jihn Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sikker på at du ikke er innom HC servere av og til? Slik spillet er ment å spilles Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sykt mange kills man må ha på hvert våpen for å unlocke alle siktene! Er jo ikke sykt, gir litt mening også at man må ha 510 kills når man får master dog tag på 500, litt kjedelig om det stoppet opp på 200 kills, kjekt å ha litt å jobbe med;) 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fikk akkurat 40x scope på JNG-90, man ser jo inn i sjelen på stakkarene man sikter på. 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skjer med at stealth jet er HELT ubruklig. Kanonen skulle iallefall fungert mot ting i luften. Har 30 mm nå, men den gjør ikke mer skade siden skuddtakten er så lav i forhold til 20 og 25 mm. Og så er det attack jet da. Som er OP noe ut av helvtet. Gikk 40 - 4 på en runde og jeg har aldri vært noe særlig i jet. Skreller ned choppi, jet og tanks på sekunder. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hvilke gamemode er best å spille for å ranke raskt opp? Spiller for det meste Team Deathmatch Endret 6. november 2013 av winmedi Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvilke gamemode er best å spille for å ranke raskt opp? Spiller for det meste Team Deathmatch Conquest eller Domination hvor man gjør objectives heletiden. får mye poeng om man går etter flag osv. Evt Rush om man gjør en god innsats for laget. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Conquest eller Domination hvor man gjør objectives heletiden. får mye poeng om man går etter flag osv. Evt Rush om man gjør en god innsats for laget. Haha problemet er at jeg ikke liker Conquest eller Domination, føler det er så lite som skjer av action. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Haha problemet er at jeg ikke liker Conquest eller Domination, føler det er så lite som skjer av action. Eh! Domintaion er jo CQ, bare med 3 flagg spredd rundt som du kan ta hvis du gidder Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Så hvilket map er deres favoritt så langt, og hvorfor? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Zavod 311. Enkelt og greit for det er det brettet jeg har kunnet spille helt normalt uavbrutt av crashes/andre problemer hittil. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Parcel storm er utrolig kul med både frihet på land, vann og luft, også er stormen skikkelig kjekk, men har nesten bare hatt crash på servere med dette brette til nå ellers Operation locker også artig, trangt og kult med snø, skulle vært et større map med bare snø i vanilla. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Prøvde mine 2 første runder nå nettopp. Følte meg som en liten noob igjen, mye nytt å venne seg til. Skjønte heller ikke hvorfor spillet absolutt skulle være i "window mod", fant ut at det måtte jeg trykke av i options Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Rogue transmission og paracel storm er nok de jeg liker best pdd. Også Siege of Shanghai, føler jeg er en av få som krasjer på det mappet... edit: Rogue transmission får pluss i boken når man kan spille ut scener fra Goldeneye. http://www.youtube.com/watch?v=GgfW1KzTGXc Endret 6. november 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Over 20 runder på rad uten at det klikker! Infantery only ftw Rart når du nevner det. Spilte SP noen runder nettopp og eneste gangen det klikket var da jeg satt meg inn i MBT på Shanghai map! Lenke til kommentar
Populært innlegg BALT3 Skrevet 6. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2013 I går hoppa en idiot ut av et transport heli som jeg fløy, han ble truffet av halerotoren - teamkill - så han skrev !punish, jeg ble "Killed in action", helikopteret kræsjet med alle ombord, og deretter kræsjet også spillet mitt. 13 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 For min del, så er det tre ting som kunne gjort bf4 mer autentisk; 1. Bedre stemme skuespill. Seriøst, her har det bare vært nedtur siden bf2 etter mitt syn. 2. Tonet ned noen effekter, som feks. mindre og mer realistiske flammer fra våpna 3.Økt skade omfanget fra granater, raketter og tanks. Dette hadde ført til at man måtte ha søkt mer dekning og dermed økt "realismen" Ellers så stor trives jeg med spillet, til tross for at jeg spiller på en ps3 =) 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nummer 3 der ville ødelagt spillet fullstendig. Kjempefint dersom man er det offensive laget siden man kunne ryddet fort unna, men det ville gjort det praktisk talt umulig å defende noe. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 I går hoppa en idiot ut av et transport heli som jeg fløy, han ble truffet av halerotoren - teamkill - så han skrev !punish, jeg ble "Killed in action", helikopteret kræsjet med alle ombord, og deretter kræsjet også spillet mitt. Only in Battlefield 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 I går hoppa en idiot ut av et transport heli som jeg fløy, han ble truffet av halerotoren - teamkill - så han skrev !punish, jeg ble "Killed in action", helikopteret kræsjet med alle ombord, og deretter kræsjet også spillet mitt.Haha, herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå