Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Grafikk er da ikke alltid det som er viktigst, men er helt enig i at det ser ut til å være nærmest identisk. Det kule er jo at de nå har gjort destruction noe mer fleksibelt, i forhold til BF3, som jeg ble mild sagt skuffet over, da de lovet at alt skulle kunne ødelegges, men selvfølgelig kunne en ikke det. Synes det at skyskraperen kan felles er en bra ting, og kan forandre en del aspekter ved spillet.

Lenke til kommentar

Vi som spiller på PC blir nok skuffet igjen. Det er sikkert den eneste bygningen som kan ødelegges.

Er så latterlig i BF3 at du kan sprenge veggen på kanskje 2 bygninger, mens resten står urørt. Tipper det blir det samme i BF4 siden de gir ut spillet til 360 og PS3.

 

Edit: Når de ga ut BF3 så sa de at de kunne ikke adde mere destruction fordi det ville ødelegge gameplayet. Ja på PS3 og 360 hadde det nok ødelagt, men jeg tror hoved tallet av BF3 spillere er PC spillere. Hvorfor må vi å lide??

Endret av 1982kims
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper den iallefall blir bedre for pcbrukere. Vel jeg forventer det :D

Du kommer til å bli skuffet, vi er på et punkt der du må pumpe 10 ganger så mange detaljer inn i bildet for å gi en synlig forbedring i bildekvalitet.

Jeg tror vi bare vil se et minimalt lite steg fra BF3, men selvfølgelig så håper jeg tar feil. :p Men etter de videoene jeg har sett så ser grafikken så og si helt lik ut som BF3, og tror mye av grunnen til det er at BF4 lages for dagens konsoller også.

Frostbite 3 = Frostbite 2 med demo-recorder og AMD-optimaliseringer.

Av videoene jeg har sett har de kopiert massevis med assets direkte fra BF3, rett og slett for å spare penger.

 

Dagens konsoller setter selvfølgelig en grense på dette også, med tanke på at BF3 på Xbox 360 og PS3 fungerte like bra som gjørme i girkassa skjønner jeg virkelig ikke hvorfor de gidder.

Lenke til kommentar

Er ikke helt galt det du sier, men våpendynamikken i bf3 var ganske elendig. Altså, den var altfor lett med random deviation. Folk bare sprayer. Selv i BC2 var det mer variert skyting. I alle fall i de tidlige patchene.

 

Nå skal det sies at reaksjonstid er veldig oppskrytt. Det er ikke veldig viktig. I de siste BF-spillene så må har de viktigste momentene for å være i toppen vært: Ok aim(trenger ikke godlike for spillet har sine begrensninger), ikke være idiot( det er lite taktikk, bare common sense) og en mengde grinding. Den som spiller mest er den som stort sett vinner. Det skyldes at spillene har hatt mangel på dybde og det eneste som stort sett har avgjort er map-knowledge.

 

Har vært minimalt med pro-gaming på deg obv

Lenke til kommentar

Har vært minimalt med pro-gaming på deg obv

Pro nei, men deltidsjobbspilling, ja.

Har spilt for blant annet epsilon. Så tror jeg til en hvis grad vet hva jeg snakker om... nok om det.

 

Nå skal det sies at jeg faktisk gleder meg til bf4. Rett og slett fordi spec-moden kan bli amazing. Med twitch streams og en enorm potensiel viewer masse tror jeg ikke dice kan neglisjere de store bugsa som har plaget kompetetiv spilling i tidligere versjoner.

Har lært av erfaring at jeg ikke skal tro på NOE dice sier før jeg ser det. Er vært mange "løgner" gjennom nyere bf-historie. Nå gleder jeg meg faktisk fordi jeg har sett noe:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er mange, men vi blir stemt ut av tråden fordi vi ikke er hypet for dette.

 

Jeg er enig jeg er enig jeg er enig!

 

Men gleden av C4 som sniper gir meg litt, samt nye maps..

 

Men som nevnt, det burde blitt launcha som 3.5..

Like lite revolosonerende som iphone4s kontra 4..

 

Men nok til at fanskaren går av huset :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...