Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Var ikke klar over at det var 200% XP packs også. Du kødder? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tror jeg har fått tre på 200% hvis jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 For de som vil kose seg litt utover kvelden på en norsk uoffisell "HW.no"-server http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/7cfddb20-49a4-4c44-b70c-4d8a8dad43d8/HW-no-WarZone-1/ Utgangspunktet ingen spesielle regler, men drittsnakk i chat osv, fører nok til en kick eller ban. Her skal man ha det moro, ikke lese mye syting osv. Må nok kunne trenge noen admins etterhvert da jeg selv ikke er så veldig aktiv spiller for dagene. så om noen er nogenlunde aktive og vil melde seg frivillig, så snakk ut. (alt av admin kommandoer førers i chat). Hovedsaklig for og holde orden, ikke for mapbytte heletiden osv. Fin server med aktive admins 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Latterlig enkelt å få points å rank i BF4, det er vel noe sånn som dobbelt så lite poeng man må få for å få maks rank. For å få alle unlocks på vehicles så er poeng kravet mye lavere enn i BF3. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tror jeg har fått tre på 200% hvis jeg ikke husker feil. Jeg har fått ingen. Hvilken rank er du i? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har fått en 200%, fikk den i aller første golden battlepack, du får vel den på level 10 eller noe, ikke fått noe anna en 25% for det meste. Har åtte 25%, to 50% og en 200%, har ikke brukt noen av de enda lol, glemmer å sette de på som regel. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen som vet om det er noen innstillinger i consolen\config for å fjerne kartet? Litt teit å ha det nede i hjørnet når jeg også har det på en skjerm ved siden av. Nei, fjerning av "hud" som man kan gjøre i innstillinger vil ikke fungere da dette også fjerner ammo og helse statusen i høyre hjørne. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har fått ingen. Hvilken rank er du i? 81. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er det noen måte å få fjernet den "bluren" som kommer i tide og utide? I starten syntes jeg at det var en kul effekt, men nå plager det bare mannskiten av meg. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er når en commander bruker noe EMP-greier. Det er ingenting du kan gjøre med det, men jeg mener jeg leste et sted at DICE fjerner denne effekten neste patch? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er når en commander bruker noe EMP-greier. Det er ingenting du kan gjøre med det, men jeg mener jeg leste et sted at DICE fjerner denne effekten neste patch? Det skal gå an å skru av all motion blur, noe som også fjerner den blurren. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det skal gå an å skru av all motion blur, noe som også fjerner den blurren. Helt feil. Ingen ting man får gjort med det. Men det står øverst på lista med bugs som skal rettes i neste update. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Herregud, Q-5 Fantan er OP, for det kan jeg skrive under på: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/407148528381040064/352385868/ Halve underholdingen var å lese chatten! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er det noe poeng i å gå for premium på ps3? Levler man fortere og får merkbart flere battlepacks? Må man "skru på" xp boots på ps3 når man åpner battlepacks? Hvordan gjøres i så fall det på ps3? Fikk noe greier i en battlepack som : "spill sammenhengende i en time å få 50%" eller noe i den duren Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Helt feil. Ingen ting man får gjort med det. Men det står øverst på lista med bugs som skal rettes i neste update. Ok, kjenner at det skal bli helt greit å få dette fjernet / minsket. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er det kun pc spillere i denne tråden eller også folk som spiller på ps3? I så fall bør tråden døpes om til den "PC battlefield-tråden". Tråden om tekniske problemer bør omdøpes og i topic også innholde henholdsvis konsollnavn, pc, steambox ;-) osv.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Spiller selv på PC. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ang. kræsj som jeg slet veldig mye med tidligere, så ser dette ut til å ha forsvunnet nå. Hovedårsaken ser ut til å være at jeg skiftet fra å kjøre 64bit versjonen til 32bit. I tillegg har jeg nvidias nyeste beta driver, men jeg tviler på at dette har noe med saken å gjøre. Kræsjet som bare det da jeg brukte den sammen med 64bit. Så et tips til andre er å prøve både 32bits og 64bits dersom dere sliter med kræsj. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Herregud, Q-5 Fantan er OP, for det kan jeg skrive under på: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/407148528381040064/352385868/ Halve underholdingen var å lese chatten! Så lenge man ikke får mye motstand av fiendlig anti-air og annen motstand er jet veldig effektivt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan klarer folk å ha nærmere 2000SPM? What's their secret? Mange som har kommet til rank 110 og har kun spill knapt 100 timer. o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå