Kasp0me Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 HEYSVEYS. Nettopp skaffa meg egen bf4 server. 16 slotters, custom, squad DM, minimap, 60% liv, ingen hud. "nesten" hardcore bare med map sånn jeg og vennene mine liker det.Bli med! Serveren heter: Norwegian Exiles - Infantry only - Squad DM only 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 HEYSVEYS. Nettopp skaffa meg egen bf4 server. 16 slotters, custom, squad DM, minimap, 60% liv, ingen hud. "nesten" hardcore bare med map sånn jeg og vennene mine liker det. Bli med! Serveren heter: Norwegian Exiles - Infantry only - Squad DM only Har lagt den til favorittene, så prøver den imorgen, når det er flere spillere. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har lagt den til favorittene, så prøver den imorgen, når det er flere spillere. nice! Høres bra ut, ja er dødt nå. Da jeg satte den som standard var den full før jeg i det hele tatt fikk spilt selv, når jeg satt på custom inst, så gikk det rett ned på 1 haha, si ifra da! Så vi får fylt den opp sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 nice! Høres bra ut, ja er dødt nå. Da jeg satte den som standard var den full før jeg i det hele tatt fikk spilt selv, når jeg satt på custom inst, så gikk det rett ned på 1 haha, si ifra da! Så vi får fylt den opp sammen Du kan jo bare ta å ha Conquest + Infantry only, er jo like greit. Dersom du betaler for serveren så vil du jo at den skal bli brukt så. Forresten, dersom du skal ha den serveren bare for Operation Locker, bør du unngå å ha flere enn 32 spillere.. Er et cluster fuck å ha fler. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Noe forbedringer de siste 2 dagene? Orker ikke spille mer slik som det har vært frem til nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Synes nettkoden har blitt litt bedre, sliter enda med å bli skutt bak cover, men man treffer hvertfall fiendene nå. Spilt masse recon i dag å det er faktisk gøy nå som kula treffer Serverene er enda litt tullete med at man plutselg ramler ut eller at man ikke kommer inn i det hele tatt. Endret 17. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 en annen ting jeg lurer litt på, er hvorfor dice ikke lager 100% autentisk lyd på våpene!? Arma klarer det jo, så hvorfor ikke bf også? Det hadde jo ikke akkurat skadet, siden lydbilde ikke påvirker spillet på noen annen måte. LOL. Seriøst? Lydene i arma er elendige. BF4 sitt lydbilde er utrolig autentisk i forhold til virkeligheten, se bare på helmet cam's fra afg. f.eks. Ikke mye forskjell fra hvordan bf4 høres ut. En veteran ble så påvirket pga det at det ga utslag på han siden han har PTSD. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Et kjapt spørsmål: Er dette fulle og hele utgaven av Battlefield 4? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac-nedlastning/PCDD34038/battlefield-4-pc-nedlastning Må man kjøpe noe ekstra for og få den samme opplevelsen som alle andre? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Du kan spillet med den der ja. Det fins dog en tilleggsfunksjon som er kalt Premium som man kan kjøpe i tillegg. Gir visse fordeler, blant annet at du slipper å kjøpe alle fremtidige DLC til BF4 (Da du på en måte har allerede betalt for de). Endret 17. november 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Et kjapt spørsmål: Er dette fulle og hele utgaven av Battlefield 4? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac-nedlastning/PCDD34038/battlefield-4-pc-nedlastning Må man kjøpe noe ekstra for og få den samme opplevelsen som alle andre? FAEN heller.. Hvorfor så jeg ikke den når jeg kjøpte spillet... -.- Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Fordi det tilbudet gjelder bare i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Fordi det tilbudet gjelder bare i dag? Gjør det? Jeg har sett det tilbudet der før, så jeg tviler på at det bare er i dag det er så billig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ja vel, men da er det en del av en annen kampanje. Det er søndagstilbudet i dag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Har noen opplevd at "ground textures" blir rar? At det blinker, vet ikke hvordan jeg skal forklare. Her er problemet jeg pratet om Edit: Ikke mitt bilde, men det viser problemet. Endret 17. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Gjør det? Jeg har sett det tilbudet der før, så jeg tviler på at det bare er i dag det er så billig. Aktuell kampanje Dette produktet er en del av Prispresser-kampanje. Tilbudet gjelder kun på nett frem til søndag 23:59 så langt lageret rekker (Obs: Begrenset antall!) Collect@Store er ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Satt opp en 64p Conquest server med 800 tickets med navn "HW.no - WarZone - #1" for de som ønsker Server Side Fint om dere kan anbefale maps \ modes som er populært. Vil nok trenge en del admins også som kan holde litt styr på folkene inne etterhvert 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 HEYSVEYS. Nettopp skaffa meg egen bf4 server. 16 slotters, custom, squad DM, minimap, 60% liv, ingen hud. "nesten" hardcore bare med map sånn jeg og vennene mine liker det. Bli med! Serveren heter: Norwegian Exiles - Infantry only - Squad DM only Gidder du linke til den? Finner ikke noe når eg søker! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Måtte nesten kjøpe BF4 med deres fine tilbud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Satt opp en 64p Conquest server med 800 tickets med navn "HW.no - WarZone - #1" for de som ønsker Server Side Fint om dere kan anbefale maps \ modes som er populært. Vil nok trenge en del admins også som kan holde litt styr på folkene inne etterhvert Da var den lagt til lista! Håper bare du ikke tar Rush osv, da gamer jeg ikke. Aktuell kampanje Dette produktet er en del av Prispresser-kampanje. Tilbudet gjelder kun på nett frem til søndag 23:59 så langt lageret rekker (Obs: Begrenset antall!) Collect@Store er ikke tilgjengelig. Okei då. Endret 17. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Her er problemet jeg pratet om Edit: Ikke mitt bilde, men det viser problemet. Dette har skjedd 1 gang hos meg, da hjalp det å gå ut av spillet og inn igjen. Ikke sjedd siden, så hos meg var det et engangs tilfelle Endret 17. november 2013 av ArlionMajere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå