Virke Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 BF4 krasjer for min del regelmessige i kanskje en time eller to, men plutselig slutter den og det kan gå fint i flere timer. Rart. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 BF4 krasjer for min del regelmessige i kanskje en time eller to, men plutselig slutter den og det kan gå fint i flere timer. Rart. Virker som det skjer hyppigere utover kvelden Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Bare jeg som synes det er litt skuffende høyeste rank ikke trenger mer enn ca 8 mill i poeng? Lenke til kommentar
viguz Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 noen artige norske servere å spille på eller? Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Noen som vet om det finnes servere med fler tickets enn 100 på ps3? Var jo det på bf3. Irriterende å måtte avslutte etter 10 minutter hele tiden. Husker jeg var på en med 1000 tickets tror jeg, da kunne man hvertfall spille 1 time. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Bare jeg som synes det er litt skuffende høyeste rank ikke trenger mer enn ca 8 mill i poeng? Var det ironi eller mener du det? Uansett, ikke alle som har tid til å sitte klistra foran pc skjermen i flere timer par dag, må tenke litt på de og, for min del synes jeg det går for tregt å unlocke alt. Ikke bare rank man skal opp i, men alt man må unlocke i tillegg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Når man har nådd ranken hvor du unlocker siste våpen, så bryr jeg meg egentlig ikke mere om rank. Det er jo bare et nummer foran navnet ditt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Når kan man laste ned commander appen på iOS ? Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Når kan man laste ned commander appen på iOS ? Er den ikke kommet ut iOS? Den er på android. Den heter Battelog. Endret 3. november 2013 av Jekay Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Får kun opp Battlelog og ikke commander. Skal vist være egen app fordi når jeg trykker i Battlelog kommer det opp at app not installed Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Fant ut, kommer 19.nov http://bf4central.com/2013/10/battlefield-4-commander-tablet-app-launches-november-19th/ Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Får kun opp Battlelog og ikke commander. Skal vist være egen app fordi når jeg trykker i Battlelog kommer det opp at app not installed Prøv å få den oppdatert? På android oppdaterte det seg ikke selv Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har begynnt å bli veldig selektiv på servere. Kun svenske på under 20 i ping. Orker ikke random lengre. Ender bare opp med lagg på lagg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Prøv å få den oppdatert? På android oppdaterte det seg ikke selv Prøv å få den oppdatert? På android oppdaterte det seg ikke selv appen er ikke ute enda,hverken på iOS eller Andreas. Kommer om noen uker Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Var det ironi eller mener du det? Uansett, ikke alle som har tid til å sitte klistra foran pc skjermen i flere timer par dag, må tenke litt på de og, for min del synes jeg det går for tregt å unlocke alt. Ikke bare rank man skal opp i, men alt man må unlocke i tillegg. Mener det seriøst, når noen allerede er høyeste rank så går det for fort. Ikke at jeg bryr meg så mye om rank, men er også liksom litt kjedelig å være i høyeste rank etter 2-3 uker når "levetiden" på spillet er 1-2 år. Husker BF2, der tok det mange hundre timer å komme i høyeste rank, noe det forsåvidt også gjorde i BF3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Mener det seriøst, når noen allerede er høyeste rank så går det for fort. Ikke at jeg bryr meg så mye om rank, men er også liksom litt kjedelig å være i høyeste rank etter 2-3 uker når "levetiden" på spillet er 1-2 år. Husker BF2, der tok det mange hundre timer å komme i høyeste rank, noe det forsåvidt også gjorde i BF3. Det kommer egentlig an på hvor mye en spiller. Selv har jeg spilt i snart 15 timer, og har ikke engang kommet meg til lvl 10. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ja opprankingen går vel ganske raskt, men alt man må unlocke gjennom våpene som bedre sikte og oppgraderinger tar seg tid. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hainan Resort er foreløpig favorittkartet! Med conquest ofc. Noen andre kart som ligner? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 positivt overasket over bf4! Spilt det mye i helgen. Hadde ikke tenkt til å kjøpe det, da 3`ern var skuffende for min del, krasjet også aaaalt for ofte da jeg prøvde det. Er det egentlig noe stor forskjell fra 3 til 4? var det dumt av meg og ikke prøve 3`ern skikkelig? Jaja, koser meg hvertfall med bf4 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 positivt overasket over bf4! Spilt det mye i helgen. Hadde ikke tenkt til å kjøpe det, da 3`ern var skuffende for min del, krasjet også aaaalt for ofte da jeg prøvde det. Er det egentlig noe stor forskjell fra 3 til 4? var det dumt av meg og ikke prøve 3`ern skikkelig? Jaja, koser meg hvertfall med bf4 BF4 er vel i utgangspunktet "BF 3.5" om man skal være litt grinete. De er veldig like. Men BF4 er moro det Var forøvrig BF3 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå