Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller med alt på low (1080p). Ser trolig bedre ut på konsoll. Derimot får de ikke 80-200fps der.

Men selv med alt på low er det ikke lett å se fiender alltid. Og Benq 2420's black equaliser resetter seg hele jævla tida. Ingame brightness settings gjør trolig spillet bare for lyst noen steder om jeg begynner å leke med dem.

Lenke til kommentar

Man fortsetter ikkje med de poenga man hadde, men om de 2 poengsummene blir slått sammen vet jeg ikkje. Er det niensom VET dette? Det er mye tro om dette inkludert meg :)

Nei, jeg veit at du ikke fortsetter med de poengene du hadde, men det stod ett sted at når spillet klikka så skulle man bare joine den samme servern så fikk man alle poengene man hadde tjent både før og etter at spillet klikka.

Lenke til kommentar

Oblitteration kan bli litt slitsomt når man bikker timen, men kan være veldig intenst og morsomt.

Er det EA/Dice som setter opp alle Xbox (konsoll) serverne ? Eller kan folk leie sine egne ?

Delvis enig. Men kan også være fryktelig morsomt når en runde er veldig jevn, og det er mye frem og tilbake med bomben når begge lag har 1 mål igjen. Så synes 20 min er litt lite, man burde i alle fall ha fått valget om time limit, og ikke default tidsgrense på hver eneste match.

Så vidt jeg har forstått er alle serverne offisielle, ja. Men kan være jeg tar feil, har ikke sett mye på det.

Lenke til kommentar

Ang. poeng vs. kræsj:

Hvis serveren kræsjer så mister du poengene. Det hadde en egen feilmelding i battlelog tror jeg, og man kunne lett se det ved at serveren plutselig stod med 0/0 players i battlelog. Men dette problemet har blitt betydelig redusert etter patchene som kom for to uker siden.

Hvis klienten kræsjer får man poengene sine når runden er slutt. Jeg vet ikke hvordan det fungerer hvis man rejoiner, men jeg vet 100% sikkert at hvis man ikke rejoiner, så oppdateres battlelog med den scoren du fikk i gamet når runden er slutt.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd det, men med litt lite suksess. Men det var før siste oppdatering av BattleLog appen.

Når du joiner en server på PC'n så dukker jo denne "blå" tool-bar'en opp nederst i browseren. Den samme dukker opp på nettbrettet og der kan du f.eks trykke på "loadout" eller "battle-map" (tror det var det det het).

Har du to skjermer på PC'n så kan du gjøre det samme der.

Lenke til kommentar

Ang. poeng vs. kræsj:

Hvis serveren kræsjer så mister du poengene. Det hadde en egen feilmelding i battlelog tror jeg, og man kunne lett se det ved at serveren plutselig stod med 0/0 players i battlelog. Men dette problemet har blitt betydelig redusert etter patchene som kom for to uker siden.

Hvis klienten kræsjer får man poengene sine når runden er slutt. Jeg vet ikke hvordan det fungerer hvis man rejoiner, men jeg vet 100% sikkert at hvis man ikke rejoiner, så oppdateres battlelog med den scoren du fikk i gamet når runden er slutt.

Nok en super funksjon Dice la til etter bf2, fordi i bf2 var det så dumt at vist man mistet connection til serveren så var det bare å joine igjen med samme score som man hadde før du mistet forbinnelsen.

Altså man kunne rejoine serveren så mange gange du bare orket å likevell beholde staten til runden var ferdig. Men det var jo utrolig slitsomt og smart funskjon, så all creds for å fjerne denne sammens med den horible battlerecorderen hurr durr

• Liker 4
Lenke til kommentar

Synes å erindre at det var snakk om at man kunne bruke nettbrettet samtidig som man spilte BF4, til f.eks. å ha kartet opp. Husker ikke helt hvor jeg plukka opp dette. Er dette noe som er blitt prøvd ut av dere eller? Var/er litt nysgjerrig på den funksjonen egentlig.

Er vel bare Commander man kan spille på nettbrett via en egen app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.game.warsawcommander_row

Lenke til kommentar

Du kan dra opp battlescreen på skjerm nr2 eller nettbrett/mobil. Som i all hovedsak er minimap i stor versjon.

Kan være nyttig, men for det meste ikke spesielt for min del, spiller lite etter minimap, og når jeg leter etter folk, ser jeg hva jeg trenger på minimap, uten å måtte titte på annen skjerm/device.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...