TheKims Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Strike at karkand, gulf of oman, sharqi peninsula? Ingen av de ble "kuttet ned og ødelagt" Synes de heller kunne ha laget enda en remake av disse mappene, enn å gi ut Metro, Caspian osv. B2K mappene og Aftermath var mine favoritter fra BF3 Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Burde man gå for bf digital deluxe eller vanlig? spiller de fleste expansion? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det har ikke kommet noen expansions enda, så du kan likegodt kjøpte vanlig enn så lenge hvis du har planer om å kjøpe premium senere. China Rising kommer først 03/12 for premium kunder. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Visst du skal ha alle maps burde du kjøpe Premium Edition fra G2play.net. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Okey, takk! husker i fjor da jeg kjøpte bf3 digital deluxe med back to karkand, men da spilte ingen det mapet. ble skuffa kan du si. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ikke mye som har blitt forbedret etter maintance tydeligvis. Muligens en smule bedre, men det har hengt seg 3 ganger på 2 timer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Helt meningsløst å forhåndskjøpe noe som helst, bare vent å se. Er du enda interessert i spillet og har lyst på nye maps når disse kommer så kjøper du de evnt bare da. Kun EA som vil sikre seg ved at du betaler dem på forhånd (klok av skade av å ha gått i premium og EA feller før). Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 22 runder i dag ingen krasj, kaller det godt over godkjent! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Helt meningsløst å forhåndskjøpe noe som helst, bare vent å se. Er du enda interessert i spillet og har lyst på nye maps når disse kommer så kjøper du de evnt bare da. Kun EA som vil sikre seg ved at du betaler dem på forhånd (klok av skade av å ha gått i premium og EA feller før). Nå får man jo endel goder med Premium å da. Kjipern når alle andre har Premium å du står i kø for å komme på favoritt serveren å du havner bare lengere og lengere bak i køen. Edit: Er billigere å kjøpe Premium, enn å kjøpe dlc hver for seg. 600kr totalt for å få spillet og alle dlc er ikke så ille synes jeg. Endret 13. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 22 runder i dag ingen krasj, kaller det godt over godkjent! Kræsjet i første runden, desverre. Men denne gang så var det en ny type kræsj der Origin bablet om ett eller annet med grafikken. Aldri fått den før, holder alltid driverne oppdatert også. La oss håpe det var ett engangstilfelle! Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065217944685108/ Client patch i morgen! jippi Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Har spilt 2-3 timer og jeg må si førsteinntrykket er veldig bra! Jeg er jo ganske shit ettersom jeg ikke har spilt FPS-spill på over 2 år, men jeg klarte å få over 1 K/D et par ganger Men jeg må si Flood Zone er en sinnsykt dårlig bane.. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kræsjet i første runden, desverre. Men denne gang så var det en ny type kræsj der Origin bablet om ett eller annet med grafikken. Aldri fått den før, holder alltid driverne oppdatert også. La oss håpe det var ett engangstilfelle! Samme fikk jeg for første gang. Spillet låste seg og feilmeld ang drivere til grafikkortet (har seff siste drivere installert). Endte med å måtte ctrl-alt-del... Har spilt 2-3 timer og jeg må si førsteinntrykket er veldig bra! Jeg er jo ganske shit ettersom jeg ikke har spilt FPS-spill på over 2 år, men jeg klarte å få over 1 K/D et par ganger Men jeg må si Flood Zone er en sinnsykt dårlig bane.. Enig. Er fornøyd med BF 4 banene sånn generelt men denne er så dårlig på så mange måter at jeg ikke skjønner hvordan den fikk sneket seg med. Syntes også det er rart at de har med flaskehals kaoset Operation Locker som bare brukes til billig grinding for kills og XP (Operation Metro anyone?). Passer dårlig inn i Battlefield serien i mitt hode Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Har det vært noen maintenance idag? Merkes værtfall meget dårlig fra min side, krasjet vær eneste game jeg har spilt ( Forskjellige servere norsk, svensk ) Elsker spillet i se sjøl men disse krasjene gjør meg ganske pissed når jeg har spilt ett par games og unlocket våpen, men alt i alt så har jeg komt meg like langt som sist gang spillet ikke krasjet i en game.. Men men.. Good fun i se sjøl bare med action men er også kjekt og oppnå nye våpen, camo og stasj! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Se der ja etter ca. 30 runder så ble det dagens første krasj, leeenge siden nå, men ja det er jo plagsomt, i alle fall om noen konstant får det, men min vinner oppskrift er å holde seg til 32 team death match eller rush, selv om det er conquest jeg syntes er kjekkest, men conquest + 64 er en tikkende bombe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Denne 1 sekunders sorte skjermen ved respawn, der man faktisk er i gameplay får meg til å gråte blod. Når det er sagt, spillet virker mye mere stabilt om dagen 4 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Har det vært noen maintenance idag? Merkes værtfall meget dårlig fra min side, krasjet vær eneste game jeg har spilt ( Forskjellige servere norsk, svensk ) Elsker spillet i se sjøl men disse krasjene gjør meg ganske pissed når jeg har spilt ett par games og unlocket våpen, men alt i alt så har jeg komt meg like langt som sist gang spillet ikke krasjet i en game.. Men men.. Good fun i se sjøl bare med action men er også kjekt og oppnå nye våpen, camo og stasj! Har vært det ja, men det var på serverne. I morgen kommer det patch som skal fikse de fleste krasjene. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvor spiller egentlig nordmannen på bf4 ? Masse tyske servere, men savner samholdet og tiden eg hadde på battle.no sine servere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Lekeplassen er bra http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/ece2c772-c18c-4768-ba5c-5b260a40017f/Lekeplassen/ Endret 13. november 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Strike at karkand, gulf of oman, sharqi peninsula? Ingen av de ble "kuttet ned og ødelagt" Feil. Alle var miniutgaver av originalene. Rett og slett triste greier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå