Nerowulf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Noen som vet hvordan man skifter side som Commander? Spilte på en server med en del andre jeg kjenner, og virket random hvilken side jeg ble Commander for. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Synes det er ganske trist at en av expansion packs'ene skal brukes til kun å være en remake av "populære" maps fra BF3. Håper i det minste det inkluderer maps fra alle expansionpacks og ikke bare fra vanilla BF3, men det er vel for mye å håpe på tenker jeg . Håper også at de ikke i velkjent Dice-stil fucker dem opp i remaken slik de gjorde med Karkand/Oman/Sharqi. Second Assault inneholder disse mapsa: Caspian Border Gulf of Oman Operation Firestorm Operation Métro wuhu, mer Metro fragfest... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Lag et en eksakt replica av Dragon Valley og Wake Island i fra BF2! (Kunne ikke fordra Wake på BF3). Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skulle gjerne ha sitt Kubra Dam, Karkand, Mashtuur City og Road to Jalalabad. Good times! 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Second Assault inneholder disse mapsa: Caspian Border Gulf of Oman Operation Firestorm Operation Métro wuhu, mer Metro fragfest... At dei pussar opp Metro synest eg personleg er uhorveleg morosamt. Har klokka inn på hundrevis av timar der i BF3. Og ut ifrå videoen som er dukka opp, så har Metro fått seg ein skikkelig ansiktsløft. Eg gledar meg! Her er videoen dersom du ikkje allereie har fått den med deg: http://youtu.be/niXsArTQB6Q Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Second Assault inneholder disse mapsa: Caspian Border Gulf of Oman Operation Firestorm Operation Métro wuhu, mer Metro fragfest... Wtf? Gulf of Oman? Igjen?? Om de absolutt skulle ha med dårlige remakes av BF2 maps igjen så burde det jo ha vært Karkand! men at "grinde map" nummer én, Metro kom med var ikke noe stort sjokk. Da gjenstår det vel bare å se hva de har klart å gjøre verre i remaken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Aff hvorfor må BF-themet høres ut som om en hardcore Transformers gangbang, akkompagnert med Skrillex? Endret 6. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du du dududu. BZ BZ BZBZBZ! 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hadde gitt en testikkel for å fått Mashtuur City. 1 Lenke til kommentar
frds Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hadde gitt en testikkel for å fått Mashtuur City. +1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er det jeg som er blind eller er ikke AK-74u med i BF4? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skjønner heller ikke hvorfor det ble gulf of oman som skal være med, likte ikke bretett noe særlig i bf3 eller bf2, men karakand og Sharqi Peninsula er blant mine yndlings brett i bf3. Dragon vally og kubra dam hadde dog vært konge å sett igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Syns selv det er ett skikkelig dritt map, skuffende at det sniker seg inn i rekkene atter en gang ja. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hadde noen erfaringer med bestilling hos OnePlay? Vurderer å kjøpe premium der, da den er den billigste jeg har funnet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kjenner en som bestilte derifra. Funka det. Han følte bare det var litt sketchy mtp at nøkkelkoden var et bilde av manualen. (Tror det var den siden.) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Second Assault inneholder disse mapsa: Caspian Border Gulf of Oman Operation Firestorm Operation Métro wuhu, mer Metro fragfest... Alle de dårligste fra BF3.. Skam at de ikke har med Wake. De kunne jo fikset det de ødela i BF3. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Slike sider kjøper ofte inn masse boxed utgaver av spill, også scanner de inn koden. Boxed utgaver er ofte mye billigere av en eller annen grunn. Jeg har brukt mye Worldofcdkeys.com. Dette er også en side som ser utrolig amatørmessig ut, men det skal sies at det er stedet jeg har fått absolutt best service. Man kan også sjekke www.dlcompare.com, der kan du sammenligne priser og lese omtaler av slike sider. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Second Assault inneholder disse mapsa: Caspian Border Gulf of Oman Operation Firestorm Operation Métro wuhu, mer Metro fragfest... Disse er EA-sjefens favorittmaps. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 G2play leverer også med scans av nøklene, men spiller jo ingen trille det. Sparer jo komisk mye penger Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ny Film! http://www.youtube.com/watch?v=PZKEUfQl8FE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå