Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stacket 100/200% XP-boosts selv, og har fra og med i går gått fra lvl 35 til 56. Går fort opp 2,5 level på en runde conquest. Deilig!

Vet du om det går an å stacke disse oppå "double XP events" i tillegg? Dvs. om man idag feks. bruker 100% så levler man 200%?

Edit: Leste ikke posten din skikkelig.. :)

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde vært veldig fornøyd om de bare ga ut nye maps til BF3 og finpusset spillet enda mer. Alt fungerte rimelig bra der og det var ingen grunn til å ødelegge verken spillmekanikk eller koden slik de har klart å gjøre med BF4.

Jeg må si meg enig der ja, selv om jeg siden i sommer har nesten bare spils cs go og veldig lite bf3, spilte jeg bf3 på slutten så var det litt gun master siden det var ett par folk jeg spilte med som bare spilte gun master, greit for min del, er en rimelig all round type selv om det er visse ting og maps jeg styrer unna så kan jeg spille alt uten problemer egentlig sånn sett.

Men bra du fikk igjen penga, husker ikke nick, jeg for min del kan ikke det, men så fikk jeg det 200kr billigere også med china rising, litt artig at av alle som har pre ordret og fått china rising så får bare premium folka tilgang først, passe letterlig, men er slik når penga og dårlige lokke tilbud styrer skuta.

Og for de som lurte, man kan få 100% og 200% boost selv om man ikke er premium, men de ligger vel bare i gold battlepacksene tror jeg, alt jeg har fått i sølv og bronse er 25 og 50%, hittil ihvertfall.

Litt artig at det er enklere å få poeng og unlocks i BF4 enn i BF3 og på toppen så slenger de på double xp events og boosts, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det er bare for de poengene etter at du slo på mener jeg.

Så hvis du får 1k poeng, så slår den på, så får 1k nye poeng, så gjelder det bare for de siste 1k poengene, men selve boost tingen varer jo 1 time så er om å gjøre å få mest mulig på den timen.

Så basicly, slå den på i første runden og spill som faen i en time.

Lenke til kommentar

Forresten noe som vet hvor "smart" boost systemet er. Feks. dersom man setter på 100% like før rundeslutt, får man da 100% boost for hele runden eller kun for de poengene man tjente etter at man satt på boosten? :)

Teller fra du setter den på. Testet det selv med den første boosten. På samme måte som den slutter å gjelde om den går ut midt i runden.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har opplevd får man kun boost for den tiden man er aktiv. Så man kan ikke sette på 200% mot rundeslutt på en super runde og få ful uttelling.

Man får ikke xp-boosts i premium battlepacks. Jeg har hvertfall ikke fått det i noen av mine. Man får xp-boosts i bronze, silver, gold og weapon battlepacks. Jeg har et tonn siden jeg stadig glemmer å sette de på. Har fått totalt 33 xp-boosts av ymse kvalitet (flest 25 og 50, men en god del 100, kun én 200%) via battlepacks på 53 levels og 2 maxed out guns.

Merk også at fra lvl 40 tror jeg det var, så får man gold silver battlepack for annenhvert level. Fra lvl 50 får man gold battlepack for hvert eneste level. En av de siste gold BPs jeg fikk inneholdt 2x100 og 1x25 xp-boost :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

La merke til det selv! Er nå lvl 46 og det er stas med battlepacks! ..MEN, men jeg har altfor mange 25% xp. Har enda ikke fått en eneste 200% xp boost.

Var en periode jeg hadde k/d på 1.22, men nå blir den bare bedre og bedre. Nå står den på 1.37, så det er også morro. For morroskyld sjekket jeg min BF2 bruker, og den hadde k/d på 0,89 :tease: , så jeg blir ihvertfall bedre!

Lenke til kommentar

Aghhhhhhhh! Får faen meg ikke spilt en eneste runde lenger før dritten kræsjer. Det har faktisk blitt verre enn ved release. Og betaen kræsjet aldri. Forbanna aper!!

Edit: Kjører tom. med nyeste nvidia beta driver som kom ut igår.. :realmad:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Prøv den gamle å se om det hjelper, sånn bare for å ha prøvd det.

Men er jo artig som en sa her, at betaen var bedre med tanke på kræsj, det er litt flaut for dice egentlig.

Ja, får vel gjøre det. Men problemet er jo mest sannsynlig ikke noe annet enn BF4 selv. Kræsjet skjer aldri inne i noen drivere men alltid i BF4.exe. En ting jeg kan prøve riktignok er å kjøre 32bits versjonen. Har alltid kjørt 64bits.

Lenke til kommentar

Normalt at lyden kommer og går på konsoll? Ps4.

Og så Air suprarotity la i quick game lista men når jeg prøver å spille så får jeg beskjed jeg mangler en dlc. Er det china rising som har det som snart kommer?

Tom Hanks effekten fins nok inntil de lager en patch for det og china rising har air superiority tingen ja.

Veit da faen hva jeg kjører, begynte vel med 32bit men har vel huka av for 64bit nå tror jeg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...