eRextion Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Suppressor gjør at range og damage synker, jo. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hadde det ikke vært før at jeg hadde kjøpt BF4 online, sku jeg ha putta coveret til BF4 lagt opp i ræva til personen som har laget det.Men fra spøk til alvor. Skulle prøve å spille i dag, fikk da opp melding i Origin at spille måtte installeres, selv om jeg har det installert og lå enda fysisk plassert på disken. Men allikevel, slettet det fra disken å prøvde å installere det på nytt. Kom til 75 % nedlastning, fikk jeg feilmelding og den slettet alt.!!! Tips? Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jepp, det gjør det. Jeg har prøvd suppressor på sniper men da må man kompansere så veldig med tanke på høyde, og det er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Suppressor gjør at range og damage synker, jo. Mener at eg leste at Suppressor var endret? Synes det var litt rart selv, men ingen ekspert. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg unlocket nettopp en supressor på en DMR, men fant ut at det ikke var verdt å bruke den. Nå får man en grafisk fremvisning av hvordan ulike unlocks påvirker karakteristikken på våpen, sånn som range o.l! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 ja denne dritten er enda bugga, funket fint en stund men nå ble jeg disconnected med 6k points på en match som nesten var ferdig ...... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Mener at eg leste at Suppressor var endret? Synes det var litt rart selv, men ingen ekspert. Ja, stemmer det. Du mister ikke dmg ved å bruke supressor lengre. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Krasjer stadig dette. Minner meg om alle problemene med BF2!!! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hmm delte meninger om lyddemper her ser jeg. Jeg fikk også den oppfatningen av at den ikke tok mindre skade, men det høres jo litt rart ut det også Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Trodde det var som i BF3 der det var raskere fall i skaden våpnet gjør, nå i BF4 er det helt lik skade ser jeg. Sverger til lyd demperen selv. Edit: Med mindre symthic tar helt feil da. http://symthic.com/bf4-multi-comparison?w1=M98B&w2=M98B&w3=None&w4=None&w5=None&a11=Suppressor+%28Any%29&a21=None&a31=None&a41=None&a51=None&a12=None&a22=None&a32=None&a42=None&a52=None Endret 4. november 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Har de fjernet det at man har 1 sekund eller 2 udødelighet når man spawner eller blir vekket? Er jo rene gangbangen her. Endret 4. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Usikker. Dauer alltid med en gang jeg spawner, men har ofte problemer med å ta ned andre folk når de spawner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Er vel på trynet bugget det systemet også. Tiltet helt og holdent her i sted... Endret 4. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Andre enn meg som får opp "No contact with EA Online" når jeg prøver å joine en server nå? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Meg og kompisen min får det, alle serverene mister folk. Tipper det gjelder alle :o Lenke til kommentar
wotg Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Skuffende at Dice leverer et så uferdig spill. Så mange problemer at det nesten ikke går an å spille. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor det konstant skal fucke opp ting, slik at vi må starte på nytt. Behold hvordan fly og helo virket i BF2 og jobb heller med opplevelsen. Det samme med våpnene, behold hvordan ting virker, bare forbedre animasjonene, grafikken, muligheten til å customize osv. Viktigst av alt: få gjort noe med våpen lydene, de er TOTALT urealistiske! Veldig skuffet etter å ha brukt rundt 800,- på spillet. Det ordner seg sikkert, men det tar nok desverre tre - fire måneder Endret 4. november 2013 av wotg Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Jepp, spillte min første runde nå, disconnected og nå får jeg ikke kontakt med EA Online :/ Vært artig og sett inboxen til EA/DICE nå, tipper det er en del rage mailer ^^ Endret 4. november 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 De har klart å legge inn kø systemet allerede hvertfall, så er jo lov å håpe på at de andre tingene blir fikset fortløpende.. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har de fjernet det at man har 1 sekund eller 2 udødelighet når man spawner eller blir vekket? Er jo rene gangbangen her. Når man blir defib, så får man faktisk litt meir helse. Står slik i beskrivelsen på den tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå