Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har slettet det fra min Origin konto. Jeg får pengene innen to uker. Jeg taper noen stats, men det er greit for jeg vil egentlig ikke ha noe mer med dette makkverket å gjøre. Hvis jeg hadde vært slu så kunne jeg fått pengene tilbake og så kjøpt det i dag med 40% avslag, men det tar uansett tid før jeg får pengene igjen. Jeg tviler på at jeg kjøper spillet på nytt selv om det kommer en patch som fikser problemene. Det er derimot litt synd da jeg hadde gledet meg til dette spillet, men jeg er så lei av Origin og Battlelog og denne plugin marerittet og alle problemene med spillet at jeg det er en lettelse å bli kvitt det.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Locker er den eneste banen på bf4 jeg boikotter,hehe. Det er jo bare noe vas. Til nøden går det ann å være 20-24 spillere på brettet:D

he he, det skjønar eg.

Eg stortrives på slike banar. Men det blir ei smakssak.

Eg synest Locker og Metro er heilt fantastiske kart. Men likar dei best på tenarar der det er hardcore - og det ikkje er tillatt med eksplosiver.

Lenke til kommentar

he he, det skjønar eg.

Eg stortrives på slike banar. Men det blir ei smakssak.

Eg synest Locker og Metro er heilt fantastiske kart. Men likar dei best på tenarar der det er hardcore - og det ikkje er tillatt med eksplosiver.

Vet ikke om du spilte CQB i BF3 men der var det veldig raskt og intenst spill, men man måtte være mer taktisk enn feks. på Metro da det var ekstremt vanskelig eller umulig å ende opp med campere eller to fronter som ikke rikket seg slik som tilfellet som regel alltid var på Metro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...