Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Har endelig kommet meg igjennom BF4 single-player campaign på PS3 nå idag, og synes egentlig hele seansen var litt kort. (Før alle lader kanonene/hagla/weapon of choice - ja, jeg vet at de fleste spiller BF4 for multiplayer-delen, men jobb/liv/familie gjør at jeg ikke kan joine en clan, det blir bare halvhjertet og fail) Spillet har vært helt uten bugs, helt frem til oppdrag 6 - Tashgar. Og bug`en var selvfølgelig i de 10 siste sekundene av oppdraget så det var ikke mulig å fullføre det. Restart fra checkpoint var også nytteløst, så det var bare å starte på nytt - og det tok litt tid å spille gjennom akkurat det oppdraget. Jammen bra jeg hadde fri før vakt idag Når jeg går av vakt i morgen så begynner jeg på single-player delen på COD:Ghosts, men på PC - gleder meg til den også (før noen lader osv osv, joda - jeg spiller for morro skyld og camper ikke i noen av leirene i krigen BF vs CoD) Spill og ha det gøy folkens Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Det er utrolig digg å løpe rundt som sniper nå uten suppression! Har laget en liten montage av det til nå http://www.youtube.com/watch?v=HiAuww84HbE Går utifra at dette er fra pc? Merkelig at man ser såpass liten forskjell på pc grafikk og konsoll grafikk på youtube klipp! Vet jo at pc versjonen ser mye bedre ut, med mer detaljer og høyere oppløsning.Men dette kommer kanskje ikke så godt frem på slike klipp? Endret 4. november 2013 av dan83 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Har endelig kommet meg igjennom BF4 single-player campaign på PS3 nå idag, og synes egentlig hele seansen var litt kort. (Før alle lader kanonene/hagla/weapon of choice - ja, jeg vet at de fleste spiller BF4 for multiplayer-delen, men jobb/liv/familie gjør at jeg ikke kan joine en clan, det blir bare halvhjertet og fail) Hvorfor må du være i klan for å spille multiplayer? Jeg har ikke hatt tid til clan ting på over 10 år, men spiller jo masse multiplayer og har det gøy for det. 4 Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Går utifra at dette er fra pc? Merkelig at man ser såpass liten forskjell på pc grafikk og konsoll grafikk på youtube klipp! Vet jo at pc versjonen ser mye bedre ut, med mer detaljer og høyere oppløsning.Men dette kommer kanskje ikke så godt frem på slike klipp? Grafikken er nok satt ned en del hakk, det ser langt fra slik ut her ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Tja, si det Feh. Kort svar for ikke å gå helt off-topic. Å droppe inn og ut av servere hvor jeg ikke kjenner noen synes jeg er litt kjedelig, den sosiale delen av multiplayer er det jeg liker. Spilte EVE i 6+ år, og man blir litt i sync/tunet av å spille sammen, og så er man stort sett på samme nivå. Nå blir jeg jo p0wned av absolutt alle på 1/3 av mine egen alder pga "alders-relatert lagg" For ikke å snakke om frykten for å bli litt hekta igjen..... tror kona kjører PS3`en i mikrobølgeovnen da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hehe, ser den. Jeg spiller dog sammen med en noen i samme hverdagssituasjon som meg og vi spiller bare public over skype (på PC). Han ene jeg spiller med er vel godt over 40, noen ganger spiller vi med sønnen hans på 15 også Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Herregud, har blitt rank 9 fire ganger idag. Håpløst de greiene der.. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er det noen som har spilt på både Win7 og Win8 med samme oppsett ellers og kan si noe om hvor mye det skiller ? Jeg har Win8 gjennom skolen så utgiften til det ekke no problem, men skulle gjerne sluppet å installere det på gaming-maskinen da jeg har en del annet snask på den og det vil ta SÅÅ lang tid å legge inn alt på nytt... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Win8 installasjonen tar vare på brukere, oppsett og installerte programmer, Lenke til kommentar
amunds Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ingen negative følger ved å ikke utføre en clean installering...? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Selvsagt når eg får min beste start så langt, da klikker spillet. Og disse "gode" startene de kommer hvert skudd år her i gården, 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Driver og installerer BF4 nå, men gruer meg egentlig når jeg ser hvor mange som har problemer. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Samme her Får håpe dei får fiksa problema så fort som mogleg Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ingen negative følger ved å ikke utføre en clean installering...? Slikt vet man aldri. Hos meg gikk det greit. Men så er ingenting bedre enn en clean install da Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Ser ut som de skal fikse noe imorgen Får håpe de gjør noe fornuftig Endret 4. november 2013 av winmedi Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har ikke hatt noe server crash i dag, men har hatt veldig mye lagg i dag. Føles ut som jeg har 1-2 tusen i ping men har kun 30-50. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Skulle vært et system der man kunne bare X antall av hver klasse på hvert lag. Er overflod med snipere for øyeblikket. Red Orchestra har dette, funker glimrende Jeg har ikke hatt noe server crash i dag, men har hatt veldig mye lagg i dag. Føles ut som jeg har 1-2 tusen i ping men har kun 30-50. Eg hadde en runde der eg ikke hadde hitmarker, fikk forsatt kill. Men ble straks mye vanskeligere å drepe følte eg, for oss menneskelig iallefall Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Åpnet nettopp min første Weapon Battlepack. Er ikke overrasket over at den ikke inneholdt spesielt mye interessant! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er det sånn at Suppressor ikke gjør mindre skade? Da er det vel nesten bare fordeler å han den på om det stemmer. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Står på bilde over at det blir redusert fart på kula. Ergo mindre skade vil jeg tro. Sjekk ut denne nettsiden: http://symthic.com/bf4-stats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå