bad__ip Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nå har jeg prøvd litt China Rising og CQ Large er helt jævlig, kun laget for de som er interessert i å kjøre tanks. For åpent og for lite trær og busker å bruke som cover. Rush (32 player) virker veldig balansert med 75 tickets. Ene mappet minner litt om Valparaiso eller hva det het. Synes det var gøy, men forventet litt mer BC2 Vietnam. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 etter en av de siste oppdateringene funka alt for meg, ingen crashes eller rare FPS drops. alt går bare helt smooth. så da er jeg endelig i gang og føler at jeg henger litt etter, alle andre springer rundt med fancy equipment osv, mens jeg bare springer rundt med en enkelt medpack og scar-H Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fortsatt irriterende å trade kills stadig vekk, synd de ikke har gjort noe med dette. Ellers likte jeg de nye kartene, spesielt Guilin Peaks. Ble også positivt overrasket over Silk Road som jeg var skeptisk til, men det viste seg å være tonnevis med moro alikevel. Hva er egentlig greia med trading, hva er grunnen? Til meg skjer det stadig vekk, kanskje så ofte som 1/10 av gangene jeg dauer. Omtrent like ofte har motparten 1hp igjen (det skjer veldig ofte med meg også). Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 etter en av de siste oppdateringene funka alt for meg, ingen crashes eller rare FPS drops. alt går bare helt smooth. så da er jeg endelig i gang og føler at jeg henger litt etter, alle andre springer rundt med fancy equipment osv, mens jeg bare springer rundt med en enkelt medpack og scar-H Vel, det er fortsatt 2 dager igjen, dvs idag og i morra med dobbel xp, så du skal nå klare å unlocke mye på assault kitet og kanskje en del på andre kits eller unlocke litt på hvert kit, men det funker utmerket å løpe med ett av de mer basic våpnene også, man må ikke ha alt fancy for å klare seg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det med trading er dårlig optimalisering av client-side hit detection som er årsaken tror jeg. At to snipere kan drepe hverandre er greit fordi kulene trackes og det er faktisk mulig at to kuler er i lufta samtidig. Husker i BC2 var trading bare morsomt siden det skjedde så sjeldent. I BF3 var det irriterende til tider, men nå begynner det å bli slitsomt. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 ja det er det jeg merker, folk bruker for mye tid på sine fancy guided rockets og rare granater at jeg løper for det meste rundt å plukker enginerer som er for optatt med andre ting og recons som leker seg med droner Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) etter en av de siste oppdateringene funka alt for meg, ingen crashes eller rare FPS drops. alt går bare helt smooth. så da er jeg endelig i gang og føler at jeg henger litt etter, alle andre springer rundt med fancy equipment osv, mens jeg bare springer rundt med en enkelt medpack og scar-H Jeg misunner deg ... begynner å bli lei av å måtte stå i kø på servere annenhver runde pga crash. Endret 4. desember 2013 av Andeby Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hvordan fungerer bomberen? Er det commander som spawner den og får kills, eller kan infanteriet også benytte seg av den? Løst: https://www.youtube.com/watch?v=0bct81Vuddk Endret 4. desember 2013 av Airdoodle Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Lasta ned China Rising stabilt over 10 mb/sek. Elsker å laste ned fra Origin! Eneste som er positivt med hele Origin/battlelog greien også forsåvidt.. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) 1.25MB/s er vel ikke allverdens, men ikke dårlig til å være origin. Endret 4. desember 2013 av fnatten Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Får som regel alltid maksa ut linja når jeg laster ned fra Origin. Steam derimot varierer endel. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vel, steam har en haug millioner brukere, origin har vel ikke halvparten engang. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har det kommet info om hvordan man unlocker UCAV og SUAV? Ser at enkelte bruker det allerede. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har det kommet info om hvordan man unlocker UCAV og SUAV? Ser at enkelte bruker det allerede. Sjekk assignments. Står veldig greit der. Eyes In The Sky Reach Rank 10 Obtain 1 Air Superiority Ribbon Obtains 3 Jet Fighter Ribbons Safe Raiding Reach Rank 10 Get a kill with the bombing raid Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har det kommet info om hvordan man unlocker UCAV og SUAV? Ser at enkelte bruker det allerede. Er ikke eneste måten å bruke/unlocke dem ved å gå inn i de containerne på enkelte punkt i China Rising? Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er ikke eneste måten å bruke/unlocke dem ved å gå inn i de containerne på enkelte punkt i China Rising? Tror du tenker på bomberen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hva pokker har skjedd med M249? bort i mot ubrukelig, har hatt det som favoritt våpen i laaang tid, å nå plutselig er den skikkelig søppel å ta med i nærkamp... enten er den nerfed til de grader eller så har det blitt en syk delay på linja, fordi å bruke 50 runder på en som står på 5-10 meter avstand er virkelig ikke hvordan våpenet var før. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hva er egentlig greia med trading, hva er grunnen? Til meg skjer det stadig vekk, kanskje så ofte som 1/10 av gangene jeg dauer. Omtrent like ofte har motparten 1hp igjen (det skjer veldig ofte med meg også). Det skjer fordi hit-trackingen skjer client side, i motsetning til i gamle spill hvor det skjedde server side. Dvs at hvis du har 10ms lagg og mostanderen har 150ms lagg, så har dere 150+10=160 ms å drepe hverandre på og hvis begge får tatt ut den andre i det tidsrommet dauer begge. Jeg tipper grunnen til at de har byttet fra server-side til client-side tracking av hva som skjer kommer av før, så ville spilleren med 10ms lagg hatt en kjempefordel vs han med 150ms lagg, og han med 150ms lagg ville utrolig ofte hatt deg midt i siktet uten å kunne treffe. Litt spesielt er det på mange måter, ettersom det er helt vanlig med fiber nå, hvor man har 4-5ms ping, mens de fleste satt på adsl før, hvor pingen mer typisk er på 20-30ms. (Linje-latency, ikke ingame latency, som legger på litt i tillegg). Det kan kanskje ha noe med at det nå er helt vanlig med 64player maps, noe som nok hadde vært vanskelig med server-side tracking. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har Digital Deluxe ed. men jeg kommer ikke inn på noen CR servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå