Kakeshoma Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har 27" skjerm, men merker det er aaaaaalt for smått til å kunne nyte grafikken... En del krasjing (rart ord) i dag, men bedre inntrykk enn i går Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Gikk akkurat over til Win8.1 i dag, og foreløpig har jeg ikke fått noen flere audioloop crash som før. Derimot har jeg hatt mye disconnections fra mange forskjellige servere i dag, med melding: Game disconnected: client closed down connection. Skjønner ikke helt hvorfor denne kommer hele tiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Satan i helvete for noe fitte ustabile greier dette her var i kvelda da. Makan. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Mistet det meste av motivasjon til å spille Bf4 nå, etter så mange dc og så mye ustabile servere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 positivt overasket over bf4! Spilt det mye i helgen. Hadde ikke tenkt til å kjøpe det, da 3`ern var skuffende for min del, krasjet også aaaalt for ofte da jeg prøvde det. Er det egentlig noe stor forskjell fra 3 til 4? var det dumt av meg og ikke prøve 3`ern skikkelig? Jaja, koser meg hvertfall med bf4 Grafisk sett er de veldig like, men jeg synes destruksjon er noe som trekker meget høyt opp. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Gjelder å holde seg unna operation lockdown iallefall. Ingenting som klikker så mye som det. Hva er egentlig poenget med stealth jet? Ikke kan det ta ned ting i luften, ikke kan det drepe ting på bakken. Og så er i tillegg attack jet bedre til dogfight :o lattis. Fjern kanon og sleng inn en ekstra slot for heatseekers, TV eller what ever på attack jet. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) gikk alle serverene ned nå? eller er det hos meg det er noe rart `? Error Could not join this server: it's not there anymore. *ellers* er det noen maps som minner om bf3 canals for DM? Trenger jo relativt mye kills for å få unlocks.... Endret 3. november 2013 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 gikk alle serverene ned nå? eller er det hos meg det er noe rart `? Error Could not join this server: it's not there anymore. Hos meg er det servere. Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Serveren jeg nettopp spilte på sa ifra at det var Server Update etter runden, så det kan være det har kommet en update så serverne restarter rundt om kring. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er det bare jeg som syntes at det er alt for mye kjøretøy? Og mye av de er veldig OP i forhold til infantry, tar jo opp alle rakettene for å ta ut en tanks hvis den ikke blir reparert. Blir jo umulig å spille infantry med alt det Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kan snart lage en god komedie av denne nettkoden. Greit nok ingen verdens mester. Men at eg står i skyter folk i ryggen men kulene ikke treffer, og plutselig dreper han meg da er det ikke bare eg som er dårlig. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er det bare jeg som syntes at det er alt for mye kjøretøy? Og mye av de er veldig OP i forhold til infantry, tar jo opp alle rakettene for å ta ut en tanks hvis den ikke blir reparert. Blir jo umulig å spille infantry med alt det Jo er enig der. De som er uenig er vel de som sitter hele rundene i tank eller heli og dominere hele runden. Da er det nok ekstremt moro. For min del som oftest er på bakken så blir det kjøretøy på noen av banene rundt hvert hjørne 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Inf må bevege seg som squads. Håpløst hvis en dude med RPG skal ta ut tanks hele tiden. Særlig siden det er 16 mann som løper rundt med de på kjøretøymaps. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Inf må bevege seg som squads. Håpløst hvis en dude med RPG skal ta ut tanks hele tiden. Særlig siden det er 16 mann som løper rundt med de på kjøretøymaps. Hva er et kjøretøymaps? Føler godt over halvparten har ekstremt mange kjøretøy. Kanskje litt for mange 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei, fikk fiksa PC problemene jeg hadde, reinstallerte og oppdaterte driver. Usikker på hva det var.Men nå er det et annet problem som har kommet opp. Jeg har et bluetooth headset som sliter med BF4. Det fungerer utmerket på alt annet, men i BF4 er det veldig lav lyd, lyden er veldig puslete og uklar. Rett og slett ubrukelig. Det fungerer bra når jeg har kabel i men det tar vekk poenget med headsettet Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva er et kjøretøymaps? Føler godt over halvparten har ekstremt mange kjøretøy. Kanskje litt for mange Alle utenom operation locker. Så lenge du ikke spiller andre modes, siden alle kan være rene inf servere. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 R6 server patch ble lagt ut istad, ingen kræsjing hos meg etter det hvertfall Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Mulig at endel servere omstartes for å legge inn den patchen nå? Ble disconnecta, og ser at over 50% av serverne har fosvinni fra lista mi. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Syntes granater og raketter gjør skuffende lite skade, noe som blant annet fører til at tankser blir mer dominerende! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Likte spillet, føles mer som Bc2 av ukjent grunn. Jeg har bare spilt etpar runder og slet fælt med å treffe med originalvåpenet som engineer. Plukket opp et våpen som virket som det hadde innebygd aimbot. Det skøt helt flatt! Så forskjellen på våpnene er tilbake i guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå