å reloade å skyte 3 stinger missiler på den tiden, ergo, det er enklere å skyte ned heli med stingers enn mye annet i BF4, selv når han har en repair dude med seg også.

Og det å skyte den som locker går sikkert helt bra om det bare er en person som gjør det, i BF4 så er det jo potensielt 32stk med hver sin stinger, lykke til.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unlock til UCAV-en til support. Gjør at du kan detonere den før den treffer noe. Hendig når du akkurat bommer på fly/heli.

Er den ucaven brukandes til noe? Jeg kommer nok aldri til å få den da det ikke finnes air sup servere på 360 pr nå og jeg er i tillegg heeeeelt håpløs med fly.

 

Men har rukket å bli fantastisk lei av svermen av radiostyrte fly med evnen til å onehitroadkille meg. Kan se for meg at de sammen med ucaven kan bli noe... enerverende?

Endret av GHADBANDIT
Lenke til kommentar

 

Du veit det tar 25sek før flares reloader?

Du rekker å reloade å skyte 3 stinger missiler på den tiden, ergo, det er enklere å skyte ned heli med stingers enn mye annet i BF4, selv når han har en repair dude med seg også.

Og det å skyte den som locker går sikkert helt bra om det bare er en person som gjør det, i BF4 så er det jo potensielt 32stk med hver sin stinger, lykke til.

 

 

Har man en som reparerer så skal du spille særdeles elendig for å bli skutt ned av en kar med stinger, det er en grunn til at de som spiller med heli gjerne topper lista med absurd k/d ratio. Og du forventer vel ikke at man skal kunne henge fast i lufta og plukke ned infanteri og tåle alt som kommer flyvende? :)

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

Er den ucaven brukandes til noe? Jeg kommer nok aldri til å få den da det ikke finnes air sup servere på 360 pr nå og jeg er i tillegg heeeeelt håpløs med fly.

 

Men har rukket å bli fantastisk lei av svermen av radiostyrte fly med evnen til å onehitroadkille meg. Kan se for meg at de sammen med ucaven kan bli noe... enerverende?

 

Brukendes? Er vel ikke noe annet å si enn at denne og sniperen sitt minifly er de to største trollvåpnene for tiden.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/410214848751664960/351805500/

Lenke til kommentar

Er veldig latterlig ja.

 

UCAV: Hatt styrke som en M67 frag og hatt 1 min reload istedenfor 20 sekunder som det er nå. Ikke noe skade på kjøretøy (50 Hp på tanks nå :o )

 

SUAV: Burde max gjøre 50 HP i skade på folk og bli ødelagt når den krasjer.

 

Sånt synes jeg det burde vært. Sånn som det er nå flyr jo SUAV igjennom 1000 mann.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det før man får standard kit for medic og ammo? Merket skuffelsen av å gå fra BF3 med nesten alt unlocket til BF4 hvor jeg ikke engang får det mest grunnleggende fra starten av. Og det tar såpass lang tid å unlocke at jeg ikke engang har fått sikte til noen av de første våpnene. Men 2 ulike grips til samme våpen har jeg da klart å unlocke. Hva feiler det Dice egentlig?

 

Er også skuffet over at de kjører samme kyniske pay2play som BF3 med Premium. Kjøpte det til BF3, kommer til å vente en stundt før jeg kjøper til BF4. Hele spillet føles så likt 3'ern, bare litt ulikt utseende. Og det føles som om kartene blir mindre og mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvor lang tid tar det før man får standard kit for medic og ammo? Merket skuffelsen av å gå fra BF3 med nesten alt unlocket til BF4 hvor jeg ikke engang får det mest grunnleggende fra starten av. Og det tar såpass lang tid å unlocke at jeg ikke engang har fått sikte til noen av de første våpnene. Men 2 ulike grips til samme våpen har jeg da klart å unlocke. Hva feiler det Dice egentlig?

 

Er også skuffet over at de kjører samme kyniske pay2play som BF3 med Premium. Kjøpte det til BF3, kommer til å vente en stundt før jeg kjøper til BF4. Hele spillet føles så likt 3'ern, bare litt ulikt utseende. Og det føles som om kartene blir mindre og mindre.

Bruk Battlelogen for det den er verdt for, står nøyaktig når du unlocker noe og hvor langt du er på vei.

 

Pay2play er det på ingen måte.

 

Høres ut som du har bestemt deg om det er drittspill før du i hele tatt har spilt det skikkelig (ref. hvor lite du har unlocket), så hva med å finne på noe annet, spill BF3 f.eks. ?

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det før man får standard kit for medic og ammo? Merket skuffelsen av å gå fra BF3 med nesten alt unlocket til BF4 hvor jeg ikke engang får det mest grunnleggende fra starten av. Og det tar såpass lang tid å unlocke at jeg ikke engang har fått sikte til noen av de første våpnene. Men 2 ulike grips til samme våpen har jeg da klart å unlocke. Hva feiler det Dice egentlig?

 

Er også skuffet over at de kjører samme kyniske pay2play som BF3 med Premium. Kjøpte det til BF3, kommer til å vente en stundt før jeg kjøper til BF4. Hele spillet føles så likt 3'ern, bare litt ulikt utseende. Og det føles som om kartene blir mindre og mindre.

 

Gå på unlocks > kits, så ser du når du får diverse ting, du må ha så så mye poeng med assualt/support kitet, det er bare å få poeng for å få de baggene og til AK-12 så trenger du 20 kills for å få ett annet sikte en iron sight, men de siktene du får er bare piss, skal du ha noe som faktisk kan brukes så må du unlocke det i en eller anna battlepack.

De eneste siktene som er noe er reflex, coyote eller cobra.

 

Høres ut som du har bestemt deg om det er drittspill før du i hele tatt har spilt det skikkelig (ref. hvor lite du har unlocket), så hva med å finne på noe annet, spill BF3 f.eks. ?

 

 

 

Det er jo ett dårligere spill enn BF3 egentlig, noe er bedre, men ikke de tingene som betyr så altfor mye for min del sånn sett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Bruk Battlelogen for det den er verdt for, står nøyaktig når du unlocker noe og hvor langt du er på vei.

 

Pay2play er det på ingen måte.

 

Høres ut som du har bestemt deg om det er drittspill før du i hele tatt har spilt det skikkelig (ref. hvor lite du har unlocket), så hva med å finne på noe annet, spill BF3 f.eks. ?

Har ikke sagt at det er et drittspill, jeg liker å spille det, akkurat som alle andre BF spill. Pay2play er det jo beviselig med det kyniske pengegriske oppfinnelsen premium er. Jeg ble negativt overrasket over at de fortsatte med det, men hey, penger er penger.

 

Takker for tips med unlock i battlelog, trenger omtrent 36'000 poeng for å unlocke hver av kitsa. De har alltid vært default tidligere :( Finner ikke gleden lenger i unlocking når det skal ta såpass med tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Eneste fordelen Premium får er ca. 1 battlepack i måneden med et par unlocks, resten får jo alle andre enten senere (expansions) eller sjeldnere (Double XP events).

Da velger jeg å se bort ifra ubetydeligheter som Dog Tags og forskjellige skins til kniver oln.

 

Jeg betalte 630,- for hele BF4 pakka med premium, garantert dyrere enn hva det hadde blitt om jeg skulle kjøpt hver enkelt expasion etterhver som de kom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det slik at man må ha premium for å få fremtidige battlepacks eller noe i den dur?

Du får jo et par battlepacks hver andre level, du får også rundt 7 battlepacks på alle våpene etter at du har unlocket alt som kan unlockes med kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...