FrihetensRegn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Da har jeg fått pengene mine tilbake fra EA: Endret 29. november 2013 av FrihetensRegn 3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 For spillet? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja. Har brukt mer tid på å få det til å virke enn å spille det, så krevde pengene tilbake. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da har jeg fått pengene mine tilbake fra EA: Hvordan fungerer det da med spillet? Får du beholde det eller deaktiverer de kontoen din? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) De har slettet det fra min Origin konto. Jeg får pengene innen to uker. Jeg taper noen stats, men det er greit for jeg vil egentlig ikke ha noe mer med dette makkverket å gjøre. Hvis jeg hadde vært slu så kunne jeg fått pengene tilbake og så kjøpt det i dag med 40% avslag, men det tar uansett tid før jeg får pengene igjen. Jeg tviler på at jeg kjøper spillet på nytt selv om det kommer en patch som fikser problemene. Det er derimot litt synd da jeg hadde gledet meg til dette spillet, men jeg er så lei av Origin og Battlelog og denne plugin marerittet og alle problemene med spillet at jeg det er en lettelse å bli kvitt det. Endret 29. november 2013 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Selv har jeg aldri hatt noe problem med verken Origin eller plugin i Battlelog. I BF3 hadde jeg i en lang periode "Can not connect to server" men det var langt bedre enn problemene i BF4. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) http://youtu.be/nWl0u93R3oY Hehe, eg storkosar meg på Locker - og gledar meg som ein unge til Metro! Endret 29. november 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 http://youtu.be/nWl0u93R3oY Hehe, eg storkosar meg på Locker - og gledar meg som ein unge til Metro! Spillte et par runder med 2000tickets på locker igår. Veldig morsomt. Unlocker ting svinfort! Fikk rundt 80-90K poeng hver runde. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Spillte et par runder med 2000tickets på locker igår. Veldig morsomt. Unlocker ting svinfort! Fikk rundt 80-90K poeng hver runde. Ja, spesielt no når det er 2xp, hehe! Er jo ein cluster-fu*k av uante dimensjonar. Men er veldig morosamt! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja, spesielt no når det er 2xp, hehe! Er jo ein cluster-fu*k av uante dimensjonar. Men er veldig morosamt! Jepp! Fikk en fin killingstreak av å bare sitte å spamme mortar også. Hvis jeg bruker 100% xp boost, får jeg 4x xp da? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Boosts stacker, men jeg vil anta det blir +200% XP, altså 3x og ikke 4x. For øvrig visste jeg ikke at +100% boosts fantes? Hvordan får man slike? Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Boosts stacker, men jeg vil anta det blir +200% XP, altså 3x og ikke 4x. For øvrig visste jeg ikke at +100% boosts fantes? Hvordan får man slike? Man får det i battlepacks. Dropper av og til Finnes 200% xp-boost også Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jepp! Fikk en fin killingstreak av å bare sitte å spamme mortar også. Hvis jeg bruker 100% xp boost, får jeg 4x xp da? Eg stacka i går. Har ein del 200% powerups eg tenkte eg skulle leggje til, he he! Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tid får dere ting med over 50%? Har bare en haug 25'ere, og noen få 50'ere. Lvl 27 atm. Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) http://youtu.be/nWl0u93R3oY Hehe, eg storkosar meg på Locker - og gledar meg som ein unge til Metro! Locker er den eneste banen på bf4 jeg boikotter,hehe. Det er jo bare noe vas. Til nøden går det ann å være 20-24 spillere på brettet:D Endret 29. november 2013 av ArlionMajere Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Locker er den eneste banen på bf4 jeg boikotter,hehe. Det er jo bare noe vas. Til nøden går det ann å være 20-24 spillere på brettet:D he he, det skjønar eg. Eg stortrives på slike banar. Men det blir ei smakssak. Eg synest Locker og Metro er heilt fantastiske kart. Men likar dei best på tenarar der det er hardcore - og det ikkje er tillatt med eksplosiver. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Locker suger litt, men enda værre er nesten Flood banen. Øya i midten er det førstemann til å ta, og laget proriterer aldri byggene i midten, så vi ender opp med å bli eid at fiendenes båt/heli/lav. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ah, nå klikker BF hver gang en ny runde starter. Her begynner jo å bli skandaløst. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 he he, det skjønar eg. Eg stortrives på slike banar. Men det blir ei smakssak. Eg synest Locker og Metro er heilt fantastiske kart. Men likar dei best på tenarar der det er hardcore - og det ikkje er tillatt med eksplosiver. Vet ikke om du spilte CQB i BF3 men der var det veldig raskt og intenst spill, men man måtte være mer taktisk enn feks. på Metro da det var ekstremt vanskelig eller umulig å ende opp med campere eller to fronter som ikke rikket seg slik som tilfellet som regel alltid var på Metro. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tid får dere ting med over 50%? Har bare en haug 25'ere, og noen få 50'ere. Lvl 27 atm. Har du Premium? Er i disse Premium battlepacksene jeg har fått 50 og 100% boosts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå