Heradon Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Når jeg skal kjøpe Premium til PS4, kan jeg kjøpe det der da? Platformen er jo origin, og kontoen min på PS4 er jo på Origin. Ble litt forvirret nå. https://www.g2a.com/battlefield-4-premium-origin-cd-key-global.html Nei, det er bare til PC. Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er det/skal det komme premium servere slik som i bf3? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 MSI Afterburner 64bit osd compatibility ready Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er det bare meg eller krasjer serverne mer en noen gang nå? Eller jeg\folk faller ut av de... Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Skjermen blir svart også lukker spillet seg straks... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Kommer det det noe Bad Company 3?? Kommer det det noe battlefield 5?? Endret 8. desember 2013 av Bendorama Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kom inn på en server med "sniper limit". Det går jo greit, for jeg skal spille DMR, tenkte jeg. Men neida, ble kverka for det. Når ble DMR og sniper det samme? De kunne kostet på seg 3 bokstaver til i beskrivelsen av serveren. Makan til noobs. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Brukte du DMR med sniper kitet eller noe annet kit? Om det var med sniper kitet så kunne det jo være derfor. Noen tillater sniper kit og ikke rifler, mens andre ikke tillater sniper kitet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Brukte du DMR med sniper kitet eller noe annet kit? Om det var med sniper kitet så kunne det jo være derfor. Noen tillater sniper kit og ikke rifler, mens andre ikke tillater sniper kitet i det hele tatt. Nei, har maxet det kitet. Bruker engineer kit. Husker det fordi jeg skjøt med raketter også Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Noen som har lyst til å se fps, temperatur, gpuload etc med MSI Afterburner i BF4? Last ned nyeste RTSSSetup600Beta2 som støtter native 64 bit http://archive.sunet.se/pub/games/PC/guru3d/afterburner/RTSSSetup600Beta2-Guru3D.rar Nyeste msi Afterburner: http://www.guru3d.com/files_get/msi_afterburner_beta_download,19.html Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kan bekrefte at dette fungerer! http://www.reddit.com/r/battlefield_4/comments/1sbdys/play_china_rising_without_premium/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Plager livet av meg at jeg ikke kan avkrysse ting jeg ikke vil ha slik som man kunne gjøre i BF3 før. Nå kan du bare huke av ting du vil ha, før så kunne du også huke av ting du ikke vil ha. For eksempel krysse av at man IKKE vil ha 64 spiller, IKKE se tomme servere, IKKE ha hardcore osv. For å unngå f.eks 64-spiller server i dag, så må jeg huke for 16, 24, 32, og 48-spillere. For å ikke se tomme så fjern den "all" på Free Slots. Under "Preset" huk av på Normal for å ikke få opp Hardcore. Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Vet ikke om de er blitt postet før, men JackFrags har en serie hvor han viser frem easter eggs, som også gir noen nyttige tips http://www.youtube.com/watch?v=mxFviUo0HbQ http://www.youtube.com/watch?v=1Zkv-I2B7DI&feature=youtu.be 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har fått en ny favoritt, MP7. Høy firerate, 99 poeng på hipshot med laser og hele 40 skudd i magasinet. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har fått en ny favoritt, MP7. Høy firerate, 99 poeng på hipshot med laser og hele 40 skudd i magasinet. Min atm, Type 88 LMG. 700rpm og 200 i magasinet. Lite recoil og skyter meget presist også på lengere hold. Jeg bruker den med Cobra sight og Ergo grip. Viktig og ikke bevege seg når man skyter. Men det gjelder jo alle våpen nå... Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Spilte Zavod i går hvor jeg etter tid og stunder skjøt ned en kar som konstant fløy 'little bird' med k/d på ca 40/3 med Stinger hvorpå han spammet ned chatten med 'noob stinger' osv. Hva feiler det egentlig folk? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Spilte Zavod i går hvor jeg etter tid og stunder skjøt ned en kar som konstant fløy 'little bird' med k/d på ca 40/3 med Stinger hvorpå han spammet ned chatten med 'noob stinger' osv. Hva feiler det egentlig folk? Shitkids... Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Min atm, Type 88 LMG. 700rpm og 200 i magasinet. Lite recoil og skyter meget presist også på lengere hold. Jeg bruker den med Cobra sight og Ergo grip. Viktig og ikke bevege seg når man skyter. Men det gjelder jo alle våpen nå... LSAT'en er også utrolig presis, bittelitt mer recoil enn Type 88, men med større magasin. Helt latterlig presise faktisk, kan ikke skjønne annet enn at disse må bli nerfet. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Shitkids... Hehe, ja ikke sant. I BF3 var det å skyte ned heli noe av det mest morsomme man kunne gjøre fordi noen sitter visstnok med en oppfatning av at å skyte ned heli er 'noobplay' og at heli skal få holde på akkurat slik det passer dem. Ble faktisk sparket og bannet fra en server fordi jeg skjøt ned samme pilot (som var admin), gang på gang på gang.. når han angrep uncap. Å skyte ned heli i BF4 er også stas selvfølgelig, men heliene i BF4 er vanskeligere å ta. Endret 9. desember 2013 av krabbemat Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 LSAT'en er også utrolig presis, bittelitt mer recoil enn Type 88, men med større magasin. Helt latterlig presise faktisk, kan ikke skjønne annet enn at disse må bli nerfet. Ja de er nesten for presise. LSAT har jo 650rpm og 100 i magasinet. Men det gjør den litt mer presis og den har mindre recoil. Men jeg ofrer det for mer rpm og 200 i magasinet med type 88. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå