Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte du DMR med sniper kitet eller noe annet kit?

Om det var med sniper kitet så kunne det jo være derfor.

Noen tillater sniper kit og ikke rifler, mens andre ikke tillater sniper kitet i det hele tatt.

Nei, har maxet det kitet. Bruker engineer kit. Husker det fordi jeg skjøt med raketter også ;)

Lenke til kommentar

Plager livet av meg at jeg ikke kan avkrysse ting jeg ikke vil ha slik som man kunne gjøre i BF3 før. Nå kan du bare huke av ting du vil ha, før så kunne du også huke av ting du ikke vil ha. For eksempel krysse av at man IKKE vil ha 64 spiller, IKKE se tomme servere, IKKE ha hardcore osv. For å unngå f.eks 64-spiller server i dag, så må jeg huke for 16, 24, 32, og 48-spillere.

For å ikke se tomme så fjern den "all" på Free Slots.

Under "Preset" huk av på Normal for å ikke få opp Hardcore.

Lenke til kommentar

Har fått en ny favoritt, MP7.

Høy firerate, 99 poeng på hipshot med laser og hele 40 skudd i magasinet.

Min atm, Type 88 LMG. 700rpm og 200 i magasinet. Lite recoil og skyter meget presist også på lengere hold. Jeg bruker den med Cobra sight og Ergo grip. Viktig og ikke bevege seg når man skyter. Men det gjelder jo alle våpen nå...

Lenke til kommentar

Min atm, Type 88 LMG. 700rpm og 200 i magasinet. Lite recoil og skyter meget presist også på lengere hold. Jeg bruker den med Cobra sight og Ergo grip. Viktig og ikke bevege seg når man skyter. Men det gjelder jo alle våpen nå...

LSAT'en er også utrolig presis, bittelitt mer recoil enn Type 88, men med større magasin. Helt latterlig presise faktisk, kan ikke skjønne annet enn at disse må bli nerfet.

Lenke til kommentar

Shitkids... :shrug:

Hehe, ja ikke sant. I BF3 var det å skyte ned heli noe av det mest morsomme man kunne gjøre fordi noen sitter visstnok med en oppfatning av at å skyte ned heli er 'noobplay' og at heli skal få holde på akkurat slik det passer dem. Ble faktisk sparket og bannet fra en server fordi jeg skjøt ned samme pilot (som var admin), gang på gang på gang.. når han angrep uncap.

Å skyte ned heli i BF4 er også stas selvfølgelig, men heliene i BF4 er vanskeligere å ta.

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

LSAT'en er også utrolig presis, bittelitt mer recoil enn Type 88, men med større magasin. Helt latterlig presise faktisk, kan ikke skjønne annet enn at disse må bli nerfet.

Ja de er nesten for presise. LSAT har jo 650rpm og 100 i magasinet. Men det gjør den litt mer presis og den har mindre recoil. Men jeg ofrer det for mer rpm og 200 i magasinet med type 88.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...