TheKims Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Så spill på infantry only servere, herregud. BF har jo alltid dreiet seg om hardware. Greit å ha litt balanse mellom kjøretøy og infanteri. Er endel brett som det er alt for mye vehicles på etter min mening. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Greit å ha litt balanse mellom kjøretøy og infanteri. Er endel brett som det er alt for mye vehicles på etter min mening. Tja, du lærer hvilkne kart er kjøretøy fokusert. Fast Respawn servere er problemet i mine øyner. 1 Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har premium, ja. Nå jeg ser etter oppdateringer på Origin, står det at spillet er oppdatert. Har dere lastet ned CR og testet det? Prøv å restart Origin. Etter jeg gjorde det begynte den å laste ned CR hos meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 CHINA RISING SUGER BALLE Ha, hva suger? Kartene? På vei ned nå, i klassis super Origin hastiget, raskere enn linja leverer som vanlig Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ha, hva suger? Kartene? På vei ned nå, i klassis super Origin hastiget, raskere enn linja leverer som vanlig er sykt skuffa med karta.. CQ suger i hvertfall, rush suger som vanlig hvor admin har bare 75 tickets Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Tja, du lærer hvilkne kart er kjøretøy fokusert. Fast Respawn servere er problemet i mine øyner. Enig der. Skulle ikke vært mulig å endre på Respawn tiden. Noen servere er jo greie å informerer om at det er Fast Spawn, mens andre ikke er så flinke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 er sykt skuffa med karta.. CQ suger i hvertfall, rush suger som vanlig hvor admin har bare 75 tickets Synes ikke man skal tukle så mye med tickets på Rush. Setter du den opp så blir det jo til slutt umulig å spille som Defender. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Synes ikke man skal tukle så mye med tickets på Rush. Setter du den opp så blir det jo til slutt umulig å spille som Defender. 75 går jo på 2 min ingen mulighet til å plante Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Prøv å restart Origin. Etter jeg gjorde det begynte den å laste ned CR hos meg. Tusen takk! Det funket Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Da har jeg lagt inn kun de nyeste mappene på 70p CQ Serveren http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/7cfddb20-49a4-4c44-b70c-4d8a8dad43d8/HW-no-WarZone-1-China-Rising-Double-Tickets-CQ/ Så får vi se hvilken game mode som blir mest populær (rush eller CQ). Fremdeles dobbelt opp med tickets Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Imponert over nedhastigheten fra Origin. uih.jpg Gikk greitt her... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 75 går jo på 2 min ingen mulighet til å plante Visst det er 64 players Rush, så kan jeg være enig i at 75 tickets kanskje er litt lite. Kunne jo kanskje vært dobbelt opp med tickets, men man må ikke tukle for mye med tickets før det blir ubalansert. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 morsomt når du skyter granat kaster rett ned i bakken og både du og fienden som står 3 cm unna ikke dør. Raketter fra launchere gjør ikke full skade før de har reist i minst 0,5 sekunder, gå for pistolen neste gang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Raketter fra launchere gjør ikke full skade før de har reist i minst 0,5 sekunder, gå for pistolen neste gang. Raketter gjør ikke damage mot tanks heller. Engineer klassen har blitt ubrukelig, så det som gjelder er å ha en god pilot i litllebird eller Transport heli og en Support med C4 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Visst det er 64 players Rush, så kan jeg være enig i at 75 tickets kanskje er litt lite. Kunne jo kanskje vært dobbelt opp med tickets, men man må ikke tukle for mye med tickets før det blir ubalansert.Det er heldigvis også i admins interesse å holde alt så balansert som mulig, så jeg er bare positiv til utvidete admin tools. Nå er jeg rimelig sikker på at 64p trenger mer enn dobbelt så mange tickets som 32p da balansen i praksis ikke skalerer sånn, men "time will show". Uansett, rush har ikke vært særlig morsomt siden BC2... Er også enig i at man som admin ikke bør endre på så alt for mye, fast vehicle respawn osv er som regel bare en uting som ødelegger balansen både mellom lag og mellom klasser. Men én ting synes jeg er et must: sniper limit... Ingenting er verre enn å havne på et lag med bare snipere. Og jo flere snipere, jo større er sjansen for at laget blir overkjørt, og når det skjer blir det utrolig nok enda flere snipere... "Jeg skal drepe alle fiendene fra bak basen vår slik at vi ikke blir baserapet!" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det er heldigvis også i admins interesse å holde alt så balansert som mulig, så jeg er bare positiv til utvidete admin tools. Nå er jeg rimelig sikker på at 64p trenger mer enn dobbelt så mange tickets som 32p da balansen i praksis ikke skalerer sånn, men "time will show". Uansett, rush har ikke vært særlig morsomt siden BC2... Er også enig i at man som admin ikke bør endre på så alt for mye, fast vehicle respawn osv er som regel bare en uting som ødelegger balansen både mellom lag og mellom klasser. Men én ting synes jeg er et must: sniper limit... Ingenting er verre enn å havne på et lag med bare snipere. Og jo flere snipere, jo større er sjansen for at laget blir overkjørt, og når det skjer blir det utrolig nok enda flere snipere... "Jeg skal drepe alle fiendene fra bak basen vår slik at vi ikke blir baserapet!" Fikk sånn backflash fra Metro der Når man ble spawnraped der så byttet alle til sniper å ble rævkjørt Jeg brukte å bytte om til smoke for så å springe forbi B å ta neste flagget. Har snudd noen matcher på den måten Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Når kan jeg laste ned China rising!? Ps4 Endret 3. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg regner med at de som ikke har premium vil ikke få muligheten til å laste ned china rising før de kan få den, om 2 uker altså. Det som skaper mest ubalanse er de pinglete amatørene som leaver med engang de blir litt rapet. Kan noen hjelpe meg litt med denne? Har ikke søkt så mye rundt på nettet enda om denne meldinga. Endret 3. desember 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Når kan jeg laste ned China rising!? Ps4 Hvis du har premium har jeg forstått det slik at dere med PS må vente til PSN oppdateres, som visstnok er i løpet av natten/morgen tidlig. Alle som ikke har premium må vente 2 uker som han ovenfor meg sa. Jeg får fortsatt ikke tilgang på noen av de nye banene med Xbox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå