aBadMan Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jo mer jeg spiller jo værre blir jeg. På DayZ/Arma får jeg til med zeroing (vet at det er to helt forskjellige spill), men BF4 så sliter jeg litt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 DEN ER RÆVA. Er jo søren meg ikke mulig å overleve bak cover. skjer jo hele pokkerns tia. Er det noe de skal fikse så er det nettkoden!! Det er bare du som er RÆVA dårlig til å spille BF4 6 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det er bare du som er RÆVA dårlig til å spille BF4 .................. På tide og få en reality check her.... Cover som er noe av det viktigste i krig, er ikke med i Battlefield 3 og 4. Det er med i Arma, Så please shut the fuck up 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg er ræva dårlig i BF4, men irriterer meg fortsatt over den håpløse hitdetection som er i spillet. Fatter ikke hvorfor de ikke ordner serverside hitdetection, det er vel utprøvd i andre spill å det fungerer 10 gang bedre en clientside hitdetection. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Svaret er vel at det er fjortizzkids på konsoll som blir sure når dem skyter på noe og det ikke dør... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det med noe lagg på hit er vel ganske godt forklart i et intervju med Patrick Bach, hvor han forklarer at det sannsynligvis aldri vil bli 100% i battelfield pga dimensjonen på alt som er med i forhold til andre spill ogog at de gjør den så god som motoren takler. Som sakt klager ikke, dør ikke bak vegger å skjul lenger som i bf3, men hender jeg tømmer et magasin uten å få hitmark på close up, men det er skjeldent. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) forferdelig helg dette kommer til å bli. ble nettopp mottatt beskjed om dette: You have been banned from Battlelog. If you believe this was done in error, please contact Customer Services. Jeg har ingen anelse hvordan dette har skjedd, er det noen som vet om det finnes live support eller om jeg må vente til mandag for å ringe support ? *Edit* *Løst* fIkk nettop vite at jeg fikk en 72 timers suspension på grunn av breaking violation terms. Endret 9. november 2013 av gtamann Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 forferdelig helg dette kommer til å bli. ble nettopp mottatt beskjed om dette: You have been banned from Battlelog. If you believe this was done in error, please contact Customer Services. Jeg har ingen anelse hvordan dette har skjedd, er det noen som vet om det finnes live support eller om jeg må vente til mandag for å ringe support ? *Edit* *Løst* fIkk nettop vite at jeg fikk en 72 timers suspension på grunn av breaking violation terms. Slengt med leppa? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Nok en luke å spille BF, dama driver med sitt. Men nei. Fittespillet gidder ikke i dag heller. Måtte først fikse det jævla PB-pisset. Når det er gjort, nei da orker ikke battlelog å koble til. Men nå er jeg omsider på vei inn på en server, så får vi se Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tips til noen gode skandinaviske servere. Spiller en del på harstad-serverne Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tips til noen gode skandinaviske servere. Spiller en del på harstad-serverne Harstad servere? Som i Harstad nord norge? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Harstad serveren er ganske bra. Edit: Ja som Harstad i Nord-Norge. ^^ Endret 9. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Oh my god, link? Hvor kan jegh finne disse? Jeg bor rett ved harstad. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Her har du. Harstad // 800 Tickets // CQ Large // Fast Vehicle Spawn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Fast Vehicle Spawn Noen som vet om noen gode Norske eller Svenske servere som ikke har Commander og har map rotation? Prøver å sette det som filter i Battlelog, men virker ikke som det fungerer så bra. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Fast Vehicle Spawn Noen som vet om noen gode Norske eller Svenske servere som ikke har Commander og har map rotation? Prøver å sette det som filter i Battlelog, men virker ikke som det fungerer så bra. Hva er galt med commander annet enn det er kjedelig å spille? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Fatter ikke hvorfor de ikke ordner serverside hitdetection, det er vel utprøvd i andre spill å det fungerer 10 gang bedre en clientside hitdetection. Grunnen til dette er fordi serverside hitdection krever mer regnekraft, og det er billigere å gjøre på klientsiden. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Fordi som ønsker så heter jeg PluckyTheBirch på Origin. Har tilgang til en TS server som vi kan bruke om det interessant. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hva er galt med commander annet enn det er kjedelig å spille? På CQ gjør det meg ikke så mye at de har Commander, men på Rush syntes jeg det ble utrolig vanskelig når man var konstant spottet. Var defender å kun enemy team som hadde Commander. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hva er galt med commander annet enn det er kjedelig å spille? Jeg syntes det er litt frustrerende å plutselig få en bombe ifra himmelen i hue uten å kunne ha noen innvirkning på det eller å kunne dogde`n... Uansett, spillet mitt kræsjer ca for hvert 4-5 brett jeg spiller og noen ganger får jeg ikke logget meg på servern igjen men kan virke som at det hjelper å lukke nettlesern som brukes til Battlelog og slette cookies etc også prøve igjen. Mulig det er tilfeldig men funket ihvertfall hver gang jeg gjorde det igår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå