PinkCase Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Men hvis det er slik at kulene går ut av øyet, hvorfor opplever jeg da å stå bak cover og skyte som en gal mens halvparten av kulene treffer coveret mitt selv om jeg helt tydelig kan se over? Også noe som er nytt i Bf4. Hvis man f.eks er sniper på et tak er det jo håpløst og skyte folk nede på bakken m.m du står helt ute på kanten. I dette tilfelle kommer kulene plutselig ut av underlivet eller noe slikt Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Bare for å gjøre det klart. Det jeg nevnte med Headglitching var eksempel fra BF3 (Da vi snakket om Damavand Peak). Jeg har ikke fått testet dette ordentlig i BF4. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er det nokon som har testa ut å strømme på Twitch? Tenkte eg skulle prøve det i dag. Har tatt opp mykje moro med Shadowplay, og det fungerar jo heilt glimrande. Men med Twitch bør ein vel rekne med eit relativt stort performance tap? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Minstet ganske mye performence når jeg streamet BF3 hvertfall, når jeg brukte Xsplit. Shadowplay skal komme med streaming også har jeg hørt, så mulig det blir bedre der. ^^ Har ikke testet Bf4 enda da xsplit har noe problemer og premium kontoen min blir ikke åpnet. Endret 20. november 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ser det har kommet både endel info og video av second assault - hva med china rising pakken? Det er vel den som skal komme først? btw, likte aldri kartene som ble med fra BF2, og ser de driver og pusher de nok en gang. Skulle ønske de kunne se på andre langt bedre kart fra BF2, eksempelvis Dalian, Dragon, Jalla og sist men ikke minst DAQING - herregud hvor mange timer jeg har spilt Daqing! Det eneste mappen som fortjener remake fra BF3 er i mine øyne Kharg. Synes forøvrig at det er litt kult at BF4 opererer med veldig stor høydevariasjon i kartene sine, men på endel maps så kjennes det ut som om halvparten av laget forsøker å ta flag mens den andre halvparten forsøker å ta hustak. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ser det har kommet både endel info og video av second assault - hva med china rising pakken? Det er vel den som skal komme først? Ja rimelig snart også, 3 des. ens. ifølge premium-kalenderen. Jeg syns også at en preview på disse kartene hadde vært mye mer interessant. Men jeg tror det er M$ sin promotering som er årsaken her, de har kjøpt seg eksklusiv tidlig launch av Second Assult på XBoxOne. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noen andre som sliter med at bf plutselig lukker seg når ein spiller? kommer svart skjerm, med kvit strek oppe i høgre hjørne så blinker, så lukker spillet seg til skrivebordet :S Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er like normalt som at det "slutter å virke" og en directx feil X antall ganger før man kommer seg inn og at det henger på log in så man må bruke task manager mens musa lagger seg bort over for å klare å drepe BF4 prosessen. Så ja, mange har fått det og vil få det du fikk. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvorfor fjerner ikke Dice comander muligheten, så denne forbanna Emp buggen blir borte. Ser for meg at det er en lett ting å gjøre. Eventuellt oppfordre servere til å kjøre uten comander. Det er jo alltid en jævel som spammer Emp. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Og mens de er i gang kan de fjerne snipere, hus tak, C4, biler, tanks, fly, heli, alle våpen, etc. Commander er kjekt det, men den er jo bare 50% i forhold til hva den var i BF2, savner det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Hva er greia med at spillet slutter å fungere? De jeg spiller med opplever det samme... edit: det skjer når man skal til å spawne eller rett etter man blir skutt. Kan det være at skjermdriveren var gammel? Endret 21. november 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Og mens de er i gang kan de fjerne snipere, hus tak, C4, biler, tanks, fly, heli, alle våpen, etc. Commander er kjekt det, men den er jo bare 50% i forhold til hva den var i BF2, savner det. Kan du ikke følge med litt før du uttaler deg da. Jeg mener de skal fjerne comanderen midlertidig til de kommer med en update som fikser denne blurry buggen som kommer av comanderen, som vist i bildet jeg postet. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Stod ingenting om midlertidig i innlegget ditt. Du skreiv rett ut at du vil fjerne den funksjonen slik du skreiv det. Og hvis spillet er lagd sånn at det er sånn den emp uav funker, så er det vel ingen bug, med mindre man ikke har en commander på ett av lagene og det skjer likevel. 1 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Stod ingenting om midlertidig i innlegget ditt. Du skreiv rett ut at du vil fjerne den funksjonen slik du skreiv det. Og hvis spillet er lagd sånn at det er sånn den emp uav funker, så er det vel ingen bug, med mindre man ikke har en commander på ett av lagene og det skjer likevel. Jeg trodde de fleste skjønte såpass. Så er vi tilbake til det å ikke uttale seg før man vet hva man snakker om. DICE har gått ut og sagt at de skal fikse denne BUGGEN i neste update, siden den irriterer vettet av de fleste som spiller BF. 1 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) mens vi venter på denne updaten, så mente jeg at de kunne kutte ut comander på en måte. Da henger du med? Endret 21. november 2013 av Mbh Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvorfor fjerner ikke Dice comander muligheten, så denne forbanna Emp buggen blir borte. Ser for meg at det er en lett ting å gjøre. Eventuellt oppfordre servere til å kjøre uten comander. Det er jo alltid en jævel som spammer Emp. Greit nok at de har Emp, men fatter ikke hvorfor det skal påvirke infanteri. Må være en bug. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hav er problemet/buggen med Emp? (Tror ikke jeg har vært på noen servere hvor den har blitt brukt) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Skjermen blir "blurred" i ca. 1 sec og det skjer veldig ofte. Personlig blir jeg ikke så forstyrret av det, men vet mange irriterer seg grønne av det. Kompisen min jeg spiller med la ikke merke til det i det hele tatt før jeg sa det Eksempel: http://i.imgur.com/hnlzoWg.jpg Jeg har skrudd ned motion blur i settings (før jeg la merke til denne bugen), mulig det reduserer effekten? Lenke til kommentar
Meinang Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Skjermen blir "blurred" i ca. 1 sec og det skjer veldig ofte. Personlig blir jeg ikke så forstyrret av det, men vet mange irriterer seg grønne av det. Kompisen min jeg spiller med la ikke merke til det i det hele tatt før jeg sa det Eksempel: http://i.imgur.com/hnlzoWg.jpg Jeg har skrudd ned motion blur i settings (før jeg la merke til denne bugen), mulig det reduserer effekten? Er det derfor det skjer ja, jeg skjønte virkelig ikke ha det var før nå. Trodde det var en bug som gjorde at effekten av eksplosjoner "hang igjen" en liten stund jeg, ikke alt for plagsomt, gitt alle de andre bugsene som er der ute. En av de mer irriterende buggene som jeg har kommet over er at lyden henger igjen etter at man har dykket, slik at det høres ut som om du er under vann selv om du er på land, helt til du blir drept. Riktig nok er det som regel en smal sak å få seg selv drept=P Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er det ikke sånn at EMP også påvirket spillerne i den form at fienden ikke kan spotte? Ergo, så er den EMP-effekten en beskjed om at i dette området får du ikke spottet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå