Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den missilen så litt for kraftig ut, tok ut 2 tanks med kun et taste trykk. Håper det blir å være servere uten commander mode.

Jeg tror det bare blir tull med commander visst man spiller med randoms.

Mye skal tweakes før release, og slike missiler vil ha lang loading tid.

Hvis commander blir på samme nivå som i BF2, så skal det gå bra å spille med randoms. Funket greit i BF2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ikke dette være xbox one gameplay? Det så ut som at de spilte med xbox kontrollere, pga movement, men det var vitterlig tastatur info som kom opp på skjermen.

Nå blir det 1 button counter til kniving også, lurer på om det kun er forfra.

post-86587-0-92551300-1370936256_thumb.png

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ikke dette være xbox one gameplay? Det så ut som at de spilte med xbox kontrollere, pga movement, men det var vitterlig tastatur info som kom opp på skjermen.

Nå blir det 1 button counter til kniving også, lurer på om det kun er forfra.

post-86587-0-92551300-1370936256_thumb.png

Det var enkelte som spilte med gamepad. Men det var spilt på PC.
Lenke til kommentar

Men altså, hva skjer med flagget på toppen av bygningen som raser?

Det lurte jeg på og! :D Mulig det bare blir i midten av masse ruiner? Mye av banen blir jo rasert av en så svær skyskraper dette sammen.

I videoen så forsvinner basen midlertidig frem til bygningen har rast, deretter gjenoppstår basen midt i ruinene etter skyskraperen. Absolutt ingen dårlig løsning, men for meg virker det ekstremt mye enklere å rasere bygningen og vente på en ny base på bakkenivå istedenfor å ta heis til øverste etasje for så sannsynligvis å bli bombet sønder og sammen med claymores/C4 eller drept av soldater.

Anbefaler å sjekke ut denne videoen, den fikk meg til å legge merke til flere ting jeg ikke hadde lagt merke til før:

Lenke til kommentar

Det viser at du kan ha frihet og scripting. Det er ikke sånn at et scriptet sekves er nødt til å være noe negativt.

Scripting tar frihet vekk fra spilleren, om et helt nivå er scriptet vil det si at spilleren har ingen innvirkning på spillet som gjør spillet om til animasjonsfilm.

Målet for spill er ikke å lage film, dette har vi nemlig film til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Scripting tar frihet vekk fra spilleren, om et helt nivå er scriptet vil det si at spilleren har ingen innvirkning på spillet som gjør spillet om til animasjonsfilm.

Målet for spill er ikke å lage film, dette har vi nemlig film til.

Noe så latterlig. Majoriteten av det som ble vist frem var da vitterlig styrt av en spiller. Du klager over ting som ikke er noe å klage over, og det er kun for å unngå å tape ansikt etter at du slaktet spillet når det ble annonsert. Men her er greia, du taper likevel ansikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noe så latterlig. Majoriteten av det som ble vist frem var da vitterlig styrt av en spiller. Du klager over ting som ikke er noe å klage over, og det er kun for å unngå å tape ansikt etter at du slaktet spillet når det ble annonsert. Men her er greia, du taper likevel ansikt.

Kameraet var styrt, men ikke nødvendigvis hva son skjer.

I 2000 trodde jeg at fremtidens spill ville gi meg større mulighet til å påvirke omgivelsene, i dag ser jeg at mine forhåpninger bare er en drøm.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...