Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er vel lett å få høy spm om man får en del medaljer i runde også spørs det jo hvor kjapp man er, men overrasker meg ikke at noen får max rank fort, noen cheater andre gjør det helt lovlig, er ikke akkurat vanskelig å få poeng i BF4 og når man trenger dobbelt så lite poeng for å få max rank i BF4 enn i BF3 så blir det enda lettere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, fikk 11500 SPM i en runde. Joinet en server og kom utrolig nok inn på det vinnende laget. Jeg begynte å løpe mot det eneste stedet det var action og før jeg nådde fram var runden slutt. 11500 poeng på å gjøre ingenting i ca. 10sek. :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare å kjøre noen runder på high ticket operation locker conquest servere, akkurat som Metro i BF3, bare at nå har man jo xp-boost nesten permanent når man kommer over lvl 40-50 siden man får så mange i battlepacks. Spillte noen runder på nevnte setup i helgen og dro vel inn rundt 140-160k score pr. runde. Man raker inn conquest service stars, våpen service stars og f.eks medkit medals så det synger etter. Har fire ubrukte 200% boosts også jeg tenkte å få svidd av iløpet av uken for å få maks uttelling for de nå som det er double xp :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Ja er jo tross alt såpass krevende ifra før å få poeng så boosts må jo til, snakk om å noobifisere spillet enda mer enn det blei i bf3, i bf5(håper inderlig det ikke kommer) så slipper vi vel å levle og unlocke ting, da bare starter vi på level 100 med alle unlocks.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Synes faktisk det er bra dersom man flytter fokus fra tåpelig levling og unlocks. Eller, behold gjerne levling men drit i alle unlocks og denslags tull. La alle få spille med de samme våpenutvalget hele tiden. Spillmessig gir det absolutt ingen mening å ha unlocks som gir fordeler til de som sitter 24/7 foran skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

All denne XP boosten vil jeg tro kommer på sikt til å ødelegge gleden av spillet for mange.

I BF3 var for min del halve moroa og unlocke alt, spilte vel til rank 47 rank før jeg gikk lei.

Nå spilte jeg en del i helga og har gått fra og nesten ha kun unlocket alt i Assault til og unlocka alt i alle kitsa + godt på vei til å unlocke alle våpene.

Lenke til kommentar

Kom til rank 65 eller hva som er max i CoD4, spilte sikkert i 400 timer til etter det. Bruker nå ikke nyeste våpen, men SCAR-H med red dot (ikke kina pisset), og AKU-12 med tre-strek siktet. Det som "øker" når jeg spiller, er taktikken, ikke levelen jeg er i.

Feks er å ta scout heli til B først på zavik? mappen, så fly rundt til F, og knerte evt heli bakfra etterpå, en grei taktikk.

Lenke til kommentar

Etter at Nvidia Shadowplay kom ut har eg byrja ta opp jamnt og trutt, og til slutt fått satt saman ein so-kalla "highlight reel".

Eg er på ingen måte noko proff spelar, men har tatt vare på dei øyeblikka eg synest var morosame. Dersom ein ser vekk ifrå ferdighetene mine, eller mangel der av - og ser på videoen... Kva synest Dykk? Eg er nybegynnar når det kjem til video-redigering, og tar meir enn gjerne i mot tips, ris og ros.

https://www.youtube.com/watch?v=YD37qLAxDok

Lenke til kommentar

Kjøpte 16 gb ram på tilbud hos komplett på fredag, spent på å se om det gjør noen forskjell. Har spillt med 6 til nå.

Har spilt med 4gb RAM, det blir for lite til bf4 , får noen fps drops i ny og ne

EDIT: Får 8gb ram snart

Endret av DustyDuck
Lenke til kommentar

Noen gode tips til hvordan man kan bli god til å fly jet?

Du må rett og slett trene,hehe. I bf4. Hjelper lite å trene i andre simulatorer og spill da bf4 har en litt snodig "flyfysikk" :-) Stall er det vist heller ingenting som heter her,hehe

Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Lurer på hva de tenkte når de lagde flyene og måten de flyr på i BF4.

De burde vært som de var i BF2, så lenge du ikke brukte afterburner så kunne man dogfighte i full fart og faktisk bruke joystick som er noe sånn som 1 million ganger bedre, men men, går jo an å sette opp taster, men stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...