Skjelvgråt Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hmm.. kanskje jeg skulle hatt noen flere dogtag giveaways på battlefield.no - har fortsatt noen igjen + noen DICE nett og noen iPhone 4 skins Er det noe folk vi ha liksom? Skulle gjerne hatt dogtags Synd jeg har særdeles mye uflaks Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Jeee...Får vel lodde ut resten av greiene snart Du har vel vunnet litt allerede du Quakecry 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeee...Får vel lodde ut resten av greiene snart Du har vel vunnet litt allerede du Quakecry Ja, handlenettet såklart Men er dog tagsene jeg er keen på! 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Lurer på hvordan du blir commander på en server, om det er som i BF2, der den med høyeste rank av de som vil være det får det? Endret 22. juni 2013 av chairgame Lenke til kommentar
lixn Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ja, lurer selv, men blir jo litt kinkig når man kan spille commander på nettbrett og, fordi enten må jo nettbrettbrukere få prioritet (Dumt for de som spiller på pc, imo), ellers må de belage seg på å vente mye på å bli commander. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hmm.. kanskje jeg skulle hatt noen flere dogtag giveaways på battlefield.no - har fortsatt noen igjen + noen DICE nett og noen iPhone 4 skins Er det noe folk vi ha liksom? iPhone 4 skin, yes please! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Om det blir så bra som de sier tviler jeg på. De skrøt nå voldsomt av Frostbite 2.0 som egentlig var en stor nedtur fra 1.5. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Og her trodde jeg det skulle være noe som lignet på Cryteks demoer: I stedet var det dårlig kamuflert reklame som kun viste fram et teknologisk fremskritt i BF4: dynamisk terreng. 1 Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Metro er tilbake i BF4. Hellyeah Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Metro er tilbake i BF4. Hellyeah Heldigvis er ikke Metro tilbake Hvertfall ikke bekreftet enda. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Synd at de føler de må tone ned ødeleggelser for å opprettholde kartdesignene. Det hadde vært morsomt om vi kunne ødelegge absolutt alt om vi gadd. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Heldigvis er ikke Metro tilbake Hvertfall ikke bekreftet enda. http://i.imgur.com/rz4jBaZ.png Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Synd at de føler de må tone ned ødeleggelser for å opprettholde kartdesignene. Det hadde vært morsomt om vi kunne ødelegge absolutt alt om vi gadd. Dette kunne jo vært balansert rimelig enkelt. Tillat 100% ødeleggelse og still spillerne for krigsrett etter endt runde dersom de unødvendig har ødelagt sivile bygninger. Mist alle oppnådde poeng og medaljer. Tankshorer forblir level 1 for evig og alltid. De som sprenger den jævla skyskraperen får hele kontoen slettet. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Dette kunne jo vært balansert rimelig enkelt. Tillat 100% ødeleggelse og still spillerne for krigsrett etter endt runde dersom de unødvendig har ødelagt sivile bygninger. Mist alle oppnådde poeng og medaljer. Tankshorer forblir level 1 for evig og alltid. De som sprenger den jævla skyskraperen får hele kontoen slettet. Å der ble du bannet for livstid Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Lurer på om amerikansk etterretning har mye å gjøre nå for tiden som alle snakker om hvor mye de gleder seg til å sprenge skyskrapere i høst? Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Lurer på om amerikansk etterretning har mye å gjøre nå for tiden som alle snakker om hvor mye de gleder seg til å sprenge skyskrapere i høst? Jeg har allerede blitt tatt avhør på i Bergen, så.. Esje bare USA. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg synes det har vært en downgrade i ødeleggelse siden BC2. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Oh...Alpha invite...me like Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er bare en tech test hvor kartet er hvitt uten teksturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå