Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er vel ikke noen som kan klage på det! Elsker å ha rett angående spill. Sa fra dag en at Battlefield 4 kom til å bli fantastisk :)

Baner som faktisk fungerer i tre dimensjoner er et bra fremskritt, men ellers er det fint lite som imponerer:

Grafikken er virkelig ikke imponerende, kan til og med se flere assets kopiert direkte fra BF3 uten økning i detaljer.

Gunplayet ser ikke ut til å ha blitt forbedret nevneverdig.

De viser ikke fram noe nytt som ikke er forventet å se.

Banene ser ikke ut til å ha blitt større.

Det blir sikkert en fin oppfølger, men det var dessverre akkurat dette jeg forventet, dette burde definitivt vært en utvidelse til BF3 og ikke et nytt spill. Dessuten er det en MMS, og den sjangeren har blitt ødelagt av CoD.

Så nei, det er definitivt mulig å ikke være fornøyd her, og du har ikke nødvendigvis rett.

EDIT:

Og mer skriptet singleplayer har blitt vist, noe du hardnakket mente ikke kom til å skje.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener du seriøst at det trengs å forbedres? Jeg synes det er noe av det beste med BF.

Rekyl, bullet spread, recoil patterns, og ballistics er alle svært enkelt implementert: enkelt å lære, enkelt å mestre.

BF4 ser ut til å få samme problem som BF3: ekstremt lav skillcap, dette gjør spillet fullstendig uaktelt for min del.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Baner som faktisk fungerer i tre dimensjoner er et bra fremskritt, men ellers er det fint lite som imponerer:

Grafikken er virkelig ikke imponerende, kan til og med se flere assets kopiert direkte fra BF3 uten økning i detaljer.

Det blir sikkert en fin oppfølger, men det var dessverre akkurat dette jeg forventet, dette burde definitivt vært en utvidelse til BF3 og ikke et nytt spill. Dessuten er det en MMS, og den sjangeren har blitt ødelagt av CoD.

Så nei, det er definitivt mulig å ikke være fornøyd her, og du har ikke nødvendigvis rett.

Spillet er fremdeles i Alpha, så alt for tidlig å si noe om grafikken.

Gunplayet i BF3 er vel så bra som det kan bli synes jeg, så at de bruker copy/paste her gjør ikke meg noe.

Nå har vi kun fått se et map, så blir jo litt feil å si at brettene ikke er større. Jeg tror nå kanskje brettene blir noe alla BF3 med både store og småe brett.

Lenke til kommentar

Info om Commander:

Deilig å sitte på jobb og redde laget sitt med en velplassert bombe! :D

Men altså, hva skjer med flagget på toppen av bygningen som raser?

Det lurte jeg på og! :D Mulig det bare blir i midten av masse ruiner? Mye av banen blir jo rasert av en så svær skyskraper dette sammen.

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Spillet er fremdeles i Alpha, så alt for tidlig å si noe om grafikken.

Gunplayet i BF3 er vel så bra som det kan bli synes jeg, så at de bruker copy/paste her gjør ikke meg noe.

Nå har vi kun fått se et map, så blir jo litt feil å si at brettene ikke er større. Jeg tror nå kanskje brettene blir noe alla BF3 med både store og småe brett.

Helt riktig at grafikken kan forbedres, men BF3 hadde samme grafikkteknologi fra Alpha til release med et par småfikser for å få MSAA til å koste dobbelt så mye ytelse og senke bildekvaliteten så Nvidia kunne få tronen i spillet.

Gunplayet i BF3 er lite variert og rimelig kjedelig, jeg mistenker at mye av skylda kan legges på konsoller og at det ble designet for gamepads.

BF3 hadde små og mindre små brett, ingen av dem var virkelig store.

Jeg forstår at jeg er unntaket her, men jeg ser virkelig ikke hva som gjør at BF4 kan kalles BF4 og ikke BF3 Expansion.

Lenke til kommentar
Baner som faktisk fungerer i tre dimensjoner er et bra fremskritt, men ellers er det fint lite som imponerer: Grafikken er virkelig ikke imponerende, kan til og med se flere assets kopiert direkte fra BF3 uten økning i detaljer. Gunplayet ser ikke ut til å ha blitt forbedret nevneverdig. De viser ikke fram noe nytt som ikke er forventet å se. Banene ser ikke ut til å ha blitt større. Det blir sikkert en fin oppfølger, men det var dessverre akkurat dette jeg forventet, dette burde definitivt vært en utvidelse til BF3 og ikke et nytt spill. Dessuten er det en MMS, og den sjangeren har blitt ødelagt av CoD. Så nei, det er definitivt mulig å ikke være fornøyd her, og du har ikke nødvendigvis rett. EDIT: Og mer skriptet singleplayer har blitt vist, noe du hardnakket mente ikke kom til å skje.

Hahaha, triste mann! Har aldri sagt at det ikke kom til å bli scripet enspiller. Du kan faktisk ha scriptet og åpne områder vet du. Men det er klart, du tyr som vanlig til løgn for å styrke argumentene dine. DICE kan jo ikke vinne med deg, selv når de vise frem noe så fantastisk som BF4. Kaster ikke bort mer tid på noen så negativ som deg.

Endret av sthusby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatert første post i tråden

E3 visninger 10 juni

Battlefield.no

Alle de nye videoene på ett sted

E3: EA pressekonferanse med streams og diskusjon på mumble (Streams kan ses enda)

E3: Microsoft pressekonferanse med streams og diskusjon på mumble (Stream kan ses enda)

Gamer.no

Vi viste EAs pressekonferanse

Vi viste Xbox-konferansen

Spill.no ??

Finner ingen streams eller nyheter om BF4 visningene i skrivende stund

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Hahaha, triste mann! Har aldri sagt at det ikke kom til å bli scripet enspiller.

Nei vel, jeg fikk inntrykk av at du mente det i denne tråden, men det virker som om enkelte av postene der har blitt slettet :hmm:

Du kan faktisk ha scriptet og åpne områder vet du.

Scripiting reduserer gameplayet til å være on-rails, det er ikke mulig å ha "on-rail gameplay" sammen med "open word gameplay," du kan likegodt prøve å blande vann og olje.

Men det er klart, du tyr som vanlig til løgn for å styrke argumentene dine.

Jeg bruker ofte hyperboler, det er ikke det samme som å lyve.

DICE kan jo ikke vinne med deg, selv når de vise frem noe så fantastisk som BF4.

BF4 er på ingen måte en fantastisk oppfølger som fikser alt som er galt med BF3, det var hele poenget mitt.

Kaster ikke bort mer tid på noen så negativ som deg.

Flott, da slipper jeg å se flere svar fra deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt enig med det du sier, men jeg velger heller å se det på en slik måte at BF4 KAN bli det spillet BF3 skulle ha vært. Kommer jeg over min avsmak for Origin, er det mulig jeg ser nærmere på det. Det blir definitivt uansett ikke noen forhåndsbestilling. :p

Ingen som har postet denne ennå?

http://www.youtube.com/watch?v=3nJY7n8KaOY

Lenke til kommentar

Scripiting reduserer gameplayet til å være on-rails, det er ikke mulig å ha "on-rail gameplay" sammen med "open word gameplay," du kan likegodt prøve å blande vann og olje.

Nei, det er jo sant. Er jo ikke akkurat som Elder Scrolls, Red Dead, GTA, Saint's Row, Assassin's Creed, Far Cry, Borderlands, Fallout, Fable, Infamous, Dead Island eller Crackdown har scriptede sekvenser.

Nei vent... De har det.

Lenke til kommentar

Nei, det er jo sant. Er jo ikke akkurat som Elder Scrolls, Red Dead, GTA, Saint's Row, Assassin's Creed, Far Cry, Borderlands, Fallout, Fable, Infamous, Dead Island eller Crackdown har scriptede sekvenser.

Nei vent... De har det.

Og hvor mye frihet har du når disse sekvensene kjører? Ingen? Akkurat som jeg sa.

Var det ikke du som ikke skulle kaste bort mer tid på meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...