Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For dere som kræsjer mye:

1. Reinstaller Punkbuster, høyreklikk på BF4 i Origin og klikk på 'Repair'.
  2. Video settings: Skru av SSAO (et alternativ i nederste option), skru av Ambient Occlusion, skru av AA og til slutt sett quality til 'Medium'.
  3. Spill på servere som ikke har slots satt til 64. Jeg kræsjer så og si aldri om jeg spiller f.eks 32-slot Domination.

Dette har hvertfall hjulpet meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XP boosten fungerer fint ja :)

Men når det gjelder 64slots bretta, de er jo helt ubrukelig med mindre man ligger i utkant av brettet eller befinner seg i ett fly/helikopter. Du kan banne på at det kommer en p*ler deg i ræva så fort du har tatt 2-3 andre. Vrimler av folk.Holder meg til 32 eller 48!

Lenke til kommentar

Tviler på at du får pengene tilbake, jeg mener at man må være forberedt på dårlige servere og bugs i begynnelsen av et toppspill. Er bare å vente til alt blir fikset, køsystemet har blitt fikset. Men er enig med deg, er veldig irriterende å ha gode stats og miste alt.

er vel 30 dagers returrett på spill som andre ting. er vel en norsk lov det så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

ok, takk for det FEH. Jeg får vanligvis at spillet fryser først, men fortsatt så forsvinner statsen. Så det betyr vel som du sier at også servern kræsjer etterpå, noe som ikke er noe bra :(

Noen som har noen abefalinger i forhold til grafikk hos meg, lignende setups som det kjører fint på? Har ikke installert denne nvidia saken som gir anbefalinger :o Er den pålitelig og verdt å bruke?

Jeg har GTX 670 og spiller med High, 2xMSAA og SSAO og har 50-80 FPS

Lenke til kommentar

Ganske digg at xp boost gjelder gametime og ikkje 1 time på klokka. Så om man spiller en dag og aktiverer xp boost, så fortsetter man dagen etterpå om man ikkje spillte opp hele xp boosten. Dette skjedde med meg i dag :D

Konge som småbarnsfar :D

Skulle jo bare mangle igrunnen :p

Om du spiller i en runde med XP boost aktivert for feks 30min, så blir du disconnected\kræsjer, så får du de 30 minuttene tilbake på XP boosten, som også er veldig kjekkt.. spesielt nå som det er en del som sliter med disconnect \ kræsj issues.

XP Boost timeren fungerer vel ikke når man er på "Test Range"-mappet?

UPDATE (Nov 3):

Server crashes

We have identified an issue where the game server will crash and disconnect players, causing them to lose any stats gathered during that specific round. We have a fix in progress to address this issue in a server update and will let you know once it's ready to roll out.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...