Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tittet innom BTC-E nå - jeg er ikke helt inne på dette med valutahandel, men slik jeg forstår det var det nå inne buy orders for over 4 millioner USD på Bitcoins, men ordre for over 5.5 millioner USD på Litecoins. En enkelt ordre på over 1.1 millioner USD sto på lista. Hva i...

Er du sikker på at du postet dette i rett tråd? :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte 16 gb ram på tilbud hos komplett på fredag, spent på å se om det gjør noen forskjell. Har spillt med 6 til nå.

Raskere minne hjelper for ytelsen med mindre du går helt tom for minne, noe sim ikkje skjer med mindre du har masse dritt kjørende i bakgrunnen :)

Lenke til kommentar

Det er alt for liten splash damage i spillet, det samme gjelder HE shells i stridsvogner, men ironisk nok er jo de kraftigere mot andre stridsvogner, selv de bare er høy eksplosive, en ordentlig stridsvogn hadde bare ledd hadde du skutt den med HE shell istendenfor en sabot, ganske latterlig spør du meg, at HE shell skal liksom være kraftigere enn den første AP shellen.

Lenke til kommentar

Det er alt for liten splash damage i spillet, det samme gjelder HE shells i stridsvogner, men ironisk nok er jo de kraftigere mot andre stridsvogner, selv de bare er høy eksplosive, en ordentlig stridsvogn hadde bare ledd hadde du skutt den med HE shell istendenfor en sabot, ganske latterlig spør du meg, at HE shell skal liksom være kraftigere enn den første AP shellen.

Er mye som er latterlig i bf4, spesielt når det gjelder skade omfanget fra granater og raketter mot infanteri,uansett kilde egentlig.

Men er også mye som er bra med spillet, til tross for at det er langt ifra "perfekt". Etter min mening(og sikkert mange andre), så kunne de absolutt gjort spillet litt mer semi- realistisk, spesielt når det kommer til skade omfanget.

Snakker ikke om arma realisme, men muligens en mellom ting mellom arcade stilen til bf og simulator stilen til arma. Tror det kunne vært knall. Hardcore severe er jo litt mer i nærheten, men de virker ikke til å være så populære, spesielt ikke på konsoll.

Endret av dan83
Lenke til kommentar

All damage er alt for liten i spillet, med unntak av headshot.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Hvorfor krasjer spillet hos meg så og si hver eneste match? Hender at skjermen blir svart, og den streken oppe i høyre hjørnet beveger seg opp og ned, altså noe loader, midt i en runde. Ble jeg kicket/banna for noe? Isåfall, hvordan kan jeg finne ut hvorfor?

Av og til må jeg og ty til oppgavebehandling for å få avsluttet spillet etter at bildet har fryst seg. Dette skjer som oftest i det jeg skyter, så lyden av våpenet går opp igjen og opp igjen helt til jeg får avsluttet.

Noen som og har slike problemer? Synes det er rart, jeg.

Lenke til kommentar

Hadde de nå bare fjernet laser bullet mode på våpnene i bf4 så hadde kanskje hardcore vært bitte litt aktuelt.

Men det er jo klart at når spillet blir laget for at alle og enhver på konsoll skal kunne klare å treffe noe som helst, så må vell våpnene ha så lite recoil som overhode mulig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

All damage er alt for liten i spillet, med unntak av headshot.

Alle våpnene har vel så og si samme damage som i BF3, assault riflene gjør ihvertfall 25 damage max, slik de gjorde i BF3.

Det er mer rekyl i våpnene i BF4 enn i BF3 syns jeg, mulig det er recoilen på første kula man skyter som narrer meg.

Men hardcore, hahaha, vel tror neppe jeg skal dele min mening om det de kunne kalt campmode for the no skilled.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor krasjer spillet hos meg så og si hver eneste match? Hender at skjermen blir svart, og den streken oppe i høyre hjørnet beveger seg opp og ned, altså noe loader, midt i en runde. Ble jeg kicket/banna for noe? Isåfall, hvordan kan jeg finne ut hvorfor?

Av og til må jeg og ty til oppgavebehandling for å få avsluttet spillet etter at bildet har fryst seg. Dette skjer som oftest i det jeg skyter, så lyden av våpenet går opp igjen og opp igjen helt til jeg får avsluttet.

Noen som og har slike problemer? Synes det er rart, jeg.

Skjer nokså ofte for min del og, men mistenker at det kan ha noe med at pc'en min sliter litt med å kjøre dette spillet. Men sikker er jeg langt ifra.

Lenke til kommentar

HE er ikke High Explosive i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

morsomt når du skyter granat kaster rett ned i bakken og både du og fienden som står 3 cm unna ikke dør.

Alt i alt, visst man tar vekk elendig Internett meny, som jeg ikke har peiling på hvorfor de ikke har skiftet enda. De skal sikkert linke siden til FB, slik at flere liker spillet XP

Men bortsett fra det så er det en stor fornøyelse når man spiller, jeg hater fortsatt at spillet går på adrenalin nivå hvor man dør innen 30 eller Worst case man dør sekundet man spawner hos andre.

Mye tull for og vinne nye generasjon, hva jeg ville ha er spill hvor cover er viktig, hvor man ikke ser en sniper fra 100 meter via refleksjon i glasset, eller tilbake, hvor en sniper lett skyter ned en person 100 meter unna, det var en slags bedre krigs følelse når alt gikk på et normalt tempo, prøv og spill BC2 eller de senere spillene og se forskjellen.

Jeg føler at Battlefield har blitt alt for mye konkurranse hvor den som har drukket mest redbull og flytter musen raskest vinner. Har så lyst på et spill hvor man ligger bak en mur og kan faktisk ligge der i 5 min før 30 menn kommer springende og har tatt over halvparten av kartet.

Ellers så er det bare mitt ønske, jeg koser meg godt nok med spillet, men tempoet sliter meg ut etter 1 time gameplay.

Lenke til kommentar

Hadde de bare fjernet spotting og refleskjon i sniper sikte, hadde det vært MYE bedre. Blir for dumt. Iallefall spotting. Hadde vært mye bedre om de bare ble visende kun på kartet istede for den digre orange pila.

Spillet skulle ha vært åpen for modding, som i arma.

Endret av Papirkurven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...