Quote Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kun jeg som tenker på mulighetene med C4 i heisen? 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Tja, er vel ikke noen som kan klage på det! Elsker å ha rett angående spill. Sa fra dag en at Battlefield 4 kom til å bli fantastisk Baner som faktisk fungerer i tre dimensjoner er et bra fremskritt, men ellers er det fint lite som imponerer: Grafikken er virkelig ikke imponerende, kan til og med se flere assets kopiert direkte fra BF3 uten økning i detaljer. Gunplayet ser ikke ut til å ha blitt forbedret nevneverdig. De viser ikke fram noe nytt som ikke er forventet å se. Banene ser ikke ut til å ha blitt større. Det blir sikkert en fin oppfølger, men det var dessverre akkurat dette jeg forventet, dette burde definitivt vært en utvidelse til BF3 og ikke et nytt spill. Dessuten er det en MMS, og den sjangeren har blitt ødelagt av CoD. Så nei, det er definitivt mulig å ikke være fornøyd her, og du har ikke nødvendigvis rett. EDIT: Og mer skriptet singleplayer har blitt vist, noe du hardnakket mente ikke kom til å skje. Endret 10. juni 2013 av arni90 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gunplayet ser ikke ut til å ha blitt forbedret nevneverdig. Mener du seriøst at det trengs å forbedres? Jeg synes det er noe av det beste med BF. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Mener du seriøst at det trengs å forbedres? Jeg synes det er noe av det beste med BF. Rekyl, bullet spread, recoil patterns, og ballistics er alle svært enkelt implementert: enkelt å lære, enkelt å mestre. BF4 ser ut til å få samme problem som BF3: ekstremt lav skillcap, dette gjør spillet fullstendig uaktelt for min del. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Baner som faktisk fungerer i tre dimensjoner er et bra fremskritt, men ellers er det fint lite som imponerer: Grafikken er virkelig ikke imponerende, kan til og med se flere assets kopiert direkte fra BF3 uten økning i detaljer. Gunplayet ser ikke ut til å ha blitt forbedret nevneverdig. De viser ikke fram noe nytt som ikke er forventet å se. Banene ser ikke ut til å ha blitt større. Det blir sikkert en fin oppfølger, men det var dessverre akkurat dette jeg forventet, dette burde definitivt vært en utvidelse til BF3 og ikke et nytt spill. Dessuten er det en MMS, og den sjangeren har blitt ødelagt av CoD. Så nei, det er definitivt mulig å ikke være fornøyd her, og du har ikke nødvendigvis rett. Spillet er fremdeles i Alpha, så alt for tidlig å si noe om grafikken.Gunplayet i BF3 er vel så bra som det kan bli synes jeg, så at de bruker copy/paste her gjør ikke meg noe. Nå har vi kun fått se et map, så blir jo litt feil å si at brettene ikke er større. Jeg tror nå kanskje brettene blir noe alla BF3 med både store og småe brett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Men altså, hva skjer med flagget på toppen av bygningen som raser? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Info om Commander: Deilig å sitte på jobb og redde laget sitt med en velplassert bombe! Men altså, hva skjer med flagget på toppen av bygningen som raser? Det lurte jeg på og! Mulig det bare blir i midten av masse ruiner? Mye av banen blir jo rasert av en så svær skyskraper dette sammen. Endret 10. juni 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) BF4 klippet som EA viste var helt sykt....når bygningen raste så satt jeg å gliste ifra øre til øre. Endret 10. juni 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Spillet er fremdeles i Alpha, så alt for tidlig å si noe om grafikken. Gunplayet i BF3 er vel så bra som det kan bli synes jeg, så at de bruker copy/paste her gjør ikke meg noe. Nå har vi kun fått se et map, så blir jo litt feil å si at brettene ikke er større. Jeg tror nå kanskje brettene blir noe alla BF3 med både store og småe brett. Helt riktig at grafikken kan forbedres, men BF3 hadde samme grafikkteknologi fra Alpha til release med et par småfikser for å få MSAA til å koste dobbelt så mye ytelse og senke bildekvaliteten så Nvidia kunne få tronen i spillet. Gunplayet i BF3 er lite variert og rimelig kjedelig, jeg mistenker at mye av skylda kan legges på konsoller og at det ble designet for gamepads. BF3 hadde små og mindre små brett, ingen av dem var virkelig store. Jeg forstår at jeg er unntaket her, men jeg ser virkelig ikke hva som gjør at BF4 kan kalles BF4 og ikke BF3 Expansion. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Baner som faktisk fungerer i tre dimensjoner er et bra fremskritt, men ellers er det fint lite som imponerer: Grafikken er virkelig ikke imponerende, kan til og med se flere assets kopiert direkte fra BF3 uten økning i detaljer. Gunplayet ser ikke ut til å ha blitt forbedret nevneverdig. De viser ikke fram noe nytt som ikke er forventet å se. Banene ser ikke ut til å ha blitt større. Det blir sikkert en fin oppfølger, men det var dessverre akkurat dette jeg forventet, dette burde definitivt vært en utvidelse til BF3 og ikke et nytt spill. Dessuten er det en MMS, og den sjangeren har blitt ødelagt av CoD. Så nei, det er definitivt mulig å ikke være fornøyd her, og du har ikke nødvendigvis rett. EDIT: Og mer skriptet singleplayer har blitt vist, noe du hardnakket mente ikke kom til å skje. Hahaha, triste mann! Har aldri sagt at det ikke kom til å bli scripet enspiller. Du kan faktisk ha scriptet og åpne områder vet du. Men det er klart, du tyr som vanlig til løgn for å styrke argumentene dine. DICE kan jo ikke vinne med deg, selv når de vise frem noe så fantastisk som BF4. Kaster ikke bort mer tid på noen så negativ som deg. Endret 10. juni 2013 av sthusby 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Men altså, hva skjer med flagget på toppen av bygningen som raser? Man har jo sett i andre BF-spel at det finnes flere 'nivå', som tar for seg på forskjellige steder på banen. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Oppdatert første post i tråden E3 visninger 10 juni Battlefield.no Alle de nye videoene på ett sted E3: EA pressekonferanse med streams og diskusjon på mumble (Streams kan ses enda) E3: Microsoft pressekonferanse med streams og diskusjon på mumble (Stream kan ses enda) Gamer.no Vi viste EAs pressekonferanse Vi viste Xbox-konferansen Spill.no ?? Finner ingen streams eller nyheter om BF4 visningene i skrivende stund Endret 10. juni 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 BF3 hadde små og mindre små brett, ingen av dem var virkelig store. Armored Kill ga oss noen nokså gigantiske kart i BF-sammenheng. Mapdesignet (baser og flagg) var dårlig, men kartene har fortsatt mye slagmark. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hahaha, triste mann! Har aldri sagt at det ikke kom til å bli scripet enspiller. Nei vel, jeg fikk inntrykk av at du mente det i denne tråden, men det virker som om enkelte av postene der har blitt slettet Du kan faktisk ha scriptet og åpne områder vet du. Scripiting reduserer gameplayet til å være on-rails, det er ikke mulig å ha "on-rail gameplay" sammen med "open word gameplay," du kan likegodt prøve å blande vann og olje. Men det er klart, du tyr som vanlig til løgn for å styrke argumentene dine. Jeg bruker ofte hyperboler, det er ikke det samme som å lyve. DICE kan jo ikke vinne med deg, selv når de vise frem noe så fantastisk som BF4. BF4 er på ingen måte en fantastisk oppfølger som fikser alt som er galt med BF3, det var hele poenget mitt. Kaster ikke bort mer tid på noen så negativ som deg. Flott, da slipper jeg å se flere svar fra deg. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jaja, hva sier dere gutter og jenter. Blir kjekt med Battlefield 4, eller hva? Så kan de som ikke ser frem til den beste flerspilleropplevelsen noen gang bare fokusere på... Tja? Hva skal de fokusere på? Være negative på internett antar jeg. 3 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Baner som faktisk fungerer i tre dimensjoner er et bra fremskritt, men ellers er det fint lite som imponerer: Grafikken er virkelig ikke imponerende, kan til og med se flere assets kopiert direkte fra BF3 uten økning i detaljer. Gunplayet ser ikke ut til å ha blitt forbedret nevneverdig. De viser ikke fram noe nytt som ikke er forventet å se. Banene ser ikke ut til å ha blitt større. Det blir sikkert en fin oppfølger, men det var dessverre akkurat dette jeg forventet, dette burde definitivt vært en utvidelse til BF3 og ikke et nytt spill. Dessuten er det en MMS, og den sjangeren har blitt ødelagt av CoD. Er litt enig med det du sier, men jeg velger heller å se det på en slik måte at BF4 KAN bli det spillet BF3 skulle ha vært. Kommer jeg over min avsmak for Origin, er det mulig jeg ser nærmere på det. Det blir definitivt uansett ikke noen forhåndsbestilling. Ingen som har postet denne ennå? http://www.youtube.com/watch?v=3nJY7n8KaOY Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Scripiting reduserer gameplayet til å være on-rails, det er ikke mulig å ha "on-rail gameplay" sammen med "open word gameplay," du kan likegodt prøve å blande vann og olje. Nei, det er jo sant. Er jo ikke akkurat som Elder Scrolls, Red Dead, GTA, Saint's Row, Assassin's Creed, Far Cry, Borderlands, Fallout, Fable, Infamous, Dead Island eller Crackdown har scriptede sekvenser. Nei vent... De har det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 http://youtu.be/TWtkpHfD7ZQ 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nei, det er jo sant. Er jo ikke akkurat som Elder Scrolls, Red Dead, GTA, Saint's Row, Assassin's Creed, Far Cry, Borderlands, Fallout, Fable, Infamous, Dead Island eller Crackdown har scriptede sekvenser. Nei vent... De har det. Og hvor mye frihet har du når disse sekvensene kjører? Ingen? Akkurat som jeg sa. Var det ikke du som ikke skulle kaste bort mer tid på meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå