Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å lære seg simple spill-mechanics har da aldri vært utfordringen, det er jo bare warmup. det er reaksjonstid, aim, og iq skillcappen står på.

Og med tanke på det sitatet der, har du åpenbart mye å gå på for å nå noen som helst cap.

Jeg stemmer i på den. Godt sagt, min gode mann!

Lenke til kommentar

Det, sammen med eSport-støtte og spectator-mode er alle endringer som er veldig bra. Grunnen til at jeg er skuffet er at alt dette som annonseres nå burde vært på plass i BF3, og at det heller burde vært en utvidelse til BF3 framfor et nytt spill.

Godt mulig det burde vært det, men nå ble det ikke det. Deal with it.

"Frostbite 3"-snakket er ren markedsføring, dette er Frostbite 2 med enkelte små forbedringer (veldig lignende Mozilla og Chrome,) jeg mistenker det kommer av at de markedsførte BF3 som et voldsomt teknologisk fremskritt og de prøver å skape samme hype nå.

Så du mener de fortsatt skulle ha kalt det Frostbite 2? Vanligvis får nye versjoner et nytt nummer, selv med "enkelte små forbedringer". Jeg antar at FB3 vil ha ulik maskinkrav enn FB2. Ville ikke det sett rart ut at de hadde patchet BF3 til "BF3 som det burde ha vært", men da med helt andre krav?

Forøvrig bruker du mye tid til å diskutere et spill som du har uttalt er uaktuelt for deg. En kan lure på hvorfor...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvis recon får C4, hva får support da? Mortar? :/ Håper man bytter ut C4 med SpawnBeacon, istedenfor MAW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Håper de bytter ut AK74 til fordel for AK47, og at AKene blir like bra som AR15/m16. Problemet er jo at man må vinkle magasinet fremover. Dette er jo et problem i virkeligheten også, er mye mer tuklete å bytte magasin på en Arsenal enn en AR15. Allikevel håper jeg AKene blir mer brukt, eller får noen fordeler.

Edit: 47en gjør jo mer damage også, siden den bruker 7.62x39 istedenfor 5.45x39 (74).

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Håper de bytter ut AK74 til fordel for AK47, og at AKene blir like bra som AR15/m16. Problemet er jo at man må vinkle magasinet fremover. Dette er jo et problem i virkeligheten også, er mye mer tuklete å bytte magasin på en Arsenal enn en AR15. Allikevel håper jeg AKene blir mer brukt, eller får noen fordeler.

Edit: 47en gjør jo mer damage også, siden den bruker 7.62x39 istedenfor 5.45x39 (74).

Hæ? AK-47 har ikke blitt produsert siden 50-tallet og har blitt erstattet av nyere og bedre varianter nå, blant annet AK-74M som er tilgjengelig i BF3. AK-serien er nå oppe på 100-tallet og sannsynligvis er det et nyere våpen vi eventuelt får i BF4.

Orker noen å legge ut info om hva som er bekreftet til nå i BF4? Våpen, kjøretøy, klasser og så videre? Har ikke mulighet til å se på alt av videoer som finnes siden jeg bare har mobil tilgjengelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...