aBadMan Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Begynner å bli veldig lei av "Error game disconnected: could not join server". -.- 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Fungerer ikke knirkefritt for de fleste av spillerne nei, ta deg en tur innom battlelog forumet du. Vel, tviler på at de fleste går inn på battlelog-forumet og lager en post med "Det fungerer fint for meg!". Såklart vil 99% av trådene være "Fungerer ikke!!!11" på et forum hvor man søker etter hjelp. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Har en del problemer med spillet nå, men jeg prøver å nyte det, selv om det er irriterende når det krasjer hvert 10 min... Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Har en del problemer med spillet nå, men jeg prøver å nyte det, selv om det er irriterende når det krasjer hvert 10 min... I dag har det vært ekstremt, jeg kræsjer nesten aldri men har dettet ut hver eneste runde jeg har spilt i dag. Det er to ganger så mange ganger som jeg har falt ut totalt siden det kom ut. Ikke nok med det så har lyd buggen der lyden forsvinner helt kommet tilbake igjen, har ikke hatt den siden noen dager etter at spillet kom ut. Ekstremt irriterende når man har en god runde, knertet over 10stk med cruise missiles som commander før jeg ble tuppet ut for 20. gang i kveld. Nå tror jeg at jeg konverterer til yatzy resten av kvelden.. Endret 10. november 2013 av Tørriss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) I dag har det vært ekstremt, jeg kræsjer nesten aldri men har dettet ut hver eneste runde jeg har spilt i dag. Det er to ganger så mange ganger som jeg har falt ut totalt siden det kom ut. Ikke nok med det så har lyd buggen der lyden forsvinner helt kommet tilbake igjen, har ikke hatt den siden noen dager etter at spillet kom ut. Ekstremt irriterende når man har en god runde, knertet over 10stk med cruise missiles som commander før jeg ble tuppet ut for 20. gang i kveld. Nå tror jeg at jeg konverterer til yatzy resten av kvelden.. I know that feeling.. Håper DICE fikser det snart, begynner å bli utålmodig.. De burde egentlig spandere Premium på alle som har kjøpt spillet ved lansering siden det er så ustabilt.. Men det er morsomt å tenke på at jeg snart har spilt 30 timer i spillet, hehe... Endret 10. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har spilt 6 timer i dag å ikke en kræsj så langt Har for det meste holdt meg på litt mindre infantry only servere med 24 el 32 playere. I går natt når jeg prøvde meg på 64 player så låste spillet seg i hytt og pine. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har også inntrykk av at det klikker oftest på60+ servere. Infantery only går best. Har også spilt noe conquest uten problemer. Noe klikker det,innimellom men men. . Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Serverne virker mer stabile etter alle oppdateringene men spillet i seg selv kræsjer jo enda med jevne mellomrom med den etterhvert så velkjente "Battlefield 4 har sluttet å virke". Heldigvis skjer dette kun mellom matchene hos meg og alt av XP etc ifra forrige runde blir oppdatert så er egentlig ikke så alvorlig, bare veldig irriterende. Merkverdig at en storproduksjon som dette blir sluppet med så fatale feil og enda rarere at det ikke ble tatt tak i og fikset umiddelbart etter at de første tilbakemld kom. Men kjenner jeg EA rett så er det brått viktigere å få på plass den kommende DLC`en enn å fikse spillet som de allerede har fått penger for... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Så lenge man slipper spillet ut før CoD, så er det ett fett om det er spillbart eller ei (EA-logic) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har også hatt bedre lykke med servere med færre spillere. 64-players klikker vesentlig oftere føles det ut som. Rush med mer enn 32 players er jo uansett bare en relativt kjip spamfest som ikke har rom for flanking og godt lagspill siden man bare blir stående å stampe. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Leter etter folk å spille BF4 med. Legg meg gjerne til i origin: krissroed Edit: spiller for det meste conquest med fokus på support/engineering + point capture Endret 11. november 2013 av Krissroed Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Leter etter folk å spille BF4 med. Legg meg gjerne til i origin: krissroed Edit: spiller for det meste conquest med fokus på support/engineering + point capture Brigaden har en Mumble-server oppe. Er folk som spiller en del BF4 der (Hovedsakelig etter jobbtid). Bare å hoppe inn og bli med. Ellers er det vel en del andre tilsvarende servere du kan hoppe inn i. Battlefield.no har vel en, tipper en del der spiller BF også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 enig. nizzen vet som regel ikke hva han snakker om. bare babler om/skryter at han klarer 144hz/fps med sine titan kort Jeg greier mer med mine titans. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Brigaden har en Mumble-server oppe. Er folk som spiller en del BF4 der (Hovedsakelig etter jobbtid). Bare å hoppe inn og bli med. Ellers er det vel en del andre tilsvarende servere du kan hoppe inn i. Battlefield.no har vel en, tipper en del der spiller BF også. Kult! Spørs om jeg ikke tar turen innom der. Blir for det meste etter jobbtid for egen del også. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hva er deres inntrykk så langt? Er det fotsatt likt BF3, eller det blitt enda mer Arcade? Gud som jeg savner BF 2. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Er jo bare å installer/kjøpe BF2 det. Fortsatt en del som spiller det også. Jeg stortrives med BF4 hvertfall. Det gjorde jeg med BF3 også. Det eneste jeg ikke helt er fornøyd med er lyden. Veldig buggete til tider. Var en runde hvor jeg kun hørte skudd og eksplosjoner, og ikke noe annet. Hvilke lydinstillinger bruker dere/fungerer best? Selv bruker jeg Stereo og headphones Endret 11. november 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Synes det er hakket bedre enn BF3, men ikke i nærheten like bra som BF2 var. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Flere som har lagt merke til buggen når man spammer deploy knappen mens man venter på at timeren skal bli ferdig, så henger spillet seg ofte? Skjer spesielt ofte hvis jeg skal spawne i kjøretøy.. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 De må gjøre noe med ristingen, det blir ikke 7 på Richters skala selvom et hus raser sammen, eller en nade sprenger 10 meter unna. Dette synes jeg er jævelig irriterende... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bare de får fikset crash problemene og litt annet småtteri, er det helt klart det beste BF spillet for min del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå