Raul07 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Første dagen for min del eg aldri kommer i gang, får spilt 5 min så krasjer det. Da blir det stillbilde med en jævla lyd Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nei, der gav eg opp for i dag. Prøvd 7 ganger men klikker et få minutt Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jepp! Jeg jobber med et prosjekt nå, kan ikke si for mye siden hollywood somregel stjeler ideen min. Det jeg kan si er at det blir mye veldig middelmådig spilling, musikk jeg tar fra Hans Zimmer og elendig klipping :-) Hadde ikke forventet noe annet 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har gått til innkjøp av BF4 til PC, litt mot min egen dømmekraft. Spilte det nemlig på PS3 i helgen, og det var sørgelige greier. Tekniske problemer, veldig knotete å joine servere sammen med venner og havne i samme squad, få spillere på mange av kartene, knotete menyer etc. Men må si det er noe helt annet på PC. Bortsett det håpløse systemet med Origin og nettleseren, så er det meget bra, og opplevde få tekniske problemer. Har hørt mye om nettkoden, og folk som tilsynelatende blir skutt gjennom tykke vegger, men for meg virker det bedre enn BF3 så langt. Har vel noe med at folk har for høy ping? Tror jeg lå på rundt 20 ping. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Spilte igjennom SP kjapt, for å få unlocks, men har hverken fått våpen eller dogtags. What gives? Edit: Der fikk jeg noen av dem, evig til lag på ting ser det ut som. Not good. Endret 5. november 2013 av lain Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skjønner ikke hvorfor Origin ikke laster ned med full hastighet. 7 timer på å laste ned BF4 :O Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skjønner ikke hvorfor Origin ikke laster ned med full hastighet. 7 timer på å laste ned BF4 :O Du skal ikke klage, brukte godt over 24 timer med mine 100 KB/s. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skjønner ikke hvorfor Origin ikke laster ned med full hastighet. 7 timer på å laste ned BF4 :O Jeg lastet ned med veldig bra hastighet, faktisk. Overraskende bra. I underkant av 4 MB tror jeg, og får sjelden over 3 vanligvis i Steam. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skjønner ikke hvorfor Origin ikke laster ned med full hastighet. 7 timer på å laste ned BF4 :O Det er fordi du klager for mye 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Én ting som er veldig bra med SP/Campaign er at man får spilt BF4 mens man venter på at de skal få MP delen ut av betastadiet. :/ Tar mer enn 4-5 timer å fikse opp i disse multiplayerproblemene er jeg redd. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er det noen sted hvor man kan se hvilken level man har på de forskjellige kitsa? Defensive, Offensive, Medic osv. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 call of duty ghost er bedre enn bf4? Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Unlocks -> Kits Ja, det står hvilket kit man har unlocka, men står jo ingenting om hvilken level man har. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er fordi du klager for mye Hva er det jeg klager på? At Origin bruker 7 timer på å laste ned et spill? Er vel lov å klage da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Hva er det jeg klager på? At Origin bruker 7 timer på å laste ned et spill? Er vel lov å klage da. Mener å ha lest ganske mye klaging av deg i det siste i forskjellige tråder Det er ikkje origin sin feil, det er sikkert din feil Endret 5. november 2013 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mener å ha lest ganske mye klaging av deg i det siste i forskjellige tråder Det er ikkje origin sin feil, det er sikkert din feil Som hva? Hvordan kan det være min feil? Steam laster ned med full hastighet her, mens Origin laster ned med 2-300 KB/S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen er uheldige. Her makser den linja, og jeg laster faktisk talt over hastigheten jeg får fra Get Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kjøpte BF4 her om dagen for å se om de har klart å redde seg fra arcade-helvettet, men den gang ei. Arcade all over. Blir for mye run and gun for min del, dessverre. Tilbake til arma I go Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kan man sortere ut etter antall tickets? Er pisselei av å ende på servere med 500+++++ tickets. Mulig jeg er helt blind altså, men ser ikke noe slikt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå