ka1ser Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)? Takk Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)? Takk Eg kjøpte spillet fra G2play.net Kjøpt masse derfra uten problemer. Så koster BF4 pluss Premium i overkant av 600kr! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)? Takk Litt sent ute, bf4 digital nedlasting kostet 199, - i går hos elkjøp (pc) 1 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvilken flimring er det du tenker på ? Den hvor fargene separeres horisontalt et lite halvsekund en gang iblandt ? Slik som demonstreres her ? http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q Jeg er rimelig sikker på at det er enemy commander EMP UAV som jammer elektronikken din. Det er gjordt helt med vilje. Mener det hendte meg i domination her istad også. Er jo ikke commander der, men virker som det hender oftere på Cquest large Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Huff. Latterlig få servere med mange tickets. Jævla kjedelig.. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Prøvde en sniper rifle som lå på bakken etter et supply drop, skikkelig heftig sak. Kan ikke finne det igjen i recon loadouten. Er det mulig å få det våpenet? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Prøvde en sniper rifle som lå på bakken etter et supply drop, skikkelig heftig sak. Kan ikke finne det igjen i recon loadouten. Er det mulig å få det våpenet? Nei. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Synd. Likte godt den gunneren. Hvilken av sniperne regnes som best da? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)? Takk Du får det til 399kr inklusiv china rising på cdon. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)? Takk Kosta 199,- på Elkjøp igår (kun igår) Ellers er g2play.net et sikkert og billig sted å handle fra. Har ikke annet enn positive handler derfra, kundeservice er hyggelige og hjelpsomme. Endret 18. november 2013 av StorPeder Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Synd. Likte godt den gunneren. Hvilken av sniperne regnes som best da? Det kommer kanskje litt an på spilleren, men jeg synes SRR-61 er best. Den har mest damage, størst kulehastiget og minst bullet dropp, selv med lyddemper. M40A5 er også veldig god. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg blir hele tiden kastet ut.. DRIT irriterende. Og det har ikke skjedd EN GANG at spillet ikke har avsluttet uten "Battlefield 4 har sluttet å virke". Møkkspill! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvilken flimring er det du tenker på ? Den hvor fargene separeres horisontalt et lite halvsekund en gang iblandt ? Slik som demonstreres her ? http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q Jeg er rimelig sikker på at det er enemy commander EMP UAV som jammer elektronikken din. Det er gjordt helt med vilje. Iflg en post jeg fant, så kan du skru det av og er vel en bug... Litt rart hvis elektronikk gjør at hele synsfeltet ditt skulle bli blurret av en EMP? Bug, ikke feature er vel konklusjonen. Dice answered a post about this, he said you need to put this on your user.cfg WorldRender.MotionBlurEnable 0 WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0 WorldRender.MotionBlurForceOn 0 WorldRender.MotionBlurMax 0 WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0 WorldRender.MotionBlurQuality 0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Hvilken flimring er det du tenker på ? Den hvor fargene separeres horisontalt et lite halvsekund en gang iblandt ? Slik som demonstreres her ? http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q Jeg er rimelig sikker på at det er enemy commander EMP UAV som jammer elektronikken din. Det er gjordt helt med vilje. Akkurat det jeg har problemer med. Trodde først det var GPUen min. Ser ut til å slå av Motion blur fjerner buggen. Endret 18. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Sikkert et dumt spørsmål, men er det ikke mulig å se hvilke dog tags en har samlet opp? Fikk tak i ett i dag som jeg mener det stod DICE på, hadde det litt for travelt til å være sikker. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Sikkert et dumt spørsmål, men er det ikke mulig å se hvilke dog tags en har samlet opp? Fikk tak i ett i dag som jeg mener det stod DICE på, hadde det litt for travelt til å være sikker. Mener du etter at du knifer folk eller de du får fra assingments etc? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 mener når jeg tar noen med kniven i multiplayer ja. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) mener når jeg tar noen med kniven i multiplayer ja. Tror du må sette deg ned å bli kjent litt mer med battlelog men du går inn på overview inne på profilen din, så skal det være en ganske stor rute med "dog tag" og bilde av dine to valget dogtags, da er det bare å trykke på dem. EDIT: Evt unlocks istendenfor overview for å så velge dogtags der i fra. Endret 18. november 2013 av Bendorama Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Prøvde en sniper rifle som lå på bakken etter et supply drop, skikkelig heftig sak. Kan ikke finne det igjen i recon loadouten. Er det mulig å få det våpenet? Det er mest sannsynlog et pickupvåpen som spawner på samme sted. Alle pickup-våpnene er etter patchen tilgjengelig på TestRange hvis man har lyst på å trene med dem. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Scout-heli har heldigvis ikke nok firepower til å være en stor plage for de på bakken. Men de kan godt ta ned alt annet som befinner seg i lufta hvis de vil. Det forutsetter en eller to passasjerer som er flinke reparatører men som også kan bidra med stingers/igla. Scout er kanskje ikke den kraftigste mot tanks og slikt, men har du med en som er god med rocket launcher, så er den en killing machine Endret 19. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå