meg0709 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vel, ja, i mange tilfeller så stemme utsagnet, det var bedre før. Men funker fortsatt det trickset med å bruke indisk ip også få premium til 160kr som man kunne i BF3 en liten stund? Var genialt, men de hadde også 50% avslag på premium i BF3 rundt halloween tider, men halloween er jo over, kanskje de gjør noe når det er black friday? Er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Takk. Da er det plutselig mer fornuftige priser. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 I BF:BC2 multiplayer var det heller aldri noe problem å finne ammo/health boxer, de lå jo strødd rundt over alt. I BF3 var det litt ymse, men stort sett når man trykket Q på en teammate ga de likevel ut ammo/resup. Nå er det jo bare helt tragisk. Skriver i chat, trykker Q, sender kommando via c-rose, skyter de i hodet og løper rundt de, hopper på de, stiller meg foran de, og eneste jeg ser er en fjott som tydeligvis bare lurer på hva faen jeg driver med. Nå skal det sies at pga. gadgets i BF4 kan det være spillere som faktisk løper rundt uten ammo/health box og heller har noe annet i de slotene, men jeg vil tro de fleste faktisk har boxen der uten å bruke den. Litt usikker på om supply-ikonet dukker opp på skjermen/kartet hvis de ikke har med ammo. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg synes det rett og slett begynner å blir for mye dill dall: Haugevis av gadgets, battlepacks, field upgrades etc. Keep it simple! Da hadde det vært lettere for Dice selv også å beholde kontrollen over spillet. På en måte enig og litt uenig. Det er mange gadgets og forskjellige gadgets fungerer bedre i forskjellige situasjoner noe som er bra, men til syvende sist ender man stort sett opp med å bare bruk ett oppsett og la det være med det. Litt av problemet med det er at man glemmer at de eksisterer, så når en fiende bruker de, så lurer du på hvorfor i helvete du skyter raketter og granataer som en gal, men ingenting treffer og tror det er en bug med spillet snarere enn at en support har satt opp en MP-APS. Og nå i China Rising blir det enda mere med SUAV og UCAV. Battlepacks bryr jeg meg lite om. De attachmentene man trenger får man ved å bruke det våpenet man ønsker og får de på normal måte ved spilling, ikke værre enn det. Eneste av interesse i battlepacks er jo xp-boosts og kanskje noen camos til vehicle/guns/character, men det er mest for gøy i grunn. Field upgrades prinsippet synes jeg er greit, men ikke hvordan det fungerer i praksis. Er man på en 5-manns squad funker det sånn delvis, men i alle andre tilfeller ender man opp med at halve squaden bailer, man sitter igjen 2-3 stk og alle dør og alt er mistet. Det fungerer nesten utelukkende kun tilferedsstillende dersom man er i en 5-manns squad med folk man kjenner og kan si på skype/ts/whatever at "GJEM DEG, DU ER SISTEMANN". Jeg likte uansett bedre måten dette funket på i BF3 med squad specializations der man satt på fire forskjellige og alle fikk bonuser. De kunne heller videreført det systemet og lagt til field upgrades som en "bonus". Dvs. at du f.eks startet med ett ekstra clip med ammo spec, og hvis du fikk full score så fikk du 4 ekstra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Field upgrades prinsippet synes jeg er greit, men ikke hvordan det fungerer i praksis. Er man på en 5-manns squad funker det sånn delvis, men i alle andre tilfeller ender man opp med at halve squaden bailer, man sitter igjen 2-3 stk og alle dør og alt er mistet. Det fungerer nesten utelukkende kun tilferedsstillende dersom man er i en 5-manns squad med folk man kjenner og kan si på skype/ts/whatever at "GJEM DEG, DU ER SISTEMANN". Jeg likte uansett bedre måten dette funket på i BF3 med squad specializations der man satt på fire forskjellige og alle fikk bonuser. De kunne heller videreført det systemet og lagt til field upgrades som en "bonus". Dvs. at du f.eks startet med ett ekstra clip med ammo spec, og hvis du fikk full score så fikk du 4 ekstra. Synes også BF3 hadde en mye mer smart og ikke minst velfungerende versjon av dette. Det eneste man måtte slite med da var å unngå at noen hadde de samme, noe som som regel gikk helt greit. Resten av squaden kunne løpe rundt som tullinger men man kunne likevel oppnå fordeler. I BF4 må man både slite med tullingene samtidig som man aldri oppnår noen fieldupgrades. Ingen gidder å samarbeide i BF4 for å få fieldupgrades. Funker dersom man spiller en kompisgjeng, men for de resterende 95% funker det dritt. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Field upgrades, er det "kit" greia du velger i loadout, eller de grønne greiene som dukker opp på skjermen en gang i blandt? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 De grønne greiene som dukker opp på skjermen. Du velger field upgrade pathen i loadouten din. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vil det komme en patch snart? Spillet krasjer hele tiden og mangler masse lyd. Virker som det er et gjennomgående temaet når jeg googler det ihverfall. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vil det komme en patch snart? Spillet krasjer hele tiden og mangler masse lyd. Virker som det er et gjennomgående temaet når jeg googler det ihverfall. Det blir rettet i Battlefield 5. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tja, eneste jeg har å si på squad systemet er at de burde brukt 6 manns squad ifra BF2 hele veien, men at perks eller field upgrades greiene var bedre i BF3 er sant, men jeg for min del har ikke noe problemer med å få med meg at jeg er siste mann, jeg glor mer på info og det som skjer foran meg enn grafikken, jeg driter i grafikken, spiller vel på medium eller noe, ser ikke vits med å ha på high osv. Har alltid spilt på low-ish siden BF2 selv om jeg har hatt mer en bra nok maskiner til å dra det på høyere settings. Low settings var konge i BF2 og BC2 også for den del, mørke ganger i BF2 blei ekstremt lyse og i BC2 så glitchet grafikken på lengre avstander og man så lett de som satt i trær, aaaah, gode gamle dager. Også config tweaks i BF2, det savner jeg, stille litt på diverse lyder etc, gode gamle dager. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skjønner det er mye jeg burde sette meg inn i rundt BF4. Manualen er lastet ned på dropbox/mobil. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det blir rettet i Battlefield 5. Men sånn som det er nå, er det jo håpløst. Singleplayer kræsjer hver gang jeg går ut av tanksen, som jeg starter med og i multiplayer kræsjer det ganske så random. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Men sånn som det er nå, er det jo håpløst. Singleplayer kræsjer hver gang jeg går ut av tanksen, som jeg starter med og i multiplayer kræsjer det ganske så random. Du spiller faktisk SP'en? Gikk lei etter første mission jeg. Er så jæævli scripta, og trenger ikke våpnene det unlocker i MP. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Alle single player fps spill er rimelig scripta uansett, slik som 90% av alle andre spill er, jeg skal også spille igjennom single playern en dag, men ikke idag eller i morra for den del. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det blir rettet i Battlefield 5. Som en DLC for BF5? Du spiller faktisk SP'en? Gikk lei etter første mission jeg. Er så jæævli scripta, og trenger ikke våpnene det unlocker i MP. Jeg fullførte ca 1/2 av campaign en kveld den første uka jeg hadde spillet. Da jeg skulle spille resten så fant jeg ut at progress ikke hadde blitt lagret.., noe som er/var et helt vanlig problem. Etter det så har jeg ikke giddet å prøve SP, våpnene er visst heller ikke spesielt bra. En annen ting som er irriterende med spawn er jo at det tar ca et sekund før man kan gjøre noe som helst, noe som veldig ofte resulterer i at man allerede er i revive-modus idet man får opp bildet. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg spiller sjeldent spill hvor du har en haug med teammates som kødder rundt. Unntaket er Spec Ops The Line, som på tross av at teammatsene suger, er jævli awesome spill. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vil det komme en patch snart? Spillet krasjer hele tiden og mangler masse lyd. Virker som det er et gjennomgående temaet når jeg googler det ihverfall. Det er planlagt en patch i neste uke ja. Fix for lyd-buggen og one-shot-kill-buggen og sikkert mer stabilitetsfixer. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064769163140123/ Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Den lyd buggen, en på youtube kalte den for Tom Hanks effekten, i en eller anna krigs film så slår det vel ned en granat eller noe ved siden av en fyr så alt blir liksom stille for han mister hørselen midlertidig, hehe. Så bare lat som du er i en krigs film så går alt bra. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg fullførte ca 1/2 av campaign en kveld den første uka jeg hadde spillet. Da jeg skulle spille resten så fant jeg ut at progress ikke hadde blitt lagret.., noe som er/var et helt vanlig problem. Etter det så har jeg ikke giddet å prøve SP, våpnene er visst heller ikke spesielt bra. Du får jo M249. Er jo et av de beste våpna i spillet imo. 1 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-4-Premium-CD-Key-for-Origin.html eller http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-DLC-EA-Origin-Key.html Ligger på rundt 300 lappen EDIT: Har brukt begge de to overnevnte før. Gode sider begge to. Har nå bestilt Premium. Takk for tipset! .. Har du noen formening om hvor lang tid det tar før cd-key er tilgjengelig? Edit: fra g2play. Endret 28. november 2013 av voidDraw() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå