GHADBANDIT Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Må være blant de heldige med min SSD(ganske billig en fra intel) , for hver runde så har jeg fritt valg i å velge alt av kjøretøy å kjør det selv i noen sekunder før resten kommer etter. Ellers hva skjer med M249? den er jo faktisk beast, null rekyl her virker det som og 200 skudd i magasinet, jaggu poenghøster delux! Enig. 249 har fått en kjempebuff og gjør alene support mer attraktiv enn den var i bf3 i mine øyne. Elsket den. Men det var til jeg fikk 240Ben. Var en 240mann i bf3. Er en 240mann i bf4. Beste lyden av alle jeg har prøvd så langt. 7.63 ftw. Bangbang:) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det er nok ikke så veldig stor andel av spillerne som bruker SSD, det har ikke hendt mange ganger at jeg er inne i spillet som nummer to ihvertfall. Kan alltid velge og vrake hva jeg vil Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det samme merker jeg, kan godt ta 10 til 20 sekunder før jeg merker at noen andre har kommet inn på serveren. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hva vil det si når det står "competing in division 1 world jets" på meg? Disse rangeringsystemene er litt forvirrende. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 At du spiller i tippeligaen i fly... 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 At du spiller i tippeligaen i fly... Det er vell ikke noe å være stolt av? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 division systemet deres her jo helt på hodet, kan ærlig si at jeg er ikke noe mer en casual player og scoren er så som så, men forsatt ligger jeg i div. 1 på det aller meste. Hva er poenget?... Kjekt å konkurere med andre nordmenn og byen min da, men ellers ser jeg ikke poenget med divisions. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Wow, fikk 140k poeng på en runde, greit nok med 100% XP Boost, men allikevel tror jeg det må være en bug en eller annen plass for jeg gjorde det ikke noe bra. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det er vell ikke noe å være stolt av? Må sy emblemet på jakka nå! Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Forfremmet 2 ganger in game.. disc... yey Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg sliter med loading, innen jeg er inne så er det hvertfall 3-4 baser tatt over.. Er det bug? Pc'en skal klare å kjøre på high, men jeg kjører på medium. Uansett så er det dritlang loading.. Jeg sliter med det selv, kommer sjeldent inn før omgangen er godt igang og alle kjøretøyene er borte vekk.. Det merkelige er at jeg ikke hadde dette problemet i betaen, og heller ikke i BF3 der jeg spawnet inn 6-10sek før runden begynte. Noe er mystifistisk! Er noen lvl 10 og vet hvordan commender er å spille som? I BF2 mener jeg å huske det ikke var altfor gøy, med mindre man spilte med andre og faktisk koordinerte osv. Men nå er man visst til større grad med i actionen, da man ser det fra en UAV-sak, og ikke bare på kart. Jeg har noen service stars som commander og jeg finner det underholdende så lenge kampene er jevne og laget mitt faktisk går etter objektives. Får man tilgang til cruise missiles på kart som Siege of Shanghai trenger man ihvertfall ikke engste seg for takcampere slik som når man er infanteri. Så lenge ikke den andre commanderen er like god eller bedre enn deg selv og vet hvordan man kan stoppe missiles og AC130 så kan man sope inn kills i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Andre som har veldig høy ping i det fleste servere? Nå som jeg søker etter servere får jeg over 200 i ping på de fleste, for en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Spilte 2 runder nå, på den siste så klikket spillet. Av en eller annen grunn så har det ikke kommet opp noe Report og ikke noe av det jeg fikk har kommet opp heller Endret 12. november 2013 av Jekay Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er det noe rart med poengsystemet nå? Noen av oss får masse og noen får veldig lite.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Helt enig, jeg og en kamerat gjorde nøyaktig det samme, men han hadde 9k og jeg hadde 3k... :S Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 testa... 8 kills og noe ammo points. Fikk litt over 600poeng. Det rimer ikke helt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tror jeg har fått normalt med points/XP i hele dag. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fikk installert BF i dag, og ble veldig positivt når jeg kan ha på ultra og alt går smooth. Men jeg lurer på, er det bare meg eller er det ganske få online? Når jeg blar gjennom serverne ser det ut som det ikke er mer enn noen få hundre, kanskje over tusen spillere tilsammen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fikk installert BF i dag, og ble veldig positivt når jeg kan ha på ultra og alt går smooth. Men jeg lurer på, er det bare meg eller er det ganske få online? Når jeg blar gjennom serverne ser det ut som det ikke er mer enn noen få hundre, kanskje over tusen spillere tilsammen. Kan være mange som har gidd pga alle problemene. Men virker litt rart at det ikke er flere enn kanskje tusen spillere Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) BATTLEFIELD 4 MULTIPLAYER WILL BE UNAVAILABLE DUE TO MAINTENANCE ON NOV 13, STARTING 9AM UTC / 1AM PST. MAINTENANCE WILL LAST FOR 3 HOURS. Endret 12. november 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå