aleksanderro Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er jo lenge til China Rising kommer. Rart at kun 100 spillere spiller nå. Veldig urealistisk, kan være noe med nettet? Må være noe feil hos deg, for det er nå langt flere enn 100 stykker som spiller. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Kanskje det er besvart tidligere, men blir for mange poster til at jeg orker å skumme gjennom. For de som forhåndsbestilte og fikk med China Rising dlc`n, får vi den automatisk når den kommer? Noe mulighet til å sjekke om man får den med, jeg løste ut koden et par dager etter at spillet kom? Rart at man skal få dlc nr 2, back to karkand var den første dlc`n som kom til BF3 og den var den man fikk. edit: nei det er bare jeg som tuller, ser ut som om china dlc er den første som kommer. Endret 7. november 2013 av BareGjest Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 China Rising er første DLC som kommer, og den kommer i desember. Lenke til kommentar
TheKing Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har battlefield kommet ut? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har battlefield kommet ut? Ja for en uke siden Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja! Kom deg ut i slagmarken ASAP! Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da var magnum også unlocked, og det var en skuffende affære. Var skeptisk, da de hadde ødelagt Rex allerede, med latterlig delay på trigger. Og de har gjort det samme med magnumen, så de 2 mest effektive pistolene ifra bf3, har blitt nerfed til det ubrukelige. Jeg skjønner at de var litt op i bf3, når man først mestret dem. Men da kunne de like gjerne kvittet seg med dem i bf4, enn å nerfe de i stykker. Skal unlocke siste pistolen også, men går vel tilbake til G18 full auto om det ikke blir noen fiks for magnum eller rex. Skuffende. Ellers kun hatt 1 server krasj i dag, så må vel ses på som en ok spillerunde. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da var magnum også unlocked, og det var en skuffende affære. Var skeptisk, da de hadde ødelagt Rex allerede, med latterlig delay på trigger. Og de har gjort det samme med magnumen, så de 2 mest effektive pistolene ifra bf3, har blitt nerfed til det ubrukelige. Jeg skjønner at de var litt op i bf3, når man først mestret dem. Men da kunne de like gjerne kvittet seg med dem i bf4, enn å nerfe de i stykker. Skal unlocke siste pistolen også, men går vel tilbake til G18 full auto om det ikke blir noen fiks for magnum eller rex. Skuffende. Ellers kun hatt 1 server krasj i dag, så må vel ses på som en ok spillerunde. Dette er Battlefield 4, ikke Battlefield 3.5. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dette er Battlefield 4, ikke Battlefield 3.5. Nei. Det er bare du som tror du er kul når du sier at det er 3.5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Fått prøvd noen timer med BF4 nå. Er overrasket over hvor godt spillet flyter på min PC. Er nesten konstant på 120fps. En ting jeg ikke er så fornøyd med er nettkoden. Av og til er det umulig å få hitmarkers, selv om fienden står rett foran deg. Opplever også det å bli skutt bak cover, var plaget med det i BF3 å, men ikke så ille som det jeg opplever i BF4. Alt i alt er jeg ganske fornøyd med BF4 så langt. Får de bare fikset nettkoden så hadde det vært toppers Endret 7. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Prøv å justere på netbalance(tror jeg de kaller det) i settings. Andre spillere og kjøretøy vil hakke mer, men posisjonen de er i er nærmere faktisk posisjon. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Det er jo lenge til China Rising kommer. Rart at kun 100 spillere spiller nå. Veldig urealistisk, kan være noe med nettet? Var mest ment som en slags spøk, og som et stikk til Dice. Endret 7. november 2013 av Vice Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei. Det er bare du som tror du er kul når du sier at det er 3.5 Hvorfor tror jeg at jeg er kul ? Jeg bare mener det at når det kommer et nytt Battlefield spill, så trenger ikke stats på våpen å være det samme. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hørt noe om patchen som skal fikse at spillet krasjer? Rører ikke spillet før det er fikset, vil helst ha lavest mulig Quits Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Herregud faller ut av spillet hele tiden! Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvorfor tror jeg at jeg er kul ? Jeg bare mener det at når det kommer et nytt Battlefield spill, så trenger ikke stats på våpen å være det samme. Helt greit at stats ikke er de samme. Men en innlagt ekstra forsinkelse på å skyte, som ikke er der i bf3 eller irl, er latterlig. Det gjør våpnet ubrukelig, og da vil ingen bruke de, som gjør at de like gjerne kunne vært fjernet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har bare opplevd 1 kræsj så langt i dag. Måtte bruke svenskeknappen å resette maskin da. Kom meg ikke inn på oppgavebehandling en gang. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 noen her som ser på THERUSSIANBADGER OG ER BIG FAN? også Shosho, Chaboyy og DooM49? 1 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Herregud, tanks er jo helt ubrukelig i bf4. Treffer en kar 5 ganger med maskingeværet, uten at han dør. Forstår virkelig ikke hvorfor de bare ikke beholdt skadeomfanget fra tanks og granater slik det var i bf2! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hit detection er helt off atm. Skyter 10 meter bak folk og de dør, men om jeg skyter rett på så bommer jeg. Noe de virkelig må jobbe med da jeg har 5ms og motstander har 20ms burde ikke slikt skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå