Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det "midcore" i BF4? Jeg liker best å spille hardcore da det er MYE bedre, og man slipper å tømme et magasin for hver person man møter, men savner minimappet. De hadde noe sånt i BF3 eller BC2, husker ikke helt.

Jeg spiller på en server med såkalt klassisk server setting, uten 3D spotting, men med minimap. Den kunne gjerne vært litt mer hardcore, men det beste kompromisset jeg har funnet så langt.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/dea6ef3d-16ee-4bd0-9d0f-527842c3d82f/OFFICIAL-MordorHQ-com-EU-BF2-Style-Classic-Server/

Lenke til kommentar

Ha suppressor på våpnene så blir du ikke oppdaget så fort. Man lyser jo opp som et juletre på minimappet uten. Suppressor har forresten fått en kjempe buff i BF4 hvor du ikke mister dmg over range. Du har litt bulletdrop, men man lærer seg fort hvor mye bulletdrop det er på forskjellige avstander.

Lenke til kommentar

Ha suppressor på våpnene så blir du ikke oppdaget så fort. Man lyser jo opp som et juletre på minimappet uten. Suppressor har forresten fått en kjempe buff i BF4 hvor du ikke mister dmg over range. Du har litt bulletdrop, men man lærer seg fort hvor mye bulletdrop det er på forskjellige avstander.

Hvis du fyrer av skudd (uten demper), er det akkurat det samme som at du blir spottet (på mini mappet)?

Lenke til kommentar

Hva er deres inntrykk så langt? Er det fotsatt likt BF3, eller det blitt enda mer Arcade?

Gud som jeg savner BF 2.

Hvis en ser bort fra haugen med bugs så sitter jeg igjen med et svært positivt inntrykk. Etter min mening er det bedre enn BF3 på stort sett alle områder. Nå skal det sies at jeg har spillt BF3 veldig lite, men det var jo en grunn til at jeg sluttet og spille, og så langt ser jeg iallefall ikke for meg at jeg kommer til å slutte og spille BF4 med det første.

Spillet slår kanskje ikke BF2 ned fra tronen som det beste battlefield-spillet noensinne, men hvis DICE får gitt ut noen gode patcher, så er det iallefall en svært god nummer 2. Bare min egen mening selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar

Irriterende.. Fikk plutselig opp "Killed in Action", så var det en eller annen fyr som revivet meg..

xrhpiy.jpg

Får ikke accepta eller trykket på "To deploy".. :/

Får heller ikke brukt "Redeploy" fra menyen.. må ut av serveren så inn igjen for at det skal løses.. :S

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du fyrer av skudd (uten demper), er det akkurat det samme som at du blir spottet (på mini mappet)?

Ikke helt. Det er bare de som er i nærheten av deg som ser deg, men du kommer bort igjen ganske fort, med mindre du skyter mye. :p Med suppressor vises du ikke i heletatt.

Skal sjekke ut den serveren der. :)

Lenke til kommentar

Er ikke helt som å bli spottet, men du vises som en oransje flekk på minimappet i et par sekunder når du fyrer av skudd. Når du blir spottet tror jeg du vises litt lengere.

Lenke til kommentar

Irriterende.. Fikk plutselig opp "Killed in Action", så var det en eller annen fyr som revivet meg..

Får ikke accepta eller trykket på "To deploy".. :/

Får heller ikke brukt "Redeploy" fra menyen.. må ut av serveren så inn igjen for at det skal løses.. :S

Det samme har skjedd med meg 3-4 ganger, første gang var i betaen.

Lenke til kommentar
Har du godt signal til ruteren? Er det mye vegger\isolasjon mellom? Er det laptop eller bruker du feks en USB Wifi dongle?

Har full signalstyrke. Er bare snakk om etasjen over, å er vanlig tregulv som skiller.

Dersom det er trådløse nettet ditt som er synderen så skal vel samme type lagg gjøre seg kjent i andre spill også. Etter hva jeg har lest og opplevd selv så er det nettkoden til BF4 som er dårlig.

Du kan forsøke pingtest.net, den sjekker pakketap, ping og jitter. Jeg kan ikke se at det å sitte på trådløst nett tilsier at man skal miste pakker i hytt og gevær.

Fikk ping 34 ms og jitter 2 ms og 0 % pakketap.

Kan jo faktisk være serverlagg.

Lenke til kommentar

Hvilken snikskytterifle er best til korte distanser og headshots? Innbiller meg at scout er bra pga svært høy utgangshastighet.

DMRene er vel beregnet på mid-close range pga rpm... men hvis du vil ha dmg til bolt-action så er vel rifla du starter med kanskje best? Klart høyest rpm så vidt jeg husker... sjekk symthic.com.

For meg er rpm det viktigste på kort avstand på maxdmg sniperene ettersom de ellers er ganske like. Er vel litt en preferansesak...

Edit: scouten gjør vel bare 36 dmg i mindmg etter rundt 70m, så da er den ikke lenger 1hit kill selv med headshot.

Endret av GHADBANDIT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...