Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke level på kits? Eller snakker du om hvordan du kan se hvor høy field upgrade score du har?

På field upgrades er det 4 levels på hvert kit. Mulig jeg har misforstått, men trodde at man unlocka disse levelsa etterhvert. Som på level 3 på medic kit, 100% kjappere defib. Det er jo overlegent, men har aldri sett noe til det ingame?

Lenke til kommentar

På field upgrades er det 4 levels på hvert kit. Mulig jeg har misforstått, men trodde at man unlocka disse levelsa etterhvert. Som på level 3 på medic kit, 100% kjappere defib. Det er jo overlegent, men har aldri sett noe til det ingame?

Du ser field upgrade scoren din rett ved siden av minimapet, over squad-listen din. Der er det 4 ikoner med en progressbar under. Scoren holdes så lenge en eller fler fra squaden er i live til enhver tid. Hvis sistemann dør mister man scoren og må begynne på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Billigste stede og kjøpe Premium? Ser de ikke har flere på lager hos G2play

Jeg har en til overs, kan sende meg en PM om du vil. Kan sikkert komme frem til en enkel og grei løsning :)

Ellers, fikk spillt litt singleplayer i dag... herregud hvor vanvittig dårlig. Rett og slett bortkastede resurser.

Lenke til kommentar

Flere som syntes at bf4 føles mer realistisk ut en bf3, til tross for at det er 100% arcade!?

Kan ikke sette helt ord på hvorfor, men mulig det har noe med lyden å gjøre, i tillegg til at tempoet er satt ned litt, noe som er bra i mine øyne=)

Lenke til kommentar

Flere som syntes at bf4 føles mer realistisk ut en bf3, til tross for at det er 100% arcade!?

Kan ikke sette helt ord på hvorfor, men mulig det har noe med lyden å gjøre, i tillegg til at tempoet er satt ned litt, noe som er bra i mine øyne=)

Kanskje ikke mer realistisk, men for meg ligger den største forskjellen i at jeg synes våpnene høres og føles bedre. Pluss det at assault rifles nå faktisk gjør litt skade på avstand, og pdw's fungerer på mer enn 5 meters hold.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke mer realistisk, men for meg ligger den største forskjellen i at jeg synes våpnene høres og føles bedre. Pluss det at assault rifles nå faktisk gjør litt skade på avstand, og pdw's fungerer på mer enn 5 meters hold.

Ja, tenkte på det samme selv, at våpen gjøre mer skade på avstand. Nå er det faktisk fint mulig å drepe på lang avstand, uten å være sniper!

Lenke til kommentar

Så om noen sier det på Youtube, så kan man med en gang si at det er sant for alt og alle?

Jeg synes nettkoden er hakket bedre enn den var i BF3.

Noen? Alle klager på at det er ræva nettkode. Lvlcap, Xfactor for å nevne noen.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...