Kakeshoma Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er ikke rart EA driver sjappa som gjør, eller hva Arni... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hva er da vitsen med og lansere det som 4, og ikke bf3.. Savner gode gamle Bad Company 2 tidene, siste i serien som faktisk var bra Men det skal sies at jeg har klokka inn nesten 250 timer på BF3, men det kunne vært mange flere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Troverdig kilde? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er ikke rart EA driver sjappa som gjør, eller hva Arni... Jeg har ingen problemer med å forstå hvorfor EA gjør dette, jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg var i EAs posisjon. Jeg er imponert av to ting her: Den fantastiske jobben markedsføringsteamet til EA gjør! Hvor fantastisk lite kravstore majoriteten av de som kaller seg "gamere" er, jeg blir kvalm av tanken på at de kaller seg gamere. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hva er det de liksom skal endre på? Nå får vi nye kjøretøy, nye maps og nye våpen. Vi får også flere muligheter når det gjelder gun og vehicle customising, mere destruction osv. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 29 Oktober er release. Det er vel ikke kommet noe særlig info om når Beta testing starter. Eneste jeg har hørt er at det blir til høsten en gang. Har du Premium eller forhåndsbestiller så får du Beta tilgang Takk for svar. Så man får beta uansett om man har kjøpt Premium eller pre-order BF4 ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jupp Tror også at de som kjøpte Medal of Honor får Beta tilgang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Jupp Tror også at de som kjøpte Medal of Honor får Beta tilgang. Det stemmer. Jeg har ingen problemer med å forstå hvorfor EA gjør dette, jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg var i EAs posisjon. Jeg er imponert av to ting her: Den fantastiske jobben markedsføringsteamet til EA gjør! Hvor fantastisk lite kravstore majoriteten av de som kaller seg "gamere" er, jeg blir kvalm av tanken på at de kaller seg gamere. Så vi som gleder oss til BF4 blir uglesett på? Jeg er ute etter å ha det jævlig morro. BF4 ser så langt til å bli nettopp det. Endret 17. juni 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det stemmer. hvordan vet du det? jeg fikk Medal of Honor etter sim city fiaskoen, får jeg og bf4 beta? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) hvordan vet du det? jeg fikk Medal of Honor etter sim city fiaskoen, får jeg og bf4 beta? Jeg fikk ihvertfall det når jeg kjøpte Warfighter Limited Edition til skampris, men samtidig så får jo alle som er premium medlemmer tilgang også. Er flere veier til Rom! Endret 17. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 ok. kommer sikkert til å forhåndsbestille det uansett:) bare lurte egentlig.. rom? nå er jeg ikke helt med.. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Ut i fra det jeg kjenner til er det tre ulike måter å få Beta-tilgang: - Forhåndsbestille BF4 - Premium-versjon av BF3 - Kjøp av MoH:W-limited edition Får man en nøkkel per måte, så har jeg tre beta-tilganger Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Disse blir vel fjernet snart, men han russeren(?) her har enten veldig dårlig grafikk innstillinger eller så er Alpha en tidligere versjon enn den vi så på E3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har fulgt litt med på diverse Youtubere å har sett at grafikken avhenger veldig av hvor du er på mappet. F,eks under den ene brua er det omtrent 0 teksturer. De viste nok kun frem det som så best ut på E3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Lol, som 1982kims: det er jo ingen tekstur i alpha.. XD Lurer på hvorfor det ikke er det? Endret 17. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Har fulgt litt med på diverse Youtubere å har sett at grafikken avhenger veldig av hvor du er på mappet. F,eks under den ene brua er det omtrent 0 teksturer. De viste nok kun frem det som så best ut på E3. PRE-Alpha... Er ikke Alpha utgaven engang. På tide å slutte å klage over at det ligner på BF3, og heller glede seg til spillet kommer ut. De gjorde helt riktig med å ta utgangspunktet fra BF3. Nå kan de endelig få tid til å lage det spillet de ønsket å lage. Og for de som ønsker å høre Levolution: Endret 18. juni 2013 av ImagineAnarchy 1 Lenke til kommentar
lixn Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Tenker å preordre BF4, men lurte på om det er bedre å kjøpe det på gamestop, fordi man får med dogtags (og steelbook cover). Er det noen som vet hvor mye det koster på gamestop, eller er det bedre å kjøpe det på coolshop.com, der det er gratis frakt, og man kan være sikker på at det koster 400? Er forresten ikke GameStop her jeg bor, så kan ikke sjekke selv. TL;DR: Kjøpe BF4 på GameStop og få dogtags med, eller kjøpe til 399,- fra coolshop.com? Endret 18. juni 2013 av lixn Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hmm.. kanskje jeg skulle hatt noen flere dogtag giveaways på battlefield.no - har fortsatt noen igjen + noen DICE nett og noen iPhone 4 skins Er det noe folk vi ha liksom? Endret 18. juni 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
lixn Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Om det er! Det hadde vært knall! Endret 18. juni 2013 av lixn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå