Virke Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spiller med høyest mulig FOV i alle FPS jeg. Synes det er ekstremt behagelig å få med seg så mye som mulig. Dette på en 27" nå. Hadde det på 23" før. Tror det henger igjen fra COD4 med promod som er noen år tilbake. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hva føler dere angående repair mens man sitter i helikopter? Jeg ville gjerne sett det fjernet eller nerfet veldig mye. Blir umulig å ta ut helikopter når det blir reparert hele tiden Dette gjør jo at disse mini heliene er bedre enn attack helis... Sånn jeg ser det så må de enten skru ned skaden og ta vekk noe av styrken i våpnene til helien så den blir mer en kjapp transport heli eller gjør sånn at de som sitter inni ikke kan reparere. Så må dem kanskje buffe ECM-funksjonene sånn at det ikke blir skutt ned instant. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Så når jeg skriver "forandre på netcoden" så tolker du det som at jeg mener at de skal lage en ny netcode og endre den totalt? Merkelig tolkning av tekst du har. Ikke rart du ikke henger med da. Definisjon av forandring Endring, gjøre noen forandringer Du skrev "netcoden er ikke forandret". Som i at den må forandres så mye. Den skal ikke endres i det hele tatt, noe som er den største betydningen til forandre. Forbedret er det riktige ordet du burde ha brukt, ikke forandre. Kan gjerne komme med flere definisjoner på forandring: endre, omarbeide; vende Ikke at det hjelper da forandre ikke i hovedsak står for "gjøre noen forandring", men heller endre. Som kan være mye mer drastisk og min antagelse gikk mot denne versjonen da alt for mange personer klager på netcode uten å vite hva de faktisk klager på. Om du mente noe annet er ikke en slik aggressiv holdning noe vits heller. Da burde du heller presentere teksten på en anen mer tydelig måte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ser ut til at den flickeringen i teksturene gav seg. Spillet har heller ikke hengt seg, enda Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 yay!!...kan du ...faktisk..spille.....arghh...Dice............ugh... ( BF2 maps var jo minst like bra i BF3!!!!!) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hva føler dere angående repair mens man sitter i helikopter? Jeg ville gjerne sett det fjernet eller nerfet veldig mye. Blir umulig å ta ut helikopter når det blir reparert hele tiden Synes det er helt OK. Har sittet både som pilot og som repairman i scout heli og man blir tatt til slutt uansett. De blir ikke noe særlig vanskeligere å ta ned, men muligheten for å "pirke" de ned ved å gjøre lite skade, mange ganger, blir borte når de har engineer ombord. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hva føler dere angående repair mens man sitter i helikopter? Jeg ville gjerne sett det fjernet eller nerfet veldig mye. Blir umulig å ta ut helikopter når det blir reparert hele tidenUmulig alene ja. Men set blir 2 mot 1.2 stk stinger derimot fikser biffen Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) To med stingere ja er veldig kraftfult. En for at de skal poppe flairs, deretter to for at den skal gå ned. Eventuelt en fjerde for å gjøre ferdig jobben. Så helipilotene må være flinke til å ikke fly over hot-zones, men heller holde seg litt tilbake. Scout-heli er bedre enn Attack-heli, og Attack-jet er bedre enn Stealth-jet Skurrer litt. Endret 15. november 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Blir egentlig noe dumt om en mann hadde lett tatt ned to stykk i heli. Man er da mer enn nok utsatt som skyteblink oppi helikopteret. Så to stingere og noe sammarbeid (som jo også er mye av poenget med spillet) så får man det som Nizzen nevnte, tatt det raskt ned. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kan stinger ta ned heli med ett godt skudd? Jeg reparerte som bare det, men heli daua plutselig, og BF mente det var en jævel med stinger som stod bak det. Var på kartet med øya i midten som det er fysisk umulig å leve i mer enn 10 sek på. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvis helikopteret var på 100 % så skal det ikke gå. Altså sprenge. Men ofte kan det skje at rotoren stopper å funke i noen sekunder, var ikke dette som skjedde bare? Kan også ha vært at det var to ting som traff dere samtidig. Eventuelt at en smarting hadde plassert eksplosiver på helikopteret. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Man kan også bli drept i passasjersetene av raketter som ikke nødvendigvis dreper selve helikopteret. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Mener hele helien gikk i bakken, men nå kjørte piloten som en sau, så godt mulig han kræsja i noe ikke jeg så også. Stirra inn i siden på heli for å reparere jeg. EDIT: Skal man kunne se sin egen emblem? Jeg kan se andres, og ser min når jeg går på customize, men ser ikke ikke i profilen. Endret 15. november 2013 av fnatten Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hva er det "beste" panservåpenet? Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvilket Assault våpen synes dere er best? Minst mulig recoil og spredning samt høy damage Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Liker A2C eller hva som er ett av de første cabine-våpnene godt. Fått M145 og laser, liker det veldig godt. Men hører MP7? som er ett av de nye våpnene er ekstremt bra, og trolig snart blir nerfa. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvilket Assault våpen synes dere er best? Minst mulig recoil og spredning samt høy damage Ace-23 Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ace-23 Det står unlocked via assignment, hva må jeg gjøre for å få låst opp den? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Du skrev "netcoden er ikke forandret". Som i at den må forandres så mye. Den skal ikke endres i det hele tatt, noe som er den største betydningen til forandre. Forbedret er det riktige ordet du burde ha brukt, ikke forandre. Kan gjerne komme med flere definisjoner på forandring: endre, omarbeide; vende Ikke at det hjelper da forandre ikke i hovedsak står for "gjøre noen forandring", men heller endre. Som kan være mye mer drastisk og min antagelse gikk mot denne versjonen da alt for mange personer klager på netcode uten å vite hva de faktisk klager på. Om du mente noe annet er ikke en slik aggressiv holdning noe vits heller. Da burde du heller presentere teksten på en anen mer tydelig måte. Å fy søren å kverulant du er. Du er en seriøst irriterende type, ser det støtt og stadig i flere tråder hvordan du egler opp til diskusjon rundt ingenting. Netcoden til BF4 er elendig. Den er dårlig på BF3 også, da man også der dør selv om man har kommet seg i dekning før skuddet blir fyrt av eller treffer etc. Forandring er derfor et helt topp ord å bruke. Hva får du ut av å drive å kontrollere hva folk sier og hva slags ord som er riktig å bruke? Åååårh, så irriterende. Orker som regel ikke å svare på utsagnene dine, men det der tok kaken. "Det heter ikke forandring, men forbedring". Er jo på 4-åring "trassalder" nivå det der... 3 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Og til dere begge: Er bf nede siden dere leker tastaturkrig her??,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå