Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd litt China Rising og CQ Large er helt jævlig, kun laget for de som er interessert i å kjøre tanks. For åpent og for lite trær og busker å bruke som cover.

 

Rush (32 player) virker veldig balansert med 75 tickets. Ene mappet minner litt om Valparaiso eller hva det het. Synes det var gøy, men forventet litt mer BC2 Vietnam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter en av de siste oppdateringene funka alt for meg, ingen crashes eller rare FPS drops. alt går bare helt smooth.

 

så da er jeg endelig i gang og føler at jeg henger litt etter, alle andre springer rundt med fancy equipment osv, mens jeg bare springer rundt med en enkelt medpack og scar-H

Lenke til kommentar

Fortsatt irriterende å trade kills stadig vekk, synd de ikke har gjort noe med dette. Ellers likte jeg de nye kartene, spesielt Guilin Peaks. Ble også positivt overrasket over Silk Road som jeg var skeptisk til, men det viste seg å være tonnevis med moro alikevel.

 

Hva er egentlig greia med trading, hva er grunnen? Til meg skjer det stadig vekk, kanskje så ofte som 1/10 av gangene jeg dauer. Omtrent like ofte har motparten 1hp igjen (det skjer veldig ofte med meg også).

Lenke til kommentar

etter en av de siste oppdateringene funka alt for meg, ingen crashes eller rare FPS drops. alt går bare helt smooth.

 

så da er jeg endelig i gang og føler at jeg henger litt etter, alle andre springer rundt med fancy equipment osv, mens jeg bare springer rundt med en enkelt medpack og scar-H

 

 

Vel, det er fortsatt 2 dager igjen, dvs idag og i morra med dobbel xp, så du skal nå klare å unlocke mye på assault kitet og kanskje en del på andre kits eller unlocke litt på hvert kit, men det funker utmerket å løpe med ett av de mer basic våpnene også, man må ikke ha alt fancy for å klare seg.

Lenke til kommentar

Det med trading er dårlig optimalisering av client-side hit detection som er årsaken tror jeg. At to snipere kan drepe hverandre er greit fordi kulene trackes og det er faktisk mulig at to kuler er i lufta samtidig. Husker i BC2 var trading bare morsomt siden det skjedde så sjeldent. I BF3 var det irriterende til tider, men nå begynner det å bli slitsomt.

Lenke til kommentar

etter en av de siste oppdateringene funka alt for meg, ingen crashes eller rare FPS drops. alt går bare helt smooth.

 

så da er jeg endelig i gang og føler at jeg henger litt etter, alle andre springer rundt med fancy equipment osv, mens jeg bare springer rundt med en enkelt medpack og scar-H

Jeg misunner deg ... begynner å bli lei av å måtte stå i kø på servere annenhver runde pga crash.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Har det kommet info om hvordan man unlocker UCAV og SUAV? Ser at enkelte bruker det allerede.

Sjekk assignments. Står veldig greit der.

Eyes In The Sky
Reach Rank 10
Obtain 1 Air Superiority Ribbon

Obtains 3 Jet Fighter Ribbons

Safe Raiding
Reach Rank 10
Get a kill with the bombing raid
Lenke til kommentar

Hva pokker har skjedd med M249? bort i mot ubrukelig, har hatt det som favoritt våpen i laaang tid, å nå plutselig er den skikkelig søppel å ta med i nærkamp... enten er den nerfed til de grader eller så har det blitt en syk delay på linja, fordi å bruke 50 runder på en som står på 5-10 meter avstand er virkelig ikke hvordan våpenet var før.

Lenke til kommentar

 

Hva er egentlig greia med trading, hva er grunnen? Til meg skjer det stadig vekk, kanskje så ofte som 1/10 av gangene jeg dauer. Omtrent like ofte har motparten 1hp igjen (det skjer veldig ofte med meg også).

Det skjer fordi hit-trackingen skjer client side, i motsetning til i gamle spill hvor det skjedde server side. Dvs at hvis du har 10ms lagg og mostanderen har 150ms lagg, så har dere 150+10=160 ms å drepe hverandre på og hvis begge får tatt ut den andre i det tidsrommet dauer begge.

 

Jeg tipper grunnen til at de har byttet fra server-side til client-side tracking av hva som skjer kommer av før, så ville spilleren med 10ms lagg hatt en kjempefordel vs han med 150ms lagg, og han med 150ms lagg ville utrolig ofte hatt deg midt i siktet uten å kunne treffe.

 

Litt spesielt er det på mange måter, ettersom det er helt vanlig med fiber nå, hvor man har 4-5ms ping, mens de fleste satt på adsl før, hvor pingen mer typisk er på 20-30ms. (Linje-latency, ikke ingame latency, som legger på litt i tillegg). Det kan kanskje ha noe med at det nå er helt vanlig med 64player maps, noe som nok hadde vært vanskelig med server-side tracking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...