Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VM i denne feilmeldinga nå... i eventwiever:

 

Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x527cfab6
Faulting module name: nvwgf2umx.dll, version: 9.18.13.3193, time stamp: 0x5290d7e1
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00000000000cb26c
Faulting process ID: 0x17b4
Faulting application start time: 0x01ceed9016f13391
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\WINDOWS\SYSTEM32\nvwgf2umx.dll
Report ID: 1ef66de5-5985-11e3-829e-24fd525b641d
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
Reinstall av driver:
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x527cfab6
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x527cfab6
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x00000000008f0c67
Faulting process ID: 0x17bc
Faulting application start time: 0x01ceedae2b1c2b3c
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report ID: a14f14cf-59a1-11e3-82a4-24fd525b641d
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
Plutselig går det gale for meg... Kanskje det går på rundtur :p
Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Dårlig test.

 

Du kunne se at systemet registrerte treffet lenge før de stoppet timeren. (når det kommer blod på skjermen så har systemet ditt for lengst registrert treffet, og du har allerede blitt skadet. At det tar 100ms etc.. til health-baren oppdateres er jo helt uinteressant (og er jo kun en visuell funksjon som ikke trenger å oppdatere seg så raskt).

 

De oppgir heller ikke FPS, opdpateringshastighet på skjermen osv.. for det er jo når systemet ditt registrerer treffet som er det viktigste, og deretter at du får tiblakemelding på det. Men det vil variere med skjermen, og PCen din. For det er jo tydelig at animasjonen/skjermen starter å tegnes opp lenge før de stopper timeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er noe som umulig kan være helt rett med netcoden eller hva man nå skal kalle det - i BF3 tradet jeg så å så aldri med en fiende, i BF4 antar jeg at jeg ved ca. hver 20. eller 30. kill også blir skutt og drept av han som jeg drepte selv. Iblant skjer det flere ganger på rad, og det er ikke morsomt med "spawn-trade-spawn-trade-spawn-trade".. :p

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Etter at jeg faktisk fikk spilt endel i går uten kræsj så må jeg innrømme at det skjedde forholdsvis veldig ofte at jeg ble drept samtidig som jeg drepte fi. Her snakker jeg da kanskje 1 pr. 10 kill, noe som er rimelig ekstremt. Men i tillegg skjedde det også ganske ofte at fi løp avgårde med 1-5% helse..

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg syns det er verre når folk overlever med 1hp enn at jeg trader, en death fra eller til driter jeg i, er verre når jeg dør og han andre ikke gjør det.

 

 

Er det noen som vet om det er mulig å lage party i menyen? Eller må man bare joine når man er in-game? :)

 

Hvis du snakker om konsoll så aner jeg ikke, men det gikk i BF3 å lage ett slags party på PC, men tror ikke det funka slik at alle joina om party leader joina en server, men det er like greit at en person finner en server og inviterer resten eller at resten bare joiner når han er inne.

For å invitere så klikk på nicket, hold museknappen inne og dra de ned til den blå linja som popper opp på PC ihvertfall.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

Man får ikke xp-boosts i premium battlepacks. Jeg har hvertfall ikke fått det i noen av mine. Man får xp-boosts i bronze, silver, gold og weapon battlepacks. Jeg har et tonn siden jeg stadig glemmer å sette de på. Har fått totalt 33 xp-boosts av ymse kvalitet (flest 25 og 50, men en god del 100, kun én 200%) via battlepacks på 53 levels og 2 maxed out guns.

 

 

 

Det stemmer ikke, jeg åpnet akkurat min premium battlepack som jeg fikk i går pga at premium 2x xp ble flyttet til neste ukes bonus. Den ga meg både en 100% og en 25% boost. :)

Lenke til kommentar

 

Hvis du snakker om konsoll så aner jeg ikke, men det gikk i BF3 å lage ett slags party på PC, men tror ikke det funka slik at alle joina om party leader joina en server, men det er like greit at en person finner en server og inviterer resten eller at resten bare joiner når han er inne.

For å invitere så klikk på nicket, hold museknappen inne og dra de ned til den blå linja som popper opp på PC ihvertfall.

 

Ja noe sånn som på BF3 tenkte jeg, men det er snakk om på PS4! :)

Lenke til kommentar

For de som vil kose seg litt utover kvelden på en norsk uoffisell "HW.no"-server

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/7cfddb20-49a4-4c44-b70c-4d8a8dad43d8/HW-no-WarZone-1/

 

Utgangspunktet ingen spesielle regler, men drittsnakk i chat osv, fører nok til en kick eller ban. Her skal man ha det moro, ikke lese mye syting osv. :p

 

Må nok kunne trenge noen admins etterhvert da jeg selv ikke er så veldig aktiv spiller for dagene. :) så om noen er nogenlunde aktive og vil melde seg frivillig, så snakk ut.

(alt av admin kommandoer førers i chat). Hovedsaklig for og holde orden, ikke for mapbytte heletiden osv. :)

Lenke til kommentar

For de som vil kose seg litt utover kvelden på en norsk uoffisell "HW.no"-server

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/7cfddb20-49a4-4c44-b70c-4d8a8dad43d8/HW-no-WarZone-1/

 

Utgangspunktet ingen spesielle regler, men drittsnakk i chat osv, fører nok til en kick eller ban. Her skal man ha det moro, ikke lese mye syting osv. :p

 

Må nok kunne trenge noen admins etterhvert da jeg selv ikke er så veldig aktiv spiller for dagene. :) så om noen er nogenlunde aktive og vil melde seg frivillig, så snakk ut.

(alt av admin kommandoer førers i chat). Hovedsaklig for og holde orden, ikke for mapbytte heletiden osv. :)

Kan godt være admin. Spiller omtrent daglig her.

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke, jeg åpnet akkurat min premium battlepack som jeg fikk i går pga at premium 2x xp ble flyttet til neste ukes bonus. Den ga meg både en 100% og en 25% boost. :)

 

Men var det en gold battlepack du fikk fordi du har premium, eller var det en premium battle pack? To forskjellige...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...