Airdoodle Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg har Digital Deluxe ed. men jeg kommer ikke inn på noen CR servere. Har du premium? Kun premiummedlemskap gir tilgang til prereleasen til CR. Resten må vente til i to uker til. Endret 4. desember 2013 av Airdoodle Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som faktisk har klart å fikse crash-problemer? Har utrolig lite å gjøre på og veldig lyst til å spille BF4, men det er nytteløst når jeg får crash annenhver runde ... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har du premium? Kun premiummedlemskap gir tilgang til prereleasen til CR. Resten må vente til i to uker til. Digital Deluxe Edition. Den er jo på toppen av det hele dyrere enn premium. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg tipper grunnen til at de har byttet fra server-side til client-side tracking av hva som skjer kommer av før, så ville spilleren med 10ms lagg hatt en kjempefordel vs han med 150ms lagg, og han med 150ms lagg ville utrolig ofte hatt deg midt i siktet uten å kunne treffe. Litt spesielt er det på mange måter, ettersom det er helt vanlig med fiber nå, hvor man har 4-5ms ping, mens de fleste satt på adsl før, hvor pingen mer typisk er på 20-30ms. (Linje-latency, ikke ingame latency, som legger på litt i tillegg). Det kan kanskje ha noe med at det nå er helt vanlig med 64player maps, noe som nok hadde vært vanskelig med server-side tracking. Helt på trynet egentlig. Som du sier så har de aller fleste bra linje nå og dårlig ping er ikke noe stort problem med såpass mange servere. Uansett så var det jo null problem i "gamle dager" å sikte litt foran, avhengig av hvor mye lagg du hadde. Trolig er det som du sier at de kjører en billigst (og dermed dårligst) mulig løsning pga. av serverkostnader. Med client-side kan de bare bruke noe billig søppel som server mens med server-side så måtte de ha oppgradert for titalls av kroner for å få bra ytelse... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Digital Deluxe Edition. Den er jo på toppen av det hele dyrere enn premium. Premium er jo i tillegg til spillet - ikke inkludert. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 forklarer jo litt. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 fra rank 6 til 11 på en match, good shiet 100k+ XP Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ps4: jeg har premium. og spiller på ps4. Har lastet ned china rising men når jeg prøver å gå inn i en av de to nye metodene i quick game så får jeg beskjed om at jeg mangler en eller flere dlc til å spille spillet. Går jeg via serverbrowser så blir jeg sendt til bf premium info. Why to do? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.hardware-360.com/dice-executive-kicked-from-bf4-server-told-to-fix-the-game/ 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 fra rank 6 til 11 på en match, good shiet 100k+ XP Kommer jo egentlig bare an på hvor lang og hvor mange tickets omgangen har.. Men om du fikk 100k+ på en 10-15 minutters omgang så er det definitivt good shite! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) det var 33min med konstant capping, ressing og healing + 31kills (full dfib+healthkit assault squad) bonus XP fra 2x, 50% booster, ribbons, 6 unlocks og en service star en av mine bedre matcher. Endret 5. desember 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Blir ikke skikkelig dreis på det før du kombinerer 200% + double xp som er nå. Godt over 200k på de beste rundene Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg satte på 200% boost og spilte i en times tid. Var mvp med suveren score og hadde fått både medals og servicestars. SÅåååå, kræsjer serveren før runden er ferdig. Jeg hadde unlocka 2 goldenpacks, men fikk ikke levlene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 En annen bug jeg har sett med xp boosts er at jeg f.eks har sittet i en AA eller LAV og fått en helt syk score og unlocket resten, men når jeg sjekker battlelog etterpå har jeg ikke unlocket det likevel. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) hvorfor må altid L85A2 unlocken kreve dfib kills?! samme dritten som på bf3 (nvm det var SQDM), når du først får den så teller den ikke fordi du ikke var høy nok rank eller man må vere på DLC maps... Endret 5. desember 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Må ikke vente på DLC maps, men mulig man må være lvl 50? Jeg unlocket den hvertfall før DLCen ble sluppet. Kan hvertfall si at den er awesome Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 EA/Dice gjør det eneste riktige: http://www.polygon.com/2013/12/4/5175588/ea-halts-battlefield-4-expansions Ganske kjipt, men dette spillet burde aldri ha vært gitt ut før jul i det hele tatt. Det hele har nærmest vært en massiv betalt alfa-testing. 2 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Får ikke til auto quote på jobb pc, så jeg får vel gjøre det litt annerledes @Feh. Det står ingenting om rank requierment, mulig det er rank 10. Jeg har litt progression på den nå i rank 11. @Vice. Helt enig, dette spillet hadde nesten fler release problemer enn første COD Black Ops, og det er fremdeles folk som har problemer. Det er faktisk litt trist at de pushet så jevelig for å få utgitt. Mer testing, mindre pushing. Edit: La akuratt merke til at jeg må farme opp til battlepack for å få 8x sniper scope... 8x er jo best! Endret 5. desember 2013 av XfsB Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Edit: La akuratt merke til at jeg må farme opp til battlepack for å få 8x sniper scope... 8x er jo best! Er ikke 8x standard på de fleste? Savner 6x. I 3'ern kunne man vel få 6x til omtrent alle våpnene? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) HA! sjekket start scopes på våpen nå, did not dissapoint, 8x på neste rifle! første sniper har 6x som standard scope, men alle class specific våpen på bf3 kan ha 6x ja. 4x er max på alle utenom recon på BF4. Endret 5. desember 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå