hightow Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Den missilen så litt for kraftig ut, tok ut 2 tanks med kun et taste trykk. Håper det blir å være servere uten commander mode. Jeg tror det bare blir tull med commander visst man spiller med randoms. Mye skal tweakes før release, og slike missiler vil ha lang loading tid. Hvis commander blir på samme nivå som i BF2, så skal det gå bra å spille med randoms. Funket greit i BF2. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skulle ikke dette være xbox one gameplay? Det så ut som at de spilte med xbox kontrollere, pga movement, men det var vitterlig tastatur info som kom opp på skjermen. Nå blir det 1 button counter til kniving også, lurer på om det kun er forfra. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nok en gang er det tydelig at alle konsoll spillere ødlegger altfor mye, gunplayet suger like mye som i bf3 tydeligvis. Ja, jeg gleder meg, men de kunne strengt tatt bare navngitt det som BF3 ett-eller-anna. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skulle ikke dette være xbox one gameplay? Det så ut som at de spilte med xbox kontrollere, pga movement, men det var vitterlig tastatur info som kom opp på skjermen. Nei? Både X og A kom opp på skjermen? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skulle ikke dette være xbox one gameplay? Det så ut som at de spilte med xbox kontrollere, pga movement, men det var vitterlig tastatur info som kom opp på skjermen. Nå blir det 1 button counter til kniving også, lurer på om det kun er forfra. Det var enkelte som spilte med gamepad. Men det var spilt på PC. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det ble spilt xbox på Microsoft sin presentasjon, men da singleplayer. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Og hvor mye frihet har du når disse sekvensene kjører? Ingen? Akkurat som jeg sa. Var det ikke du som ikke skulle kaste bort mer tid på meg? Det viser at du kan ha frihet og scripting. Det er ikke sånn at et scriptet sekves er nødt til å være noe negativt. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men altså, hva skjer med flagget på toppen av bygningen som raser? Det lurte jeg på og! Mulig det bare blir i midten av masse ruiner? Mye av banen blir jo rasert av en så svær skyskraper dette sammen. I videoen så forsvinner basen midlertidig frem til bygningen har rast, deretter gjenoppstår basen midt i ruinene etter skyskraperen. Absolutt ingen dårlig løsning, men for meg virker det ekstremt mye enklere å rasere bygningen og vente på en ny base på bakkenivå istedenfor å ta heis til øverste etasje for så sannsynligvis å bli bombet sønder og sammen med claymores/C4 eller drept av soldater. Anbefaler å sjekke ut denne videoen, den fikk meg til å legge merke til flere ting jeg ikke hadde lagt merke til før: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det viser at du kan ha frihet og scripting. Det er ikke sånn at et scriptet sekves er nødt til å være noe negativt. Scripting tar frihet vekk fra spilleren, om et helt nivå er scriptet vil det si at spilleren har ingen innvirkning på spillet som gjør spillet om til animasjonsfilm. Målet for spill er ikke å lage film, dette har vi nemlig film til. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Scripting tar frihet vekk fra spilleren, om et helt nivå er scriptet vil det si at spilleren har ingen innvirkning på spillet som gjør spillet om til animasjonsfilm. Målet for spill er ikke å lage film, dette har vi nemlig film til. Noe så latterlig. Majoriteten av det som ble vist frem var da vitterlig styrt av en spiller. Du klager over ting som ikke er noe å klage over, og det er kun for å unngå å tape ansikt etter at du slaktet spillet når det ble annonsert. Men her er greia, du taper likevel ansikt. 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noe så latterlig. Majoriteten av det som ble vist frem var da vitterlig styrt av en spiller. Du klager over ting som ikke er noe å klage over, og det er kun for å unngå å tape ansikt etter at du slaktet spillet når det ble annonsert. Men her er greia, du taper likevel ansikt. Kameraet var styrt, men ikke nødvendigvis hva son skjer. I 2000 trodde jeg at fremtidens spill ville gi meg større mulighet til å påvirke omgivelsene, i dag ser jeg at mine forhåpninger bare er en drøm. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kameraet var styrt, men ikke nødvendigvis hva son skjer. I 2000 trodde jeg at fremtidens spill ville gi meg større mulighet til å påvirke omgivelsene, i dag ser jeg at mine forhåpninger bare er en drøm. Det er i hvertfall tull. Kanskje du bare spiller feil spill. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Battlefield 4 Live Stream 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Så kjøretøy får nå begrenset ammunisjon. Får man fylt på ammo på noe vis? Endret 11. juni 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror ikke det har vist noe om det. Og 3D spotting kommer tilbake. Yay........... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Håper virkelig ikke det går an å spille i 3D-person! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror det bare var i spec mode det var mulig. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Kort sammenfatning av Karl Magnus sin informasjon om spillet, og Daniel Matros informasjon om Spectator mode. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZjSykcTGrNc Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Battlefield 3 was a rushed project http://www.mordorhq.com/showthread.php?9289-Does-Battlefield-4-s-showing-shed-light-on-how-Battlefield-3-was-a-rushed-project Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå