Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de er nesten for presise. LSAT har jo 650rpm og 100 i magasinet. Men det gjør den litt mer presis og den har mindre recoil. Men jeg ofrer det for mer rpm og 200 i magasinet med type 88.

Jeg ofrer begge deler for mer juling pr skudd på 240en. Men aller mest fordi den bråker mest! Eller kulest i mine ører. LMG skal ha ordentlig bangbang, og selv om 249en kanskje er mer effektiv så låter den mest som en PDW. Mer knatreknatre enn bangbang:)

Lenke til kommentar

Spilte Zavod i går hvor jeg etter tid og stunder skjøt ned en kar som konstant fløy 'little bird' med k/d på ca 40/3 med Stinger hvorpå han spammet ned chatten med 'noob stinger' osv. Hva feiler det egentlig folk?

Lock on våpen er rimelig noobish ja, bruk stridsvogna, mye bedre og mye mer morsomt.

Stinger brukes bare ut av desperasjon og når man ikke får de ned på annet vis, still noobish.

Det er uansett lettere å ta ned ett heli med stinger/AA i BF4, reload tiden på flares tar alt for, alt for lang tid å reloade og spesielt på ett map som zavod der det er nada cover om man stiller seg nærmere mainbasen til den som flyr heli, med tanke på at de fleste flyr mot mainbasen eller ut mot den dalen utafor D flagget.

Mest episke i BF3 var jo faktisk å ta ned heli og fly med stridsvogn, mmmm, blir vill i buksa av sånt.

Lenke til kommentar

Lock on våpen er rimelig noobish ja, bruk stridsvogna, mye bedre og mye mer morsomt.

Stinger brukes bare ut av desperasjon og når man ikke får de ned på annet vis, still noobish.

Det er uansett lettere å ta ned ett heli med stinger/AA i BF4, reload tiden på flares tar alt for, alt for lang tid å reloade og spesielt på ett map som zavod der det er nada cover om man stiller seg nærmere mainbasen til den som flyr heli, med tanke på at de fleste flyr mot mainbasen eller ut mot den dalen utafor D flagget.

Mest episke i BF3 var jo faktisk å ta ned heli og fly med stridsvogn, mmmm, blir vill i buksa av sånt.

Det er ikke noobish å bruke heli til å gå etter infanteri altså, men å bruke infanteri til å ta heli, deeeeet er noobish.. jaja ok ;)

Jeg regner med at du mener man skal bruke maingun på stridsvogner også da, og håpe at helien velger å fly i lav høyde foran?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alt som er lock on er passe noobish ja og ja, main gun, og hvorfor må heli fly lavt rett foran deg?

Du kan heve kanonen med musa eller senke den.

Er noe som heter øvelse gjør mester, det var ikke noe problem å ta ut verken fly eller heli som var høyt eller langt borte i BF3 med mindre heli var rett over deg, men da må man bevege på seg, dvs om du skal skyte over hele mapet på golmod railway(eller hvordan det staves) så blir det en god dose flaks innblanda, men på noen få hundre meter så burde det gå greit om man øver seg litt.

Men dropen på granaten i BF4 er noe mer enn i BF3, jeg er en god del dårligere i BF4 til å skyte ned heli enn i BF3, men det går det også.

Hvem sa at inf vs heli var noobish?

Er lock on som er noobish, the end.

Dette er nå bare min mening, men jeg er ikke aleine om den heller.

Det er også mye lettere å ta ut heli i dette spillet med alt som locker enn det var i BF3, BF4 er også en større lock fest enn det BF3 var, hadde man enda kunnet moddet filene så man slapp all den pipinga, man får jo opp lock message i HUDen på heli og fly uansett.

Bruk lock on alt du vil, men da får du tåle å høre litt også får du heller bare godte deg over at de sier det, trololol kan du skrive, eller den klassiske umad?

Lenke til kommentar

Alt som er lock on er passe noobish ja og ja, main gun, og hvorfor må heli fly lavt rett foran deg?

Du kan heve kanonen med musa eller senke den.

Er noe som heter øvelse gjør mester, det var ikke noe problem å ta ut verken fly eller heli som var høyt eller langt borte i BF3 med mindre heli var rett over deg, men da må man bevege på seg, dvs om du skal skyte over hele mapet på golmod railway(eller hvordan det staves) så blir det en god dose flaks innblanda, men på noen få hundre meter så burde det gå greit om man øver seg litt.

Men dropen på granaten i BF4 er noe mer enn i BF3, jeg er en god del dårligere i BF4 til å skyte ned heli enn i BF3, men det går det også.

Hvem sa at inf vs heli var noobish?

Er lock on som er noobish, the end.

Dette er nå bare min mening, men jeg er ikke aleine om den heller.

Det er også mye lettere å ta ut heli i dette spillet med alt som locker enn det var i BF3, BF4 er også en større lock fest enn det BF3 var, hadde man enda kunnet moddet filene så man slapp all den pipinga, man får jo opp lock message i HUDen på heli og fly uansett.

Bruk lock on alt du vil, men da får du tåle å høre litt også får du heller bare godte deg over at de sier det, trololol kan du skrive, eller den klassiske umad?

Kan man ikke like gjerne si at flares er noobish? Skyt ned den som står og 'locker' før han får sendt ivei missilen, slik skikkelige menn gjør. ;)

Pffftt.. flares er for kjærringer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...