voidDraw() Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Bank i bordet, men jeg har faktisk ikke hatt noen langvarige problemer siden jeg fikk BF4. Det har hendt spillet har kræsjet, men i forhold til hva andre beskriver er jeg veldig heldig. Det som har vært av problemer har vært serverside. Uansett. Jeg er positivt overrasket over at jeg klarer å makse spillet ut og allikevel spille med 60-90 fps stabilt. Noen andre som også har vært "heldige"? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Bank i bordet, men jeg har faktisk ikke hatt noen langvarige problemer siden jeg fikk BF4. Det har hendt spillet har kræsjet, men i forhold til hva andre beskriver er jeg veldig heldig. Det som har vært av problemer har vært serverside. Uansett. Jeg er positivt overrasket over at jeg klarer å makse spillet ut og allikevel spille med 60-90 fps stabilt. Noen andre som også har vært "heldige"? Vil tro de fleste som leser tråden og lar vær å skrive er blant de "heldige" jeg tror nesten ikke vi er noe heldige, er nok heller enkelte som dessverre er uheldige, det er som det har blitt nevnt tidligere i tråden veldig mange "jeg har et problem" tråder på battle / EA forumet, men det er nok enda flere som ikke har et problem og skriver selvfølgelig ikke en tråd for å si at alt fungerer Endret 23. november 2013 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ligger på 70-80% CPU bruk med min I5 3570K @ 4,5Ghz, så kan være at din CPU er i svakeste laget for å få skikkelig flyt. Prøv å sett alt på low settings å sett oppløsning litt ned. Har du mulighet for å overklokke så vil det nok hjelpe godt på. Alt står på Low. Noe lowere nå så tror jeg heller en runde commadore64 er å forestrekke. Stresstesten viste good med ultra setting og det hakker likt enten jeg har det på ultra eller low. 56fps med ultra og 110-130 fps på low. Synes det er rart når andre med samme prosessor får det til å flyte.... Prøve litt klokking og se det bringer 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Hvorfor flyter Bf4 bedre hos noen? Svaret er windows 8 Det lønner seg også å installere den nyeste intel inf, siden dette er drivere til chipsetet som styrer det meste som er på hovedkortet. Chipsetdrivere for intel hovedkort. http://station-drivers.com/index.php/listes-constructeurs/33-intel/512-intel-chipset-3 Endret 23. november 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Alt står på Low. Noe lowere nå så tror jeg heller en runde commadore64 er å forestrekke. Stresstesten viste good med ultra setting og det hakker likt enten jeg har det på ultra eller low. 56fps med ultra og 110-130 fps på low. Synes det er rart når andre med samme prosessor får det til å flyte.... Prøve litt klokking og se det bringer Noe som fungerte for meg under beta testing var å Ctrl Alt Delete å lete opp BF4.Exe. Høyreklikke på den å under prioritet satt jeg den på lav. Det gjorde at laggen forsvant hos meg da. Du kan jo prøve å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ja, det kan se ut til at cpu er av den mer sugne typen. Fikk den opp til 3.3ghz og nå kan jeg til nød spille. Litt hakking her og der, men mye bedre enn det var. Skal se om ikke jeg finner en oppdatering på hk`en også.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Damn, Q-5 FANTAN er et monster av et fly! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Javlin skuffer stort, 25 damage på den også og man må holde locken hele tiden, håper virkelig SRAW er blant de brukende AT`ene. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Damn, Q-5 FANTAN er et monster av et fly!Den er faktisk for god med en litt over average spiller. Parcel storm og den der med 30mm? kanon. Sykt.... Båtene dauer som fluer Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Javlin skuffer stort, 25 damage på den også og man må holde locken hele tiden, håper virkelig SRAW er blant de brukende AT`ene. Bare bra det at noen lock on våpen er dårlige når smoken er dårlig og har noe sånn som 1 million sekunder reload tid. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Noen andre som har problemer nå? Spillet lukker seg bare etter 30 sekunder, og jeg har aldri hatt dette problemet. Fikk mine 3 første nå nettopp. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Den er faktisk for god med en litt over average spiller. Parcel storm og den der med 30mm? kanon. Sykt.... Båtene dauer som fluer Merker dette, har aldri vært noe god i fly, men når jeg klarer 60 kills så er det ganske sykt! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen flere enn meg som ikke får XP bonus? Det skal vel være det enda skal det ikke det? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Det var vel bare en dag pga ny xbox launch. Endret 24. november 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
asbjoh Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg begynte å spille BF4 litt seinere enn det som har vært vanlig (BF2/BF3) men ja jeg har også issues med crash, plutselig disconnect på vei inn på en server, lyd etc etc Men dette kommer og går og er ikke hele tiden Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Det var vel bare en dag pga ny xbox launch. Men hva med dette da? "To show our appreciation for your patience as we work through these issues, we are announcing that from November 28 through December 5, we will reward all players with Double XP for every multiplayer match they complete" Endret 24. november 2013 av voidDraw() Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det har ikke noe med xbone launchen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Men hva med dette da? "To show our appreciation for your patience as we work through these issues, we are announcing that from November 28 through December 5, we will reward all players with Double XP for every multiplayer match they complete" Vel, det er jo 24.11 i dag, den bonusen kjem på Torsdag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Synes dem som kjøpte BF4 ved realease bør få premium gratis. Vi har hatt så mange problemer med dette spillet, og vi har fremdeles problemer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Synes dem som kjøpte BF4 ved realease bør få premium gratis. Vi har hatt så mange problemer med dette spillet, og vi har fremdeles problemer.Stakkars deg Har selv hatt noe problemer, men irriterer meg ikkje noe særlig. Er jo ikkje farlig å miste litt poeng ibland. Jeg spiller pga jeg synes det er gøy å spille bf spill 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå