Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Har endelig kommet meg igjennom BF4 single-player campaign på PS3 nå idag, og synes egentlig hele seansen var litt kort. (Før alle lader kanonene/hagla/weapon of choice - ja, jeg vet at de fleste spiller BF4 for multiplayer-delen, men jobb/liv/familie gjør at jeg ikke kan joine en clan, det blir bare halvhjertet og fail)

Spillet har vært helt uten bugs, helt frem til oppdrag 6 - Tashgar. Og bug`en var selvfølgelig i de 10 siste sekundene av oppdraget så det var ikke mulig å fullføre det. Restart fra checkpoint var også nytteløst, så det var bare å starte på nytt - og det tok litt tid å spille gjennom akkurat det oppdraget. Jammen bra jeg hadde fri før vakt idag :)

Når jeg går av vakt i morgen så begynner jeg på single-player delen på COD:Ghosts, men på PC - gleder meg til den også (før noen lader osv osv, joda - jeg spiller for morro skyld og camper ikke i noen av leirene i krigen BF vs CoD)

Spill og ha det gøy folkens :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er utrolig digg å løpe rundt som sniper nå uten suppression!

Har laget en liten montage av det til nå http://www.youtube.com/watch?v=HiAuww84HbE

Går utifra at dette er fra pc?

Merkelig at man ser såpass liten forskjell på pc grafikk og konsoll grafikk på youtube klipp! Vet jo at pc versjonen ser mye bedre ut, med mer detaljer og høyere oppløsning.Men dette kommer kanskje ikke så godt frem på slike klipp?

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Har endelig kommet meg igjennom BF4 single-player campaign på PS3 nå idag, og synes egentlig hele seansen var litt kort. (Før alle lader kanonene/hagla/weapon of choice - ja, jeg vet at de fleste spiller BF4 for multiplayer-delen, men jobb/liv/familie gjør at jeg ikke kan joine en clan, det blir bare halvhjertet og fail)

Hvorfor må du være i klan for å spille multiplayer? Jeg har ikke hatt tid til clan ting på over 10 år, men spiller jo masse multiplayer og har det gøy for det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Går utifra at dette er fra pc?

Merkelig at man ser såpass liten forskjell på pc grafikk og konsoll grafikk på youtube klipp! Vet jo at pc versjonen ser mye bedre ut, med mer detaljer og høyere oppløsning.Men dette kommer kanskje ikke så godt frem på slike klipp?

Grafikken er nok satt ned en del hakk, det ser langt fra slik ut her ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Tja, si det Feh. Kort svar for ikke å gå helt off-topic.

Å droppe inn og ut av servere hvor jeg ikke kjenner noen synes jeg er litt kjedelig, den sosiale delen av multiplayer er det jeg liker.

Spilte EVE i 6+ år, og man blir litt i sync/tunet av å spille sammen, og så er man stort sett på samme nivå. Nå blir jeg jo p0wned av absolutt alle på 1/3 av mine egen alder pga "alders-relatert lagg" ;) For ikke å snakke om frykten for å bli litt hekta igjen..... tror kona kjører PS3`en i mikrobølgeovnen da.

Lenke til kommentar

Er det noen som har spilt på både Win7 og Win8 med samme oppsett ellers og kan si noe om hvor mye det skiller ?

Jeg har Win8 gjennom skolen så utgiften til det ekke no problem, men skulle gjerne sluppet å installere det på gaming-maskinen da jeg har en del annet snask på den og det vil ta SÅÅ lang tid å legge inn alt på nytt...

Lenke til kommentar

Skulle vært et system der man kunne bare X antall av hver klasse på hvert lag. Er overflod med snipere for øyeblikket. Red Orchestra har dette, funker glimrende

Jeg har ikke hatt noe server crash i dag, men har hatt veldig mye lagg i dag. Føles ut som jeg har 1-2 tusen i ping men har kun 30-50.

Eg hadde en runde der eg ikke hadde hitmarker, fikk forsatt kill. Men ble straks mye vanskeligere å drepe følte eg, for oss menneskelig iallefall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...