Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg har flaks men spilte 3-4 timer i strekk seint igår kveld/natt uten noe surr av noe slag. Er det mulig at den fixen de skrev om i Battlelog har kommet på plass kanskje?

Samme gjorde jeg og 4 andre kamerater. tidelig på kvelden derimot var det 80% rundene som klikka.

Lenke til kommentar

Noen premium-medlemer her som fikk Gold Battlepack inatt? Man skulle jo få det.. Jeg har iallefall ikke fått noe :p

Fikk min nå. Hadde den ikke for 1 time siden, så det kommer vel ut.

Edit: Fikk faktisk noe jeg fikk bruk for, i form av 20x til M40A5. Fikk også et lightning emblem, noe jeg ikke har sett før.

Endret av Hburn
Lenke til kommentar

Flere som opplever å ofte blir drept i det de spawner? Virker som spillet laster deg inn og lar deg stå og kope ett sekund før du faktisk får kontroll.

Ja dette er det nest mest irriterende etter netcode laggingen. Eller det har kanskje en sammenheng.

Man er jo synelig for fienden før man har lastet ferdig inn på sin egen skjerm. Dette passer utrolig dårlig da Dice har gjort så man tar skade med engang man spawner.

Lenke til kommentar

Flere som opplever å ofte blir drept i det de spawner? Virker som spillet laster deg inn og lar deg stå og kope ett sekund før du faktisk får kontroll.

4 ganger på rad i går. 4.gangen kom det ett rimelig grovt,høylytt og fortvilet " FY FAEN" der jeg satt. Klikker av slikt.

Noen her som sliter med FPS? Jeg har gtx 670 og får 1-10 i fps.... Noen som vet om fix?

Fint om du kunne komme med resten av oppsettet ditt, Windows 7 eller 8? Cpu?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...