Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som vil kose seg litt utover kvelden på en norsk uoffisell "HW.no"-server

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/7cfddb20-49a4-4c44-b70c-4d8a8dad43d8/HW-no-WarZone-1/

Utgangspunktet ingen spesielle regler, men drittsnakk i chat osv, fører nok til en kick eller ban. Her skal man ha det moro, ikke lese mye syting osv. :p

Må nok kunne trenge noen admins etterhvert da jeg selv ikke er så veldig aktiv spiller for dagene. :) så om noen er nogenlunde aktive og vil melde seg frivillig, så snakk ut.

(alt av admin kommandoer førers i chat). Hovedsaklig for og holde orden, ikke for mapbytte heletiden osv. :)

Fin server med aktive admins :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noen innstillinger i consolen\config for å fjerne kartet? Litt teit å ha det nede i hjørnet når jeg også har det på en skjerm ved siden av.

Nei, fjerning av "hud" som man kan gjøre i innstillinger vil ikke fungere da dette også fjerner ammo og helse statusen i høyre hjørne.

Lenke til kommentar

Er det noe poeng i å gå for premium på ps3? Levler man fortere og får merkbart flere battlepacks?

Må man "skru på" xp boots på ps3 når man åpner battlepacks? Hvordan gjøres i så fall det på ps3?

Fikk noe greier i en battlepack som : "spill sammenhengende i en time å få 50%" eller noe i den duren

Lenke til kommentar

Ang. kræsj som jeg slet veldig mye med tidligere, så ser dette ut til å ha forsvunnet nå. Hovedårsaken ser ut til å være at jeg skiftet fra å kjøre 64bit versjonen til 32bit. I tillegg har jeg nvidias nyeste beta driver, men jeg tviler på at dette har noe med saken å gjøre. Kræsjet som bare det da jeg brukte den sammen med 64bit. Så et tips til andre er å prøve både 32bits og 64bits dersom dere sliter med kræsj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...