Nizzen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Rart hvordan det der er. Bf4 er sikkert bedre enn bf3 på flere måter, men noe nytt spill er det ikke. Ea/Dice slenger seg på melkebransjen med bf serien, og de fleste roper hurra. Noe gjør de riktig, siden mange spiller det rimelig mye. Selv kommer jeg til å kjøpe dette spillet også. Er nesten bare battlefield jeg spiller når jeg har tid. Begynner vel å bli litt gammel 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Hehe, greit at en kan rase ned taket slik tank'en som står oppå det faller ned, og du kan sprenge den med C4, men når sementblanderen som står 1 meter unna ikke rikker seg èn millimeter av eksplosjonen engang Og en annen ting, de bullet tracer greiene er kanskje litt overdrevet. Endret 15. juni 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Noe gjør de riktig, siden mange spiller det rimelig mye. Selv kommer jeg til å kjøpe dette spillet også. Er nesten bare battlefield jeg spiller når jeg har tid. Begynner vel å bli litt gammel La de som sutrer, få sutre. Det vil ALLTID, uansett hva, være folk som ikke er fornøyd, slik vil det alltid være. Man trenger ikke være noe fanboy selv om man sier man liker BF3. Ja, det har vært en hel del irriterende bugs underveis i BF3, og det er fremdeles bugs der, men noe råere multiplayer spill finnes det ikke der ute, i mine øyne. Jeg gleder meg som en unge til BF4 værtfall. Endret 15. juni 2013 av FiveInline 6 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er glad for at det ikke endres for mye. Battlefield er og skal være Battlefield. Synes grafikken i BF3 ser super ut i ultra, så at det ikke er forskjell der gjør ikke meg noe. Folk som ikke sitter med 2x Titan skal jo å klare å drive spillet. 3 Lenke til kommentar
Achrysatos Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle forhåndsbestille noe fra EA igjen etter SimCity, men Battlefield 4 blir et lett unntak. Enig med dem som klager over at det er lite nytt, og grafikken den samme. Men for meg betyr det ingenting, har alltid vært en fan av serien, og vil alltid være det. Endret 16. juni 2013 av Achrysatos 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Spørsmålet er hvor mange som blir igjen i BF3, evt hvor mye Dice kommer til å oppdatere/forbrede BF3 når de er i full gang med BF4. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle forhåndsbestille noe fra EA igjen etter SimCity, men Battlefield 4 blir et lett unntak. Enig med dem som klager over at det er lite nytt, og grafikken den samme. Men for meg betyr det ingenting, har alltid vært en fan av serien, og vil alltid være det. Enig! Som mange har påpekt ser endringene fra BF3 til BF4 ut til å bli minimale, og hadde BF4 blitt laget av CD Projekt RED ville det vel ha blitt kalt Battlefield 3 Enhanced Edition og vi alle kunne ha lastet det ned gratis. Lykke til til alle som ønsker å forselå noe slikt for EA. Av en eller annen grunn klarte jeg aldri å like BF3, men det er nok få spill jeg har brukt mer tid på enn BF2 og Battlefield BC2. Har et håp om at de små forandringene fra BF3 til BF4 kan være alt som trengs for at jeg skal få tilbake den samme gode spillopplevelsen fra BF2. Endret 16. juni 2013 av Splitter 2 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Fra mordorhq, ikke min Endret 16. juni 2013 av Daxen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Haha, trodde først du skulle teste alphaen jeg Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) 'WIn 8 not supported' i Alphaen Endret 16. juni 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Hva f...orker jo ikke installere W7 nå igjen! Alphaen ja..håper det er på line til BETA i det minste Endret 16. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Windows 8 blir nok støttet når Betaen kommer. Så med mindre du har blitt valgt ut til Alpha testing tror jeg ikke du har noe å frykte. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 At det ikke er støttet betyr ikke nødvendigvis at det ikke er mulig å spille på Win8, men time vil sjov. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Når er det Battlefield 4 kommer ut? Noen som husker når beta var for Battlefield 3? Blir det samme betatesting for pre-order som sist gang? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) 29 Oktober er release. Det er vel ikke kommet noe særlig info om når Beta testing starter. Eneste jeg har hørt er at det blir til høsten en gang. Har du Premium eller forhåndsbestiller så får du Beta tilgang Endret 17. juni 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Tipper beta blir rundt september. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Mener å ha lest at betaen kommer 29. september. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Mener å ha lest at betaen kommer 29. september. Det er jo alt for sent til at det skal være en nyttig BETA... Lukter BF3.5 lang vei her: For liten tid til å balansere gameplayet og fikse bugs. Masse markedsføring, få avsløringer. Svært lite nytt avslørt. Hvor kommer all hypen til dette spillet fra? Alt jeg ser er "BF3 done right," og det er for dårlig for en oppfølger. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har vel noe med at noen liker BF og trenger ikke at alt skal føles nytt for å ha det gøy.. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå