Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte China Rising jeg. Eneste Desert mappet der jeg ikke likte noe særlig fordi det er så lite cover.

Er man på bakken blir man grust av alle air units som er.

Likte det jeg også, minner meg litt om Battlefield Vietnam. Eneste jeg ikke likte er Altai Range, det er for åpent og det er for mye hardware på banen.

Plager livet av meg at de ikke har implementert DETTE i BF4:

attachicon.giflist.png

Isteden får vi et rot av en lang kart liste!

Plager livet av meg at jeg ikke kan avkrysse ting jeg ikke vil ha slik som man kunne gjøre i BF3 før. Nå kan du bare huke av ting du vil ha, før så kunne du også huke av ting du ikke vil ha. For eksempel krysse av at man IKKE vil ha 64 spiller, IKKE se tomme servere, IKKE ha hardcore osv. For å unngå f.eks 64-spiller server i dag, så må jeg huke for 16, 24, 32, og 48-spillere.

Lenke til kommentar

Hmm har kjøpt BF4 Limited Edition så skal ha China rising. Men når jeg prøver å joine server med de nye mapsa så får jeg beskjed om download and ianstall this expansion. OGså trykekr Open i Orgin, men finenr da ingen måte å laste ned det på. Noen som kan hjelpe en stakkar noob?

Lenke til kommentar

Hmm har kjøpt BF4 Limited Edition så skal ha China rising. Men når jeg prøver å joine server med de nye mapsa så får jeg beskjed om download and ianstall this expansion. OGså trykekr Open i Orgin, men finenr da ingen måte å laste ned det på. Noen som kan hjelpe en stakkar noob?

Fordi du ikke har premium, så må du vente i 10 dager før du kan spille China Rising.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ah, hater derre tullete premium shitten, må vell nesten skaffe det da. Men hvordan fungerer det egentlig, får jeg alt av fremdidige expensions også da elelr må det kjøpes inn annet siden igjenn? Og vill jeg uansett får alt det Premium har, bare noen dager senere?

Lenke til kommentar

Du MÅ ikke kjøpe premium, hvorfor MÅ du kjøpe det?

Men ja, du slipper å kjøpe DLC og du får alt det premium folk har fått hittil, som ikke er så mye enda siden det bare så vidt er desember.

Det som skjer om du ikke har premium er at hvis du skal ha alle DLCene så må du kjøpe de selv enkelt vis, blir sikkert litt dyrere, men er vel maks 200kr også får du ikke noe battlepacks også får du 2 uker tidligere tilgang til DLC med premium enn det non premium folk gjør.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

ah, hater derre tullete premium shitten, må vell nesten skaffe det da. Men hvordan fungerer det egentlig, får jeg alt av fremdidige expensions også da elelr må det kjøpes inn annet siden igjenn? Og vill jeg uansett får alt det Premium har, bare noen dager senere?

Det koster 270kr for Premium på G2A.com. Da får du alle fremtidige expansions.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Men så klart, om du ikke kjøper det igjennom origin som sagt over her, ifra en anna side så kan det kanskje lønne seg mer, men etter å ha kjøpt premium i BF3 så kjenner jeg det var rimelig bortkasta for min egen del.

Prøver også å bruke minst mulig penger på dette, uhm "verket".

Lenke til kommentar

10.000 poeng, 50 kills, MVP. 100 tickets igjen. 100% xp boost i tillegg til double xp.

SERVER KRÆSJ

Livet mitt er i grus....

Er vel "fikset" nå. Jeg får iallefall battlereports når servere crasher. Dra igjennom de siste reportene og sjekk.

Serveren crashet her: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/409450910946873088/308601148/

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...