Feh Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ja, det står hvilket kit man har unlocka, men står jo ingenting om hvilken level man har. Det er jo ikke level på kits? Eller snakker du om hvordan du kan se hvor høy field upgrade score du har? Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er jo ikke level på kits? Eller snakker du om hvordan du kan se hvor høy field upgrade score du har? På field upgrades er det 4 levels på hvert kit. Mulig jeg har misforstått, men trodde at man unlocka disse levelsa etterhvert. Som på level 3 på medic kit, 100% kjappere defib. Det er jo overlegent, men har aldri sett noe til det ingame? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Billigste stede og kjøpe Premium? Ser de ikke har flere på lager hos G2play Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 På field upgrades er det 4 levels på hvert kit. Mulig jeg har misforstått, men trodde at man unlocka disse levelsa etterhvert. Som på level 3 på medic kit, 100% kjappere defib. Det er jo overlegent, men har aldri sett noe til det ingame? Du ser field upgrade scoren din rett ved siden av minimapet, over squad-listen din. Der er det 4 ikoner med en progressbar under. Scoren holdes så lenge en eller fler fra squaden er i live til enhver tid. Hvis sistemann dør mister man scoren og må begynne på nytt. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Billigste stede og kjøpe Premium? Ser de ikke har flere på lager hos G2play Kan jo vente litt med å kjøpe Premium. Fikk China dlcen med når jeg kjøpte BF4 i dag. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Billigste stede og kjøpe Premium? Ser de ikke har flere på lager hos G2play Jeg har en til overs, kan sende meg en PM om du vil. Kan sikkert komme frem til en enkel og grei løsning Ellers, fikk spillt litt singleplayer i dag... herregud hvor vanvittig dårlig. Rett og slett bortkastede resurser. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Flere som syntes at bf4 føles mer realistisk ut en bf3, til tross for at det er 100% arcade!? Kan ikke sette helt ord på hvorfor, men mulig det har noe med lyden å gjøre, i tillegg til at tempoet er satt ned litt, noe som er bra i mine øyne=) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Håper seriøst de fikser nettkoden. Har aldri opplevd noe så dårlig før. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Så har man begynt å henge etter 5 min gameplay. Satans legeme altså Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Håper seriøst de fikser nettkoden. Har aldri opplevd noe så dårlig før. Tror den er forskjellig for folk. Jeg synes den er bra 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Flere som syntes at bf4 føles mer realistisk ut en bf3, til tross for at det er 100% arcade!? Kan ikke sette helt ord på hvorfor, men mulig det har noe med lyden å gjøre, i tillegg til at tempoet er satt ned litt, noe som er bra i mine øyne=) Kanskje ikke mer realistisk, men for meg ligger den største forskjellen i at jeg synes våpnene høres og føles bedre. Pluss det at assault rifles nå faktisk gjør litt skade på avstand, og pdw's fungerer på mer enn 5 meters hold. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tror den er forskjellig for folk. Jeg synes den er bra Merkelig, i betaen følte jeg den var bra, men nå sliter jeg skikkelig med og treffe folk, selv om de står stille. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tror den er forskjellig for folk. Jeg synes den er bra Du må da være den eneste som synes den er bra. Har sett flere Youtubere som mener at nettkoden er værre enn det var i BF3. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kanskje ikke mer realistisk, men for meg ligger den største forskjellen i at jeg synes våpnene høres og føles bedre. Pluss det at assault rifles nå faktisk gjør litt skade på avstand, og pdw's fungerer på mer enn 5 meters hold. Ja, tenkte på det samme selv, at våpen gjøre mer skade på avstand. Nå er det faktisk fint mulig å drepe på lang avstand, uten å være sniper! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du må da være den eneste som synes den er bra. Har sett flere Youtubere som mener at nettkoden er værre enn det var i BF3. Så om noen sier det på Youtube, så kan man med en gang si at det er sant for alt og alle? Jeg synes nettkoden er hakket bedre enn den var i BF3. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 ACW-R er jo helt rått! I underkant av 40 kills i løpet av en conquest omgang på ps3, det er vell ikke så gæli =) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Vannvittig bra lyd altså, jeg likte lyden i Bf3 og her har de tatt ennå et steg. Det å bli skutt etter er nesten gøy når det høres så bra ut. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 call of duty ghost er bedre enn bf4?Nei. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Så om noen sier det på Youtube, så kan man med en gang si at det er sant for alt og alle? Jeg synes nettkoden er hakket bedre enn den var i BF3. Noen? Alle klager på at det er ræva nettkode. Lvlcap, Xfactor for å nevne noen. Endret 5. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Vannvittig bra lyd altså, jeg likte lyden i Bf3 og her har de tatt ennå et steg. Det å bli skutt etter er nesten gøy når det høres så bra ut. Helt enig, lyden gjør en vesentlig forskjell på spille opplevelsen=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå