TheKims Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvilket Assault våpen synes dere er best? Minst mulig recoil og spredning samt høy damage M416 med Kobra, green lasersight, suppressor og vertical grip er helt konge. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er mange eksperter på såkalt netcode rundt omkring på intervebben. Men aldri sett helt hva det er... Code sample pl0x 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Mener hele helien gikk i bakken, men nå kjørte piloten som en sau, så godt mulig han kræsja i noe ikke jeg så også. Stirra inn i siden på heli for å reparere jeg. EDIT: Skal man kunne se sin egen emblem? Jeg kan se andres, og ser min når jeg går på customize, men ser ikke ikke i profilen. Du ser det hvert fall om du tar 3rd person view på choppers. Regner med at det er på andre kjøretøy også. Skal visstnok også forekommer på våpen, men de to sistnevnte har jeg ikke lagt merke til siden jeg lagde emblemet mitt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er mange eksperter på såkalt netcode rundt omkring på intervebben. Men aldri sett helt hva det er... Code sample pl0x Det er vel litt av hva som er "inn" å si for tiden. Akkurat nå er det kult å si at bf4 nettkoden er elendig. Forresten ganske "inn" for tiden å slenge ut påstander om ting uten å ga peiling og uten å ha noe som helst bevis/forklaring på hvorfor det er slik. Jeg tipper atden faktisk er ganske bra, men det finnes ufattelig mange variabler på hardware,drivere og nettlinje. Også forskjell på hvem man blir killa av. Mye pga. at det er client side hit detection? Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er det noen som hittil har merket forbedring mtp krasj etter oppdateringene de siste 2 dagene? Min fortsetter å krasje 9 av 10 runder.. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Gikk 20-3 i Nanchangen forrige runde. Håper dice aldri nerfer attack jets.. Selv om dem sannsynligvis vil gjøre det. Attack Jet er da virkelig en av de få tingene som virkelig trengs å nerfes, men i typisk DICE stil drar de sikkert frem motorsaga og nerfer det meste siden folk skriker og bæljer seg så mye. Kan stinger ta ned heli med ett godt skudd? Jeg reparerte som bare det, men heli daua plutselig, og BF mente det var en jævel med stinger som stod bak det. Var på kartet med øya i midten som det er fysisk umulig å leve i mer enn 10 sek på. En Stinger alene? Nei, men dere kan jo ha blitt truffet av flere ting samtidig evt. møtt på MAA med 30mm og Active Radar. Hva er det "beste" panservåpenet? RPG-7V2 for ren skade, SRAW for alt annet om det var de du tenkte på. Ellers er HE Shell (evt. Sabot om du vil skyte heli's) + STAFF Shell en slager i MBT om du har en gunner Hvilket Assault våpen synes dere er best? Minst mulig recoil og spredning samt høy damage M416 er en god allrounder, men ikke fullt så god som M16A3 i BF3. SCAR-H for skade, min.25 dmg/treff mot de andre AR sine 18. ACE-23 og L85A2 er vel de to jeg foretrekker enn så lenge, selvom AEK alltid har en plass i mitt arsenal Det er forsvådit ikke netkoden i seg selv som er problemet, heller det at DICE har igjen valgt å gå med clientside hit detection. Det vil for alltid være noe søppel. In other news: http://www.battlefield.no/artikkel/battlefield_4_servere_et_nytt_h%C3%A5p Gogo gadget go! Endret 15. november 2013 av trollhatt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er vel litt av hva som er "inn" å si for tiden. Akkurat nå er det kult å si at bf4 nettkoden er elendig. Så lenge nettkoden er elendig vil det jo forsåvidt alltid være "inn" å si at den er elendig. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 RPG-7V2 for ren skade, SRAW for alt annet om det var de du tenkte på. Ellers er HE Shell (evt. Sabot om du vil skyte heli's) + STAFF Shell en slager i MBT om du har en gunner huh? HE mot armor og sabot mot helis? Er det noe jeg har misforstått her? HE er vel beregnet på "soft targets" (Som heli og kjøretøy med lett armor) mens sabot er tank-killer ammunisjon? (DU, tungsten e.l.) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nettkoden i BF3 fungerte nå ganske greit i forhold til BF4. Opplevde aldri å bli oneshottet av annet enn Hagle og sniperrifler der. Nå føles det ut som man blir insta killed hele tiden, selv bak cover. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 huh? HE mot armor og sabot mot helis? Er det noe jeg har misforstått her? HE er vel beregnet på "soft targets" (Som heli og kjøretøy med lett armor) mens sabot er tank-killer ammunisjon? (DU, tungsten e.l.) Du har vel strengt tatt korrekt om vi tenker realistisk, men i BF4 er HE shell den mest effektive (i ren skade) mot det meste. Sabot gjør mindre skade, men har fordelen av mindre drop og en mye høyere hastighet - derav enklere å skye ned helis med Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Du har vel strengt tatt korrekt om vi tenker realistisk, men i BF4 er HE shell den mest effektive (i ren skade) mot det meste. Sabot gjør mindre skade, men har fordelen av mindre drop og en mye høyere hastighet - derav enklere å skye ned helis med Hm, det har jeg ikke tenkt over ang helis - må testes - men du mener HE gjør mer skade enn sabot mot MBT også altså? - Har ikke fått spilt så mye så har ikke fått sabot ennå ^^ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Enda flere plattformer som Dice sin software kan kræsje på!! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Endelig fått ny pc i bruk men kjenner at eg ikke har store forhåpninger når eg ser at spiller forsatt krasjer mye for en del. kjedelig at det skal være sånn. Synes spillet er fantastisk moro når det funker. liker de fleste banene også. Og det er litt mer balansert i forhold til kjøretøy og infantry. Det var et stort problem synes eg på Bf3. Om det forsetter å klikke så blir det singelplayer for å unlocke våpnene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Tok en liten test med Shadowplay. Likte Shadowplay i BF3, men ser ikke ut som det fungerer like knirkefritt i BF4. Lyden er lav, kvaliteten er så som så. Fikk itilleg veldig ustabil fps når jeg recordet. http://youtu.be/O7GnSTHnYHA Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) M416 med Kobra, green lasersight, suppressor og vertical grip er helt konge. Jeg bruker også M416 og syntes den er nice. Men lurte på en ting ang laser sight, jeg trode kanskje at laseren i seg selv ikke var synlig for andre enn meg selv (sånn som i for eks Metro), men det viser seg jo at alle ser hele lysstrålen... :Dvs følg den tykke røde linjen til du finner han stakkarn som prøver å gjemme seg bak hjørnet Så da fikk jeg fart på meg og fjernet denne sporenstreks. Hvordan blir dette med green laser? Er den like synlig for alle andre eller fungerer den på en annen måte? Endret 15. november 2013 av Thoto79 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Grønn lasersikte er nesten ikke synlig for fienden, eneste drawback er at den kun blender visst du lyser fienden rett i ansiktet, mens den røde blender så lenge du bare sikter på fienden. Ellers tror jeg de fungerer likt når det gjelder hipfire. Endret 15. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Grønn lasersikte er nesten ikke synlig for fienden, eneste drawback er at den kun blender visst du lyser fienden rett i ansiktet, mens den røde blender så lenge du bare sikter på fienden. Ellers tror jeg de fungerer likt når det gjelder hipfire. Ok, takk. Det hørtes langt tryggere ut Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Unlocker man noe i MP når man spiller SP? Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Du unlocker opptil flere våpen og dogtags i sp, som da kan brukes i multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå